Zigg o? Dan 51.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb gezocht maar ik kan hem niet vindendus ik moet me blijven ergeren
Leuk is dat he.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even naar reactie-videos tijdens WK 2014 gekeken.Je weet wel, van die volle zalen die op grote schermen de wedstrijden volgen en dan massaal uit hun dak gaan. Die keek ik tijdens WK 2010 en WK 2014 heel vaak nadat 'we' hadden gewonnen, zo mooi.
Zou meer dan terecht zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien eens een kaart voor een Argentijn? Ik weet niet hoor...
Minder tijd om te zenuwpezen (ik wilde ijsberen tikkenquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend al ECG ipv woensdag. Morgenochtend is een inloop zonder afspraak oa voor ECG en baas wil niet dat ik wacht tot woensdag. Dus minder lang afwachten![]()
Dat is fijn! Dan verzet ik m'n duim-afspraak naar morgenvroeg.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend al ECG ipv woensdag. Morgenochtend is een inloop zonder afspraak oa voor ECG en baas wil niet dat ik wacht tot woensdag. Dus minder lang afwachten![]()
Oh. Dat is zeker wel beter! Sneller duidelijkheid.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
Die euforie in de straten inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:22 schreef ato het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik vond het vooral leuk toen 'wij' iedere wedstrijd wonnen en iedereen naar buiten gingen en gingen feesten. Dat was vaak op de Amsterdamse straatweg in Utrecht. Was erg leuk en geen agressie.
Dat scheeltquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Minder tijd om te zenuwpezen (ik wilde ijsberen tikken)
Wow wat fijn!quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
Oh wat goed, wat een lieve baas heb jij.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik vrees een beetje dat zij volgende EK er ook niet bijzijn.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die euforie in de straten inderdaadNederland moet er de volgende keer echt wel weer bij zijn hoor. Even twee keer zo'n toernooi is ook wel weer eens relaxed, maar het liefst de komende tijd niet meer.
Ik weet nog dat ik tijdens de eerste wedstrijd van Oranje in 2014 (toen tegen Spanje, was een herhaling van de WK finale van vier jaar daarvoor) inschakelde toen Spanje met 1 - 0 voor stond en ik dacht: 'och nee he, krijgen we het weer'.quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even naar reactie-videos tijdens WK 2014 gekeken.Je weet wel, van die volle zalen die op grote schermen de wedstrijden volgen en dan massaal uit hun dak gaan. Die keek ik tijdens WK 2010 en WK 2014 heel vaak nadat 'we' hadden gewonnen, zo mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |