En dat allemaal zodat Shell en Exxon niet hoeven te betalen voor de versterking van Groningen en de ellende die al is aangericht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:10 schreef AchJa het volgende:
Deze maar weer eens omhoog kicken:
[ afbeelding ]
“Purmerend moet in 2035 de eerste aardgasvrije gemeente van Nederland zijn”
Stroom maken is in 2019 echt een klap vervuilender dan aardgas gebruiken.quote:De belasting op stroom moet juist met meer dan de helft dalen.
neem ontslag , verkoop je auto, geef het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Juist die hele instelling dat alles altijd maar door moet blijven groeien en we tegelijkertijd van alles moeten reduceren is waar het mis gaat.
Iets met een tang en een varken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
neem ontslag , verkoop je auto, geef het goede voorbeeld
En wat heb jij zoal gedaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:35 schreef michaelmoore het volgende:
neem ontslag , verkoop je auto, geef het goede voorbeeld
beidenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Stroom maken is in 2019 echt een klap vervuilender dan aardgas gebruiken.
Nou, gewoon. Dat stroom maken in 2019 nog steeds erg vervuilend is.quote:
Voor een gascentrale valt dat dus reuze mee. De hoogovens, Schiphol en de Rotterdamse haven zijn stuk voor stuk waarschijnlijk minder milieuvriendelijk dan een gascentrale.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Dat stroom maken in 2019 nog steeds erg vervuilend is.
Toen je nog niet met pensioen was kon de auto nog niet weg zeker?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:07 schreef michaelmoore het volgende:
beiden
ik ben met pensioen en heb de auto weggedaan
Ik hoef geen groter huis, vliegvakantie of een andere auto.quote:Maar ik kan wie een andere auto of een iets groter huis , een vliegvakantie, of iets meer salaris wil, wel begrijpen , en als iedereen dat wil, dan moet je economische groei hebben
Ik hoef ook niet economische neergang en ontslagenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen je nog niet met pensioen was kon de auto nog niet weg zeker?
Hoe is gas gebruiken om electriciteit op te wekken waarmee je vervolgens kookt of je huis verwarmd, schoner dan rechstreeks gas gebruiken om te koken of je huis te verwarmen? Hmmm?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:46 schreef ArnosL het volgende:
Voor een gascentrale valt dat dus reuze mee.
Nee, hoor. Economische groei is alleen om aandeelhouders niet in paniek te laten raken, de rest van de wereld heeft er niks aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:07 schreef michaelmoore het volgende:
Maar ik kan wie een andere auto of een iets groter huis , een vliegvakantie, of iets meer salaris wil, wel begrijpen , en als iedereen dat wil, dan moet je economische groei hebben
richt een partij op de PTEG, al de inkomsten naar het milieuquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Economische groei is alleen om aandeelhouders niet in paniek te laten raken, de rest van de wereld heeft er niks aan.
Geen idee wat je zegt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
richt een partij op de PTEG, al de inkomsten naar het milieu
de Partij Tegen Economische Groei, ga jij oprichtenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt.
Hoi john2406...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
Ik hoef ook niet economische neergang en ontslagen
Waar zeg ik dat? Ik geloof alleen niet in het fabeltje. Jij wordt niet beter van economische groei. Ook al denk je van wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:04 schreef michaelmoore het volgende:
de Partij Tegen Economische Groei, ga jij oprichten
Zolang er voor dit probleem geen praktische oplossing bestaat, is compleet gasloos echt waanzin. Van gasgestookte keteltjes naar electrische verwarming die is opgewekt door steenkool en boom.quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:56 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je de energie van de zomer naar de winter verplaatsen en dan heb je een dermate grote opslag nodig die voorlopig niet rendabel en te betalen is.
er is nooit geroepen dat gas niet schoon is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe is gas gebruiken om electriciteit op te wekken waarmee je vervolgens kookt of je huis verwarmd, schoner dan rechstreeks gas gebruiken om te koken of je huis te verwarmen? Hmmm?
Je betaald al een vastrecht en een standaard bedrag voor een x aantal kuub. Dacht ik. Is met stroom ook.quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:44 schreef Terrorizer het volgende:
Huizen met 0 op de meter wordt wel een probleem.
Hoe gaat de overheid dan belasting innen als straks iedereen dat heeft?
De overheid wilde tientallen jaren alleen maar gaswinning en zei fuck de omwoners. Nu gaan ze het als excuus gebruiken zogenaamd om het klimaat. Wat een hufters bij de overheid :xquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:17 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
er is nooit geroepen dat gas niet schoon is.
het is alleen een fosiele brandstof en groningen is niet zo blij dat we het bij ze weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |