Afgezien van de mannen voorin is het allemaal erg matig. Die gaan het weer niet waarmakenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat middenveld van die Argentijnen ziet er echt heel treurig uit.
kwartfinale of zoquote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:09 schreef byah het volgende:
[..]
Afgezien van de mannen voorin is het allemaal erg matig. Die gaan het weer niet waarmaken
Weer?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 08:09 schreef byah het volgende:
[..]
Afgezien van de mannen voorin is het allemaal erg matig. Die gaan het weer niet waarmaken
Lijkt me wel, anders worden ze gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:42 schreef VeX- het volgende:
Ik ben benieuwd of Argentinie gaat opstaan.
je lag gisteren al voor achten in bed?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:51 schreef Aiciu het volgende:
Eindelijk zien we de leuke ploegen in actie
en dan dat popi gedoe met die Nordic haka, ik hoop dat ze snel naar huis gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
IJsland weer lekker op de doellijn staan.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan dat popi gedoe met die Nordic haka, ik hoop dat ze snel naar huis gaan
Gelukkig waarschijnlijk al na de poulefasequote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Argentinië en Kroatië gewoon door in deze poule graag.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
De tragische uitschakeling moet je er gewoon bij in calculeren. Wel leuke ploeg altijdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Snap de Kroatië backing nooit zo. Jaar in, jaar uit wordt dit hun toernooi en elke keer weer valt het tegen. Als je dan ziet dat die mensen in die kwalificatie eindigen achter nota bene IJsland en in tien wedstrijden het schamele aantal van 15 doelpunten scoren, in een poule met o.a. Kosovo en Finland, moet je misschien concluderen dat ook dat gewoon niet zoveel is.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Snap de Kroatië backing nooit zo. Jaar in, jaar uit wordt dit hun toernooi en elke keer weer valt het tegen. Als je dan ziet dat die mensen in die kwalificatie eindigen achter nota bene IJsland en in tien wedstrijden het schamele aantal van 15 doelpunten scoren, in een poule met o.a. Kosovo en Finland, moet je misschien concluderen dat ook dat gewoon niet zoveel is.
Edit: 7 van die 15 doelpunten kwamen ook nog eens tegen Kosovo.
Het ziet er op papier leuker uit dan het is, al schijnt de 'nieuwe' bondscoach het wel anders neer te zetten om Modric meer tot z'n recht te laten komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Edit: 7 van die 15 doelpunten kwamen ook nog eens tegen Kosovo.
Heb ze alleen tegen Brazilië gezien hoor, dus het kan net zo goed zijn dat ik uit mijn nek loop te zwammen en de slechte kwalificatie aan veel andere dingen te wijten is, maar toen vond ik het ook niet veel. Het komt op mij nogal over als leuk op papier, slecht in werkelijkheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tragische uitschakeling moet je er gewoon bij in calculeren. Wel leuke ploeg altijd
Tsja met de spelers die ze hebben is het gewoon terecht een subtopper op het WK, maar het is inderdaad nog nooit echt uit de verf gekomen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb ze alleen tegen Brazilië gezien hoor, dus het kan net zo goed zijn dat ik uit mijn nek loop te zwammen en de slechte kwalificatie aan veel andere dingen te wijten is, maar toen vond ik het ook niet veel. Het komt op mij nogal over als leuk op papier, slecht in werkelijkheid.
Daarom altijd de hoop dat het er eens uitkomt. Maar nee ze presteren niet echt geweldig de laatste toernooien, dat valt niet te ontkennen. Wel een underdog met mogelijkheden verder.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb ze alleen tegen Brazilië gezien hoor, dus het kan net zo goed zijn dat ik uit mijn nek loop te zwammen en de slechte kwalificatie aan veel andere dingen te wijten is, maar toen vond ik het ook niet veel. Het komt op mij nogal over als leuk op papier, slecht in werkelijkheid.
Lijkt me ook wel handig voor je selectie, gewoon spelers die volwassen zijn en wat stabieler in het leven staan.quote:
Portugal was niet te stoppenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom altijd de hoop dat het er eens uitkomt. Maar nee ze presteren niet echt geweldig de laatste toernooien, dat valt niet te ontkennen. Wel een underdog met mogelijkheden verder.
Als ze maar kwaliteit hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel handig voor je selectie, gewoon spelers die volwassen zijn en wat stabieler in het leven staan.
Ik vind ijs maar een erg matige snack.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:26 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Sympathieke vent.
Nu heb ik ook zin in ijs
Niet dat ik zit te kijken naar Touzani, maar aan interviews te lezen denkt hij wel veel na over voetbal en wil hij ook later hoofdcoach worden.quote:
Ik ga zo wat brie op crackers gooien.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:27 schreef O_o_ het volgende:
Ik eet roomboterbroodjes met oude kaas, nu. En jullie zijn erbij.
IS HET NIET FANTASTISCH?
En wij zijn erbij.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo wat brie op crackers gooien.
Nee joh gewoon lekker zo'n hele bak wegwerken en dan even later lekker aan de schijterijquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ijs maar een erg matige snack.
Boekje van Cruijff heeft hij ook gelezenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet dat ik zit te kijken naar Touzani, maar aan interviews te lezen denkt hij wel veel na over voetbal en wil hij ook later hoofdcoach worden.
Meh die zoetigheid en je krijgt nog hersenbevriezing ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:28 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Nee joh gewoon lekker zo'n hele bak wegwerken en dan even later lekker aan de schijterij
Brainfreeze beste freeze.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh die zoetigheid en je krijgt nog hersenbevriezing ook.
Paalt 'ie hoe heet dat meisje Halena Reijn ofzo nog steeds?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Ridder zit er weer voor de vrouwelijke kijkers.
Daar hou ik mij niet zo mee bezig.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Paalt 'ie hoe heet dat meisje Halena Reijn ofzo nog steeds?
Dat is 20% van de populatiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Een hoekje IJsland en de rest allemaal Argentijnen lol.
Bert van Marwijk? dat meen je niet, dat zou een behoorlijke scoop zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:37 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Hij had Halina bezwangerd toch?
Nee, Sjoerd van Ramshorst, met zaad aan z'n paal dat 'ie eerst bij Dione Stax binnen had gespoten.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bert van Marwijk? dat meen je niet, dat zou een behoorlijke scoop zijn.
Als het maar KNOTSGEK wordt ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun IJsland wel een goaltje
absoluut, wat dat betreft heb ik al e.e.a gemistquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het maar KNOTSGEK wordt ben ik tevreden.
Volgens mij heb jij zojuist weer zitten blowen.quote:
Zodra ze voor Argentinië spelen is dat ook zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:41 schreef Groby het volgende:
Ze doen alsof iedereen bij Argentinië die niet Messi is koekenbakkers zijn ofzo
Kunnen we dit elke wedstrijd van Argentinië verwachten? Vanwaar dat iedereen ineens is uitgerukt? Kan me zoiets niet direct herinneren van vorige WK's.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt een leuk sfeertje dit.
Ach het is nou ook echt geen geweldig team hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:41 schreef Groby het volgende:
Free El Pipitaquote:
Hebben ook een verleden met vliegtuigen en doden. Schept een band met de Russen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kunnen we dit elke wedstrijd van Argentinië verwachten? Vanwaar dat iedereen ineens is uitgerukt? Kan me zoiets niet direct herinneren van vorige WK's.
Dat is denk ik meer met de insteek om als Argentinië dan wint alles op het conto van Messi kanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:41 schreef Groby het volgende:
geweldig voetballertje maar die maniertjes van hemquote:
Met spelers als Aguero, Higuain, Di Maria, Dybala, Otamendi heb je echt geen slechte spelers ofzo. En dan laat je Icardi nog thuis ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ach het is nou ook echt geen geweldig team hoor
Ja alleen Higuain en Dybala spelen geen basis, dan houd je al weer minder over.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:44 schreef Groby het volgende:
[..]
Met spelers als Aguero, Higuain, Di Maria, Dybala, Otamendi heb je echt geen slechte spelers ofzo. En dan laat je Icardi nog thuis ook.
Otamendi en Di Maria in dit rijtje..quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:44 schreef Groby het volgende:
[..]
Met spelers als Aguero, Higuain, Di Maria, Dybala, Otamendi heb je echt geen slechte spelers ofzo. En dan laat je Icardi nog thuis ook.
Quequote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:47 schreef Durmada het volgende:
Ook wel sneu voor die selectie trouwens, al die kritiek terwijl ze wel naar hun mogelijkheden het echt wel goed hebben gedaan.
Hebben heel veel goede spelers volgens frikandellenkoning Van der Vaart.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:41 schreef richolio het volgende:
Arme messie moet in een kut team spelen
Hebben ze ook.... Alleen voorinquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hebben heel veel goede spelers volgens frikandellenkoning Van der Vaart.
Jammer voor Higuain inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:44 schreef skysherrif het volgende:
Blijft ook wel bizar dat de sterspeler van Juve niet in de basis staat bij een team waar men over twijfelt.
rot naar een ander topic bittequote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:56 schreef skysherrif het volgende:
Roglic in vorm overigens voor de Tourgenot.
danquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:56 schreef KingRadler het volgende:
verwacht een betere wedstrijd als net
Met hun McDonalds pakjesquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:56 schreef Groby het volgende:
Die typische Russische hoofden van die kinderen
aguerooooo kan er niks van zeker.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:44 schreef skysherrif het volgende:
Blijft ook wel bizar dat de sterspeler van Juve niet in de basis staat bij een team waar men over twijfelt.
Dit idd. Alsof ie nu beseft dat het eindelijk echt gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Sampaoli ziet er echt héél nerveus uit.
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:58 schreef RubenSosa het volgende:
erger me nu al aan die commentator ik ga naar de belg ofzo
Morgen komen alle fietsen aan de beurtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast met son aan het einde van zijn naam is wel een goeie
Zuid-Korea moet pas maandagquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast met son aan het einde van zijn naam is wel een goeie
Ik zat maar een beetje te dollen voor de wedstrijd, maar Grueter ging meteen los.quote:
IJslandquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Voor wie juich jij?
• Argentinië
• IJsland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Emancipatie.quote:
Ik ben fan van Messi maar ik moest zelfs even brakenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zat maar een beetje te dollen voor de wedstrijd, maar Grueter ging meteen los.
Dan zap je gewoon naar een andere zender, huilebalk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:01 schreef VeX- het volgende:
De tering deze commentator bij Messi wedstrijden is echt zo fucking irritant. Hij kreunt al als hij zn naam zegt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan zap je gewoon naar een andere zender, huilebalk.
madquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
BBC zendt deze niet uit, ga misschien nog naar de Belg evt. En madddddddd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen nadeel.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Prima speler, maar is wel al 26.
Altijd beter dan elke NOS-commentator behalve Elshoff.quote:
Goede aanvulling voor Messi, die een beetje overal en nergens loopt, terwijl Meza juist liever uit het centrum komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ligt aan jou denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Ligt het aan mij of is het beelkwaliteit best bagger? (Hele wk al trouwens)
Niet-HD is bij KPN inderdaad bagger.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Ligt het aan mij of is het beelkwaliteit best bagger? (Hele wk al trouwens)
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:05 schreef Masterminded het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle Egel
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
23 jaar jongere vrouw is vrij goddelijk.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De beste spits die we ooit hebben gehad?
Onbegrijpelijk dat hij er niet bij is.quote:
HD haperde gisteren bij mij een beetje, is nu wel goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die HD zenders zijn ineens weg, gebruik wel telfort maar dat is KPN
De beste commentatorquote:
Heerlijk man.quote:
Ook een goedemorgen.quote:
Dan moet je wel zappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |