quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan zap je gewoon naar een andere zender, huilebalk.
madquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
BBC zendt deze niet uit, ga misschien nog naar de Belg evt. En madddddddd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen nadeel.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Prima speler, maar is wel al 26.
Altijd beter dan elke NOS-commentator behalve Elshoff.quote:
Goede aanvulling voor Messi, die een beetje overal en nergens loopt, terwijl Meza juist liever uit het centrum komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ligt aan jou denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Ligt het aan mij of is het beelkwaliteit best bagger? (Hele wk al trouwens)
Niet-HD is bij KPN inderdaad bagger.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Ligt het aan mij of is het beelkwaliteit best bagger? (Hele wk al trouwens)
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:05 schreef Masterminded het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle Egel
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
23 jaar jongere vrouw is vrij goddelijk.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De beste spits die we ooit hebben gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |