Hoax.quote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Senegalese bondscoach komt zo uit een reggae band gelopen. Wat is dit?
Wat een baas. Aanvoerder van het elftal uit 2002 blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Senegalese bondscoach komt zo uit een reggae band gelopen. Wat is dit?
Had nog gekker geweest als ze in Kaliningrad zouden spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Polen nog best veel volk mee ofniet?
Dichtbij hèquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Is daar een venue?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Had nog gekker geweest als ze in Kaliningrad zouden spelen.
Papa Bouba Diop en El Hadji Diouf als assistenten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat een baas. Aanvoerder van het elftal uit 2002 blijkbaar.
Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Jazeker. Staat een mooie reportage in Staantribune over Kalinigrad, het stadion en de lokale voetbalcultuur.quote:
Er zijn al genoeg poten geramd in Rusland las ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.
Vreemde gedachtegangquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.
Maar dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg poten geramd in Rusland las ik.
Klinkt beter dan: de Engelse Hooligans zijn bang voor de Russen he.quote:
Wauwquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
AfrikaGODquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Die van Senegal pakt zijn teamgenoot vast![]()
![]()
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.quote:
Niks mis met Rusland. Vladgodquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.
Ajaxgodenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat als die trainer in beeld komt Three Little Birds elk moment door het stadion kan schallen
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.
Die man wordt de opvolger van Erik Ten Hag dus.quote:
Want?quote:
Dumfries officieel nu aangekondigd bijPSV btwquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man wordt de opvolger van Erik Ten Hag dus.
Zat er aan te komenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dumfries officieel nu aangekondigd bijPSV btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |