quote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Dit kan nog wel eens een leuke wedstrijd worden
Cruciale dag voor de bandwagon in aanbouw!quote:
quote:
kleine japannertjes kruipen onder je benen doorquote:
Het grootste nieuws is dat Milik zichzelf bijna blesseerde bij een teamuitje naar het dolfinarium.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis een voorbeschouwing van Inso
Zijn jullie niet bang voor Sadio Mane?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het grootste nieuws is dat Milik zichzelf bijna blesseerde bij een teamuitje naar het dolfinarium.
Verder wordt het de grote Lewandowski show.
Lewandowski heeft Polen zorgvuldig in de underdog rol gepraat, met uitspraken als "Senegal is veruit favoriet"quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn jullie niet bang voor Sadio Mane?
Heeft je vriendin je account weer overgenomen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook ik sta volledig achter de Polen. Zdrowie!
Enige Poolse woord wat ze me geleerd heeft en ik ook daadwerkelijk onthouden heb. De vertaling is gezondheid, of zo, dacht ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft je vriendin je account weer overgenomen?
Veel pech gehad met blessures maar maakt regelmatig doelpunten als hij de kans krijgt. Vraag me af of hij onder Ancelotti speeltijd zal krijgen ipv Sarri maar dat is nog niet relevant.quote:
Stucadoorskartel?quote:
oh, ripquote:
ja voor laatste groepswedstrijd en KO fasequote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, rip
is ie wel geselecteerd of helemaal niet?
Normaal is Kouyate dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Mané niet echt een aanvoerder.
Wat dat betreft is het voor mij al 2-0 voor Polen.quote:
Gana wordt hij zo vaak genoemd, Hansie.quote:
Gewoon 5 goals en assist gemaakt daar in maar 450 minuten speeltijd, nog punten mee gewonnen voor napoli ook als ik me goed herinner. Best knap als je echt veel meer geblesseerd bent dan niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Veel pech gehad met blessures maar maakt regelmatig doelpunten als hij de kans krijgt. Vraag me af of hij onder Ancelotti speeltijd zal krijgen ipv Sarri maar dat is nog niet relevant.
Die waren echt veel beter. 4 absolute wereldtoppers. En ook nooit iets gepresteerd helaas. Kameroen had ook vaak wel een aardig elftal.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel het beste Afrikaanse team wat ooit op een WK heeft gestaan denk ik. Of zou Ivoorkust 2010 beter zijn geweest? (Die hadden zo'n ruk loting)
Ghana 2010 niet beter?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel het beste Afrikaanse team wat ooit op een WK heeft gestaan denk ik. Of zou Ivoorkust 2010 beter zijn geweest? (Die hadden zo'n ruk loting)
Frankrijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Polen ken ik er ook maar 8.quote:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had die geen matig jaar achter de rug? Staat mij iets van bij dat ik dat las.
Legia, is dat niet zoiets als hier: FC?quote:
Drogba, Kolo, Yaya, wie is de vierde ook alweer?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die waren echt veel beter. 4 absolute wereldtoppers. En ook nooit iets gepresteerd helaas. Kameroen had ook vaak wel een aardig elftal.
Aubameyangquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drogba, Kolo, Yaya, wie is de vierde ook alweer?
Ebouegodquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Dat staat voor legioen. Wegens de militaire geschiedenisquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Legia, is dat niet zoiets als hier: FC?
Eboue, Kalou was toen ook nog wel een god. Doumbia en Gervinho ook nog volgens mij. Echt een goed team toen. Hadden ook altijd wel bizar zware lotingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer: zo heten bijna alle clubs.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee. Dat staat voor legioen. Wegens de militaire geschiedenis
oja.quote:
Klikquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:38 schreef Hathor het volgende:
Zo'n Lewandowski postzegel wil ik wel hebben.
Mja het systeem was toen gewoon zwaar in het nadeel van die landen. Nu is de loting eerlijker (waardoor je zo'n groep als die met Nederland in 2006 niet meer snel krijgt)quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eboue, Kalou was toen ook nog wel een god. Doumbia en Gervinho ook nog volgens mij. Echt een goed team toen. Hadden ook altijd wel bizar zware lotingen.
Legionovia Legionowoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee. Dat staat voor legioen. Wegens de militaire geschiedenis
Ja ik ook 1x per jaar of zo. En het leidt altijd tot frustratie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik moest laatst iets opsturen naar de bank wat niet via e-mail kon/mocht.... Ik dus....
Wat is er?quote:
Senegal is een mainstream hype.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:41 schreef Belgosome het volgende:
Senegal wordt onderschat, Polen overschat
Wat een onzin. Welke nog meer dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer: zo heten bijna alle clubs.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:43 schreef skysherrif het volgende:
'Sadio mane, wat moet je eigenlijk van he mzeggen behalve dat ie goed is?'
- Tom Egbers
Toch leuk hoe je toch een goede baan kan hebben omdat je aardig bent maar wel totaal incompetent.quote:
quote:
Ik verwacht Yes-R vanavond ook in volledige Egypte outfit.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom zit daar iemand met een Mocro shirt?
Ik ben geen fan van de hashtag #ElshoffFrankquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Classic Tom. Traag, rare vragen en fouten.
En ‘is Senegal Mané?’quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Mensen die vanaf nu nog naar de NOS luisteren zijn geestelijk meervoudig gehandicapt.
#ELSHOFFNIETS
De andere legale streams zijn niet gratis of landblokkade voor zover ik weetquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Mensen die vanaf nu nog naar de NOS luisteren zijn geestelijk meervoudig gehandicapt.
#ELSHOFFNIETS
Geen VPN hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De andere legale streams zijn niet gratis of landblokkade voor zover ik weet
Sporzaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De andere legale streams zijn niet gratis of landblokkade voor zover ik weet
Het leukste om te kijken als het desbetreffende land speeltquote:
Daarom kijk ik nu via TVP1...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het leukste om te kijken als het desbetreffende land speelt![]()
![]()
Verder kijk ik altijd op Sporza.
Ik haat Frank Snoeks.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat geklaag op de commentators elke wedstrijd weer is ook wel..
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:51 schreef KennyPowers het volgende:
Eindelijk weer een wedstrijd. Het waren 60 lange minuten.
Hier in Vlaanderen wordt er ook aan de lopende band geklaagd over Frank Raes en Filip Joos.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Commentators, tsja. Die moeten ook maar 90 minuten vollullen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:51 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
Is Rene Froger al langs geweest met Eyelove?
De Frank Raes memesquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hier in Vlaanderen wordt er ook aan de lopende band geklaagd over Frank Raes en Filip Joos.
Polen als geheel is vrij matig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:53 schreef skysherrif het volgende:
Overigens, die verdediging van Polen is wel behoorlijk kwetsbaar toch?
Opzich wel, weet niet waarom Kamil Glik niet speelt?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:53 schreef skysherrif het volgende:
Overigens, die verdediging van Polen is wel behoorlijk kwetsbaar toch?
Was ook weer lang geleden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
leuk dat er weer eens voetbal op TV is
Dat is wel een walgelijke act ja, maar die Engelsen en Duitsers vind ik net zo vermoeiend.quote:
Die had geen zin vandaagquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:53 schreef Groby het volgende:
[..]
Opzich wel, weet niet waarom Kamil Glik niet speelt?
heeft auquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:53 schreef Groby het volgende:
[..]
Opzich wel, weet niet waarom Kamil Glik niet speelt?
Bij De Belg werd ik gisteren gek van dat gematsjquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is wel een walgelijke act ja, maar die Engelsen en Duitsers vind ik net zo vermoeiend.
Snoeks kan wel irritant zijn. Met z'n Kokorin.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is wel een walgelijke act ja, maar die Engelsen en Duitsers vind ik net zo vermoeiend.
Snoeks is geen act, die is gewoon zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
daar zingen ze na de volksliederen nog door.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:58 schreef Burner82 het volgende:
En dan betichten ze Zuid-Amerikaanse landen van passie..
ik kan dat soort lui s'nachts niet eens zienquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Met die lui wil je s'nachts geen ruzie.
Zolang ze hun mond en ogen dichthouden wordt het lastig ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:58 schreef LordVoldermort het volgende:
oh zoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snoeks zei dat je Sadio moet uitspreken zodat het rijmt op radio
Niets aan de hand, mensen.
dan zie je ze nietquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Of ze stoppen de muziek te vroeg.. Zelfde als met het Wilhelmus, hoor je ook nooit alle 16 coupletten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daar zingen ze na de volksliederen nog door.
overacting.
Gangbangen vanavond nog wat Japanse meisjesquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:59 schreef Maver24 het volgende:
Neymar heeft de training verlaten want heeft last van zn voet.
Het is weer een dom snoeksfeitje, maar zó dom was ie nu ook weer niet.quote:
Goede mop vertellen....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan dat soort lui s'nachts niet eens zien
Dan zie je zie niet nee.quote:
Die doorboren die meisjes gewoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gangbangen vanavond nog wat Japanse meisjes
Die belanden in een rolstoel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die doorboren die meisjes gewoon.
Op dat soort tijden en dagen moeten ze in de supermarkt werken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:01 schreef Groby het volgende:
Waarom lopen hier niet van die scheidsrechters achter de doellijn eigenlijk
GijpGodquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
de videorefs in scheidsrechter outfit
marokko 98quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb heel mijn Polen support weer even uit het raam geflikkerd, die rode kaart heeft alles veranderd.quote:
Er is doellijn technologie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:01 schreef Groby het volgende:
We hebben nu doellijntechnologiequote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:01 schreef Groby het volgende:
Omdat dat het meest kansloze idee ooit was.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:01 schreef Groby het volgende:
En zijn tante lust geen andijviequote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef KennyPowers het volgende:
Verhaal over Kuba zijn ouders/jeugd.
Duurde toch nog 10 seconden.
Ik hoop dat je zelf inziet hoe dom deze opmerking isquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een racisten die Senegalezen. Geen enkele blanke speler
Allemaal blanke geluiden maken nu, zo vervelendquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen Naybet was wel een god en Hadjiquote:
Er zijn zowiezo weinig zwarten in Polen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Polen trouwens bijna geen enkele zwarte speler
Olisadebe genotquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze geen kolenmijnen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er zijn zowiezo weinig zwarten in Polen.
Yingyang duel dit.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoax.quote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Senegalese bondscoach komt zo uit een reggae band gelopen. Wat is dit?
Wat een baas. Aanvoerder van het elftal uit 2002 blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Senegalese bondscoach komt zo uit een reggae band gelopen. Wat is dit?
Had nog gekker geweest als ze in Kaliningrad zouden spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Polen nog best veel volk mee ofniet?
Dichtbij hèquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Is daar een venue?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Had nog gekker geweest als ze in Kaliningrad zouden spelen.
Papa Bouba Diop en El Hadji Diouf als assistenten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat een baas. Aanvoerder van het elftal uit 2002 blijkbaar.
Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Jazeker. Staat een mooie reportage in Staantribune over Kalinigrad, het stadion en de lokale voetbalcultuur.quote:
Er zijn al genoeg poten geramd in Rusland las ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.
Vreemde gedachtegangquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.
Maar dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg poten geramd in Rusland las ik.
Klinkt beter dan: de Engelse Hooligans zijn bang voor de Russen he.quote:
Wauwquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
AfrikaGODquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Die van Senegal pakt zijn teamgenoot vast![]()
![]()
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.quote:
Niks mis met Rusland. Vladgodquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.
Ajaxgodenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat als die trainer in beeld komt Three Little Birds elk moment door het stadion kan schallen
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.
Die man wordt de opvolger van Erik Ten Hag dus.quote:
Want?quote:
Dumfries officieel nu aangekondigd bijPSV btwquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man wordt de opvolger van Erik Ten Hag dus.
Zat er aan te komenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dumfries officieel nu aangekondigd bijPSV btw
Benieuwd wanneer hij zijn eerste domme rode kaart incasseert.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, een Russische DeParo.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want 99% van de mensen hebben hier in NL geen flauw idee hoe het echt is in Rusland.
goeie backs komend seizoen,luxe voor luukquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uit de kast komen lijkt me daar geen goed idee, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want 99% van de mensen hebben hier in NL geen flauw idee hoe het echt is in Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |