Als ze maar kwaliteit hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel handig voor je selectie, gewoon spelers die volwassen zijn en wat stabieler in het leven staan.
Ik vind ijs maar een erg matige snack.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:26 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Sympathieke vent.
Nu heb ik ook zin in ijs
Niet dat ik zit te kijken naar Touzani, maar aan interviews te lezen denkt hij wel veel na over voetbal en wil hij ook later hoofdcoach worden.quote:
Ik ga zo wat brie op crackers gooien.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:27 schreef O_o_ het volgende:
Ik eet roomboterbroodjes met oude kaas, nu. En jullie zijn erbij.
IS HET NIET FANTASTISCH?
En wij zijn erbij.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo wat brie op crackers gooien.
Nee joh gewoon lekker zo'n hele bak wegwerken en dan even later lekker aan de schijterijquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ijs maar een erg matige snack.
Boekje van Cruijff heeft hij ook gelezenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niet dat ik zit te kijken naar Touzani, maar aan interviews te lezen denkt hij wel veel na over voetbal en wil hij ook later hoofdcoach worden.
Meh die zoetigheid en je krijgt nog hersenbevriezing ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:28 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Nee joh gewoon lekker zo'n hele bak wegwerken en dan even later lekker aan de schijterij
Brainfreeze beste freeze.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh die zoetigheid en je krijgt nog hersenbevriezing ook.
Paalt 'ie hoe heet dat meisje Halena Reijn ofzo nog steeds?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Ridder zit er weer voor de vrouwelijke kijkers.
Daar hou ik mij niet zo mee bezig.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:34 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Paalt 'ie hoe heet dat meisje Halena Reijn ofzo nog steeds?
Dat is 20% van de populatiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Een hoekje IJsland en de rest allemaal Argentijnen lol.
Bert van Marwijk? dat meen je niet, dat zou een behoorlijke scoop zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:37 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Hij had Halina bezwangerd toch?
Nee, Sjoerd van Ramshorst, met zaad aan z'n paal dat 'ie eerst bij Dione Stax binnen had gespoten.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bert van Marwijk? dat meen je niet, dat zou een behoorlijke scoop zijn.
Als het maar KNOTSGEK wordt ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun IJsland wel een goaltje
absoluut, wat dat betreft heb ik al e.e.a gemistquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het maar KNOTSGEK wordt ben ik tevreden.
Volgens mij heb jij zojuist weer zitten blowen.quote:
Zodra ze voor Argentinië spelen is dat ook zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:41 schreef Groby het volgende:
Ze doen alsof iedereen bij Argentinië die niet Messi is koekenbakkers zijn ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |