Dat heb ik niet gezien, ik was even weg. Maar dit is toch gewoon vol bewust met de voet vol op de enkel? Ik zie niet in waarom dit geen rood zou zijn. Wat dan wel?quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je hiervoor rood geeft had je Rebic ook rood moeten geven. Dan zetten ze zich voor de paal
quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:45 schreef franske19 het volgende:
Dat was per ongeluk man. Dat is geen rood.
Die van Rebic was nog een tandje erger imhoquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, ik was even weg. Maar dit is toch gewoon vol bewust met de voet vol op de enkel? Ik zie niet in waarom dit geen rood zou zijn. Wat dan wel?
Die van Rebic was nog meer rood trouwens.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, ik was even weg. Maar dit is toch gewoon vol bewust met de voet vol op de enkel? Ik zie niet in waarom dit geen rood zou zijn. Wat dan wel?
Groningen-Sparta was anders wel gewoon vermakelijk (4-0)quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet tussen pakweg Groningen - Sparta en 'dit'
Daar vallen nog goals.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet tussen pakweg Groningen - Sparta en 'dit'
Het is een wonderquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:49 schreef Groby het volgende:
[..]
Groningen-Sparta was anders wel gewoon vermakelijk (4-0)
Nattekrantquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
DAAR VERDWEEN EEN FILMPJE
MODS IN HET LIVETOPIC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |