Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Polen nog best veel volk mee ofniet?
Jazeker. Staat een mooie reportage in Staantribune over Kalinigrad, het stadion en de lokale voetbalcultuur.quote:
Er zijn al genoeg poten geramd in Rusland las ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.
Vreemde gedachtegangquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Relatief goed te doen qua afstand. En de homo's zijn gewend om in de kast te blijven daar, dus die gaan vrolijk mee. Uit de west-europese landen zijn er weinig supporters, want de homo's blijven thuis en de hetero's zijn overgestapt naar vrouwenvoetbal.
Maar dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg poten geramd in Rusland las ik.
Klinkt beter dan: de Engelse Hooligans zijn bang voor de Russen he.quote:
Wauwquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
AfrikaGODquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Die van Senegal pakt zijn teamgenoot vast![]()
![]()
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.quote:
Niks mis met Rusland. Vladgodquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.
Ajaxgodenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat als die trainer in beeld komt Three Little Birds elk moment door het stadion kan schallen
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik principieel tegen Rusland.
Die man wordt de opvolger van Erik Ten Hag dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |