dit wel jaquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:11 schreef Tagliano het volgende:
Ondanks die blunder wel behoorlijk knap ingeschoten
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:09 schreef Nober het volgende:
De eerste 0-0 hebben we dat ook weer gehad.
quote:
+1quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:09 schreef Nober het volgende:
De eerste 0-0 hebben we dat ook weer gehad.
Voor dit jaar misschien wel.quote:
Iemand die er zo bij loopt te sjokken moet te grazen worden genomenquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
Het excuus voor Messi ligt weer klaar.
Nigeria BLACKED Argentina ook wel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:12 schreef Stabiel het volgende:
Iceland morgen winnen bij de Nigerianen en Argentinië ligt er zo goed als zeker uit.
"JA, MAAR HIJ HEEFT ECHT EEN KUTTEAM OM HEM HEEN, HIJ KAN TOCH VERDOMME NIET ALLES ALLEEENNNNNN????!!!???!"quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die er zo bij loopt te sjokken moet te grazen worden genomen
Je gaat in de vriezer zitten?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:13 schreef Zorro het volgende:
Als het zo blijft zit ik morgen met alles wat iik aan IJslands heb voor de TV
Mwoah. Het is sowieso al een sterk team.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kroatië zal de verrassing van het WK worden
Ronaldo wel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
"JA, MAAR HIJ HEEFT ECHT EEN KUTTEAM OM HEM HEEN, HIJ KAN TOCH VERDOMME NIET ALLES ALLEEENNNNNN????!!!???!"
Lol, wat een onkunde.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:13 schreef S0nic het volgende:
Ik heb Argentinië als wereldkampioen benoemd in een WK poule![]()
Dit is pijnlijk.
Ja lekker makkelijk achteraf. Waar was je voor de wedstrijd.quote:
Die hard body van Messi even flink uit elkaar getrokken denk ik..quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Dybala heeft iets fout gedaan bij Hare Majesteit
Maradona en Ronaldo hebben/hadden niet veel beterquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
"JA, MAAR HIJ HEEFT ECHT EEN KUTTEAM OM HEM HEEN, HIJ KAN TOCH VERDOMME NIET ALLES ALLEEENNNNNN????!!!???!"
Argentijnen overleven dat nietquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
Rellen van Kroaten tegen Argentijnen zou genot zijn
Als dat voor de overwinning van IJsland zorgt...quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk achteraf. Waar was je voor de wedstrijd.
Aanraken mag tegen betaling.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 09:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk dat Sampaoli een kolossale fout aan het begaan is door Armani niet in het doel te zetten. Armani is mogelijk de beste keeper van Zuid-Amerika. Eerst bij Nacional, nu bij River Plate. Als je het mij vraagt, is alleen Vanderlei beter. Enfin, niet alleen is het een véél betere keeper dan Caballero, ook staat er een gigantische druk op die laatste.
Het hele Argentijnse volk schreeuwt om Armani (wat best logisch is, als je de afgelopen jaren naar druiloren als Romero en Carrizzo hebt lopen gluren, nu na al die tijd eindelijk een betrouwbare keeper hebt, om hem op de bank te zetten). Tenzij Caballero elke bal vlotjes uit de kruising tikt, kan hij het niet goed doen. Bij elke fout of houdbare bal, zal die roep alleen maar groter en groter worden. Na die 6-1 tegen Spanje is het wel genoeg geweest.
Niks mis meequote:Op donderdag 21 juni 2018 21:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die hard body van Messi even flink uit elkaar getrokken denk ik..
Kerel pakt straks tweede geel uit adrenaline lolquote:
Dat is misschien nog wel het meest extreme voorbeeld ja.quote:
De VAR haat Messiquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:15 schreef Heufd het volgende:
Rebic had natuurlijk niet meer op het veld mogen staan. Waarom deed de VAR daar niets aan?
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Europa domineert wel hard. Alleen Inso niet lol.
VAR heeft er toch iets aan gedaan?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:15 schreef Heufd het volgende:
Rebic had natuurlijk niet meer op het veld mogen staan. Waarom deed de VAR daar niets aan?
Varlimeroquote:
Samen met Iniesta EKs en WKs winnen. Lekker hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:16 schreef KingRadler het volgende:
Messie had voor Spanje kunnen kiezen een grote fout van hem om die keuze niet te maken.
Volgens Stijn heeft een random WK totaal geen invloed daaropquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
Als Portugal door toedoen van Ronaldo wereldkampioen wordt is het Ronaldo > Messi in de geschiedenisboeken.
Iedereen lekker lijntje in de rust en gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maradonna zou als coach dit heel anders aangepakt hebben
Nu ook al. EK gewonnen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
Als Portugal door toedoen van Ronaldo wereldkampioen wordt is het Ronaldo > Messi in de geschiedenisboeken.
Ronaldo wordt ook meer in zijn kracht gebruikt door de Portugezen. En ze kunnen verdedigen. En beter met de druk omgaan denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Portugal heeft veel mindere spelers, maar CR7 maakt ze beter
Is in absolute topvorm en heeft veel te bewijzen.quote:
Ik hoop dat ze allemaal lang mogen levenquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Als je Argentinië als winnaar hebt heb je er ook wel bijzonder weinig kaas van gegeten (lol).
Dat niet maar hij staat er wel op als het moetquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Portugal heeft veel mindere spelers, maar CR7 maakt ze beter
A la Rinus Michelsquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:18 schreef Stabiel het volgende:
Maradona lijkt me wel het type die stiekem zijn land en beste speler (Messi) niets gunt omdat hij als eeuwige held wilt fungeren.
CR7 geeft ballen af, schreeuwt ze naar voren, houdt ze scherpquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat niet maar hij staat wel op als het moet
Niet die systeemspeler
Tot nu toe heeft hij daar 100% gelijk in.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:18 schreef Stabiel het volgende:
Maradona lijkt me wel het type die stiekem zijn land en beste speler (Messi) niets gunt omdat hij als eeuwige held wilt fungeren.
dnoeks is sowieso een sensatiehoertje op tvquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gelul er was helemaal geen vertrouwen in Argentinië Snoeks
de wereldtitelquote:
Yup 1000 keer betere aanvoerder dan die slappe 'goat' die weer onzichtbaar isquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CR7 geeft ballen af, schreeuwt ze naar voren, houdt ze scherp
Hij maakt ze beter
Snoeks is slimquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
die snoeks vuile debiel is voor kroatie
Nu heeft JR93 niks. GENOT.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:21 schreef Terrorizer het volgende:
Zo te zien heeft Higuain frikandellen op.
zat hij nog bij Real toen Van de Vaart er ook speelde?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:21 schreef Terrorizer het volgende:
Zo te zien heeft Higuain frikandellen op.
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zat hij nog bij Real toen Van de Vaart er ook speelde?
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zat hij nog bij Real toen Van de Vaart er ook speelde?
Mijn beste vriend zit trouwens in Kroatiëquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Ook een mooi vakantieland dat Kroatië trouwens.
Dan mis je nog het een en ander aan wedstrijdenquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ik stap voor de rest van het WK over naar de BBC
Zadarquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Ook een mooi vakantieland dat Kroatië trouwens.
Uh okequote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zit trouwens in Kroatië
Snoeks probeert jullie allemaal op te zwepenquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
die snoeks
moet zijn muil houwen
Klasbakquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Tagliafico ontneemt hem daar goed de kans
Die zenden niet alles uit.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ik stap voor de rest van het WK over naar de BBC
Snoeks hoort in Thialf.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Snoeks probeert jullie allemaal op te zwepen
gvdquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan mis je nog het een en ander aan wedstrijden
snokes hoort in een gestichtquote:
Wat denk je van Kuipers?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Deze scheids gaat de finale niet fluiten
Heeft ie trouwens ook een capuchon op in Kroatië?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zit trouwens in Kroatië
Uit jouw toetsenbord is dit hilarisch.quote:
+20 miljoen inmiddels.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Tagliafico is de enige die een voldoende haalt
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
snokes hoort in een gesticht
Die draagt dat juist nooitquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heeft ie trouwens ook een capuchon op in Kroatië?
ja. Wat een vervelende zemelaar is Snoeksquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je dat publiek in Thialf ooit gezien?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aanvoerder maken als hij blijft aubquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Hoe heeft ajax eigenlijk de beste verdediger uit de argentijnse competitie gehaald, bij het team dat daar de sudamericana won voor 5 miljoen gekocht?
Overmarsgod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |