Je was me net voor. De journalist zal vast glimmen van trots.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:27 schreef Snowbomb het volgende:
Danny S maar dan wel de achternaam van een (toch geen) familielid in het artikel zetten...
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:27 schreef Snowbomb het volgende:
Danny S maar dan wel de achternaam van een (toch geen) familielid in het artikel zetten...
Mensen kunnen op basis van de eerste letter al vermoeden dat het familie is, terwijl ze een totaal andere achternaam hebben.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:27 schreef Snowbomb het volgende:
Ja precies, ik vind het erg verstandig dat erbij wordt vermeld dat hij geen familie is..quote:Op maandag 18 juni 2018 17:30 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mensen kunnen op basis van de eerste letter al vermoeden dat het familie is, terwijl ze een totaal andere achternaam hebben.
Had gekund maar ze hebben wel dezelfde achternaam.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:30 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mensen kunnen op basis van de eerste letter al vermoeden dat het familie is, terwijl ze een totaal andere achternaam hebben.
Want er zijn natuurlijk heel veel Danny's trainer bij Groene Ster.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind het erg verstandig dat erbij wordt vermeld dat hij geen familie is..
Ze hebben dus wel dezelfde achternaam begrijp ik.. Des te begrijpelijker dat de journalist erbij vermeld dat Patrick en hij geen familie zijn..quote:Op maandag 18 juni 2018 17:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Want er zijn natuurlijk heel veel Danny's trainer bij Groene Ster.
Nee hoor. Dat boeit vrijwel niemand en is imo alleen maar vervuiling van dit topic.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap die fixatie op het achterhalen van de identiteit van de dader en diens privéleven echt niet.
Komt vast voort uit een zekere primitieve sensatiezucht ofzo.
Maar het zal wel aan mij liggen ofzo.
Het halve topic gaat erover, maar ook media als AD (de Stentor) en de Telegraaf houden zich ermee bezig.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat boeit vrijwel niemand en is imo alleen maar vervuiling van dit topic.
I know. Klaarblijkelijk is dat interessant, ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het halve topic gaat erover, maar ook media als AD (de Stentor) en de Telegraaf houden zich ermee bezig.
door bepaalde trieste figurenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:32 schreef maan_man het volgende:
De server van de genoemde voetbalclub heeft het moeilijk.
Niet geslashdot, maar geGeenStijld?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
door bepaalde trieste figuren
vroeger werd daar flink op ingegrepen...quote:Op maandag 18 juni 2018 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
I know. Klaarblijkelijk is dat interessant, ofzo.
Als jij verheven bent boven die primitieve sensatiezucht snap ik eigenlijk niet wat je doet in dit topic.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap die fixatie op het achterhalen van de identiteit van de dader en diens privéleven echt niet.
Ze willen graag weten of het een moslim was zodat ze weer kunnen zitten klagen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
sensatiezoekende tokkies zijn dus de norm hier?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:54 schreef FYazz het volgende:
[..]
Als jij verheven bent boven die primitieve sensatiezucht snap ik eigenlijk niet wat je doet in dit topic.
Ik hoop dit nieuws in dit topic op een enigzins normale wijze te kunnen volgen en niet in GeenStijl of Telegraaf stijl.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:54 schreef FYazz het volgende:
[..]
Als jij verheven bent boven die primitieve sensatiezucht snap ik eigenlijk niet wat je doet in dit topic.
Ook hier is geveegd en dat zullen we blijven doen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
vroeger werd daar flink op ingegrepen...
Nieuwe huisregels bij fok?
Dat is niet zo handig dan.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:56 schreef maan_man het volgende:
Slachtoffers zaten, volgens getuigen, spelletjes te doen op straat. www.1limburg.nl/taxichauf(...)fers-zaten-op-de-weg
Dat zijn jouw woorden en deel ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
sensatiezoekende tokkies zijn dus de norm hier?
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:56 schreef maan_man het volgende:
Slachtoffers zaten, volgens getuigen, spelletjes te doen op straat. www.1limburg.nl/taxichauf(...)fers-zaten-op-de-weg
Zou me niks verbazen.. dat soort taferelen zie je wel vaker rondom festivalterreinen, half op de weg half in de berm zitten, etc.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:56 schreef maan_man het volgende:
dat ga je dus wel. Ik vind jouw normen nogal vreemdquote:Op maandag 18 juni 2018 18:02 schreef FYazz het volgende:
[..]
Als het je niets kan schelen en zelf ook niet een tikkeltje sensatiezuchtend bent dan lees je even snel het nieuws en ga je over tot de orde van de dag, dan ga je niet op een forum zitten reageren in een 'sensatie topic'.
Half op de rijbaan half in de berm.. en die taxichauffeur was er al een paar keer langs gereden dus ze wisten dat de weg niet afgesloten was..quote:Op maandag 18 juni 2018 18:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gewoon midden op de rijbaan?
Nouja, ze gingen er wellicht van uit dat de weg nog dicht was, maar dan nog.
Speculaties? Er wordt hier toch gewoon gelinkt naar publicaties van nieuwssites.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop dit nieuws in dit topic op een enigzins normale wijze te kunnen volgen en niet in GeenStijl of Telegraaf stijl.
Al die speculaties voegen werkelijk niets toe.
Vanmiddag las ik hier anders van alles over de eigenaar van een timmerbedrijf, maar die was het niet hè...quote:Op maandag 18 juni 2018 18:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Speculaties? Er wordt hier toch gewoon gelinkt naar publicaties van nieuwssites.
Nou als ze op de grond zaten is het niet ondenkbaar dat hij ze niet heeft gezien.. en zeker als je niet verwacht dat er mensen zitten..quote:Op maandag 18 juni 2018 18:05 schreef Marsenal het volgende:
Om 4.00 ‘s nachts lam of aan de drugs op de weg een spelletje spelen, dat zijn normaal gezien de leukste festivalnachten. Zuur zeg. Maar heeft die gast die ze aangereden heeft dan z’n licht niet aan ofzo? Hoe kan dat nou zo misgaan?
Normen?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik vind jouw normen nogal vreemd
Dat werd toen ook al gesteld he...quote:Op maandag 18 juni 2018 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanmiddag las ik hier anders van alles over de eigenaar van een timmerbedrijf, maar die was het niet hè...
Misschien heb je gelijk ja. En als de bestuurder dan ook nog eens te hard reed dan is het dus al gauw een verschrikkelijk ongeluk met een dode en zwaargewonden. Die kerel is goed de lul nu.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou als ze op de grond zaten is het niet ondenkbaar dat hij ze niet heeft gezien.. en zeker als je niet verwacht dat er mensen zitten..
Ja, alleen moet ie het toch wel gevoeld hebben en daarna gezien aan z’n autoquote:Op maandag 18 juni 2018 18:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk ja. En als de bestuurder dan ook nog eens te hard reed dan is het dus al gauw een verschrikkelijk ongeluk met een dode en zwaargewonden. Die kerel is goed de lul nu.
Minstens 250 kilo aan vlees waarschijnlijk, dus dan is doorrijden natuurlijk een verkeerde beslissing, dan weet je dondersgoed dat er iets fout gaat. Ik ben benieuwd naar zijn verklaring.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ie het toch wel gevoeld hebben en daarna gezien aan z’n auto
Niet echt, hij was in Amsterdam aan het werk vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:19 schreef Drugshond het volgende:
Woont in Heerlen meld zich in Amsterdam ?!?!? Dat is vreemd.
Wel ja joh, eerst mensen kegelen. Dan naar het werk (aan de anderer kant van Nederland) en dan pas verklaring af leggen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niet echt, hij was in Amsterdam aan het werk vandaag.
Redelijk donker nog, en een bebost gebied.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:20 schreef Snowbomb het volgende:
Hoe laat was het gebeurd? 04:00 uur? Hoe licht is het dan eigenlijk momenteel al?
Paniek kan rare dingen met mensen doen, vooral in combinatie met vermoeidheid.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel ja joh, eerst mensen kegelen. Dan naar het werk (aan de anderer kant van Nederland) en dan pas verklaring af leggen.
Hoe laat moest hij in A'dam zijn ?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel ja joh, eerst mensen kegelen. Dan naar het werk (aan de anderer kant van Nederland) en dan pas verklaring af leggen.
Hij hoeft niet eens te hard gereden te hebben.. zelfs met 30 kun je iemand doodrijden..quote:Op maandag 18 juni 2018 18:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk ja. En als de bestuurder dan ook nog eens te hard reed dan is het dus al gauw een verschrikkelijk ongeluk met een dode en zwaargewonden. Die kerel is goed de lul nu.
Dat dacht ik ook. Je mag er 80. Daar kun je flinke schade mee veroorzaken. Maar dat hij ze niet heeft gezien als hij goed op de weg lette, kan ik me moeilijk voorstellen. Ook niet als het nog schemerig is en ze donkere kleding aan hadden.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens te hard gereden te hebben.. zelfs met 30 kun je iemand doodrijden..
Klopt, het kan zelfs zijn dat hij leed aan acute stress-stoornis (shock).quote:Op maandag 18 juni 2018 18:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Paniek kan rare dingen met mensen doen, vooral in combinatie met vermoeidheid.
Joh, mijn schokdempers doen het weer.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ie het toch wel gevoeld hebben en daarna gezien aan z’n auto
Als hij die dag ook nog moest werken. Vermoed ik ook een shock. Maar neemt niet weg hoe dit ongeval heeft kunnen gebeuren. (Telefoon / Tablet en zo / Slaap / Vermoeidheid).quote:Op maandag 18 juni 2018 18:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt, het kan zelfs zijn dat hij leed aan acute stress-stoornis (shock).
Als je niet verwacht dat er mensen op de weg zitten kan het heel goed zijn dat je brein het niet waarneemt.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:32 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Je mag er 80. Daar kun je flinke schade mee veroorzaken. Maar dat hij ze niet heeft gezien als hij goed op de weg lette, kan ik me moeilijk voorstellen. Ook niet als het nog schemerig is en ze donkere kleding aan hadden.
Een Fiat is geen tank. Tuurlijk merk je dat.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je niet verwacht dat er mensen op de weg zitten kan het heel goed zijn dat je brein het niet waarneemt.
Er is niemand die beweert dat hij het niet in de gaten heeft gehad volgens mij..quote:Op maandag 18 juni 2018 18:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Taxichauffeur> De laatste keer dat hij er langs reed zag hij een busje opvallend wegrijden. "Toen ik me omdraaide zag ik het busje vol gas de rotonde oprijden", vertelt de chauffeur. De slachtoffers trof hij bloedend op straat aan: "Ik schrok me dood en ben er naartoe gerend."
EHBO'ers> "We weten niet hoe het gegaan is, maar de knal moet hard geweest zijn. De slachtoffers lagen heel ver uit elkaar"
Kan me niet voorstellen dat hij niks in de gaten had.![]()
Het busje ziet er voor zo'n ritje ook te schoon uit. Zou hij nog afgespoten zijn?![]()
Ik reageer ook niet per se op een specifiek iemand, maar gaf een gedachte wegquote:Op maandag 18 juni 2018 18:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is niemand die beweert dat hij het niet in de gaten heeft gehad volgens mij..
Ik zeg niet dat hij niks van het ongeluk heeft gemerkt, ik zeg dat het goed mogelijk is dat hij ze echt niet gezien heeft voor hij ze aanreed, ook al lette hij goed op.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een Fiat is geen tank. Tuurlijk merk je dat.
Oh ok, dan begreep ik je verkeerdquote:Op maandag 18 juni 2018 18:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet per se op een specifiek iemand, maar gaf een gedachte weg
Ik zet mijn chips in op de snelheid van het busje.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niks van het ongeluk heeft gemerkt, ik zeg dat het goed mogelijk is dat hij ze echt niet gezien heeft voor hij ze aanreed, ook al lette hij goed op.
Maar wel mensen die beweren dat het op lage snelheid gebeurd kan zijn. Dat is wat er met betreffende post weerlegd tracht te worden.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er is niemand die beweert dat hij het niet in de gaten heeft gehad volgens mij..
Volgens zijn vader gebruikt hij geen drugs en alcohol.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik hoop maar voor de bestuurder dat ie niet onder invloed was. Dit is al naar genoeg zo.
Voor ik meteen met gestrekt been erin ga.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:31 schreef Drugshond het volgende:
4 mensen omkegelen en niks in de gaten hebben. Ook niet een *bump* met het busje ?!. Vreemd.
Je mag daar 80..quote:Op maandag 18 juni 2018 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wel mensen die beweren dat het op lage snelheid gebeurd kan zijn. Dat is wat er met betreffende post weerlegd tracht te worden.
MDMA, Need for speed. (hij moest toch in Amsterdam zijn).quote:Op maandag 18 juni 2018 18:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Volgens zijn vader gebruikt hij geen drugs en alcohol.
Maar goed, dat zegt vrijwel iedere ouder over hun kind[eren]..
opelquote:Op maandag 18 juni 2018 18:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een Fiat is geen tank. Tuurlijk merk je dat.
Sorry hoor maar je bent ook gewoon fakking dom bezig als je midden op een weg gaat zitten, in het donker, zonder verlichting...quote:Op maandag 18 juni 2018 17:56 schreef maan_man het volgende:
Nee dat hebben ze dus niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:33 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Had gekund maar ze hebben wel dezelfde achternaam.
Kijk eens aan. Van dronken bouwvakkers tot verwarde personen tot terroristen...quote:Op maandag 18 juni 2018 17:56 schreef maan_man het volgende:
Hij ging een collega ophalen en daarna werken, dus het scenario dat hij gedronken zou hebben of drugs zou hebben gebruikt, vind ik niet erg aannemelijk..quote:Op maandag 18 juni 2018 18:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Volgens zijn vader gebruikt hij geen drugs en alcohol.
Maar goed, dat zegt vrijwel iedere ouder over hun kind[eren]..
Opmerkelijk hoe Telegraaf/AD/NOS zonder enige onderbouwing dus vanochtend : BUSJE RIJDT IN OP PINKPOPGANGERS kwamen.quote:Slachtoffers zaten, volgens getuigen, spelletjes te doen op straat.
https://www.1limburg.nl/t(...)fers-zaten-op-de-weg
of misschien de echte dader?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Van dronken bouwvakkers tot verwarde personen tot terroristen...
Gewoon fucking eigen schuld dus.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:53 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)izoen-2017-2018/amp/
Ja, dat klopt. Maar als je uit de regio komt weet je dat het dat weekend Pinkpop is en dat die campings daar zijn. Als de weg pas net vrijgegeven is meteen 80 akkeren is bizar, je weet dat er festivalgangers kunnen oversteken. Verder heb je koplampen die je bijlichten in het donker. Dan zou je mensen op straat en in de berm morten kunnen zien zitten/staan/lopen.quote:
dan nog moet de gemeente hier ook over nadenkenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar als je uit de regio komt weet je dat het dat weekend Pinkpop is en dat die campings daar zijn. Als de weg pas net vrijgegeven is meteen 8p akkeren is bizar, je weet dat er festivalgangers kunnen oversteken. Verder heb je koplampen die je bijlichten in het donker. Dan zou je mensen op straat en in de berm morten kunnen zien zitten/staan/lopen.
Als je even niet oplet of wordt afgeleidt, dan is het zo gebeurd.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar als je uit de regio komt weet je dat het dat weekend Pinkpop is en dat die campings daar zijn. Als de weg pas net vrijgegeven is meteen 80 akkeren is bizar, je weet dat er festivalgangers kunnen oversteken. Verder heb je koplampen die je bijlichten in het donker. Dan zou je mensen op straat en in de berm morten kunnen zien zitten/staan/lopen.
misschien zat hij net z’n facebook bij te werkenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar als je uit de regio komt weet je dat het dat weekend Pinkpop is en dat die campings daar zijn. Als de weg pas net vrijgegeven is meteen 80 akkeren is bizar, je weet dat er festivalgangers kunnen oversteken. Verder heb je koplampen die je bijlichten in het donker. Dan zou je mensen op straat en in de berm morten kunnen zien zitten/staan/lopen.
Maar je let natuurlijk wel op tijdens een Pinkpopweekend, wetrnde dat doe campings daar gesitueerd zijn. Je let nog scherper op dan anders lijkt me.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je even niet oplet of wordt afgeleidt, dan is het zo gebeurd.
Dat kan ook nog, dat ie op z'n telefoon zat te kijken.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
misschien zat hij net z’n facebook bij te werken
Precies. Ik zou daar niet op de weg gaan zitten.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je let natuurlijk wel op tijdens een Pinkpopweekend, wetrnde dat doe campings daar gesitueerd zijn. Je let nog scherper op dan anders lijkt me.
De eerste die opmerkten dat op het adres een timmerbedrijf zat was ik, maar ik zei ook direct dat er mogelijk geen verband was.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanmiddag las ik hier anders van alles over de eigenaar van een timmerbedrijf, maar die was het niet hè...
quote:Op maandag 18 juni 2018 14:07 schreef maan_man het volgende:
Keekstraat 43 Heerlen. Op het adres is een Timmerbedrijf gevestigd. Dit kan de bestelbus verklaren, maar het kan ook los staan van elkaar.
Ik vind dit een beetje kort door de bocht. Als er niks anders op de weg is, dan deel ik jouw mening misschien een beetje. Maar als er op de andere weghelft bijvoorbeeld lallende en dronken mensen lopen, dan kan je blik even daarna toe worden getrokken en mis jij iets anders.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:41 schreef Drekkoning het volgende:
Je moet dit natuurlijk altijd zien als bestuurder. Als je de weg niet kan overzien binnen je stopafstand ben je gevaarlijk aan het rijden.
Zeker aangezien hij vast en zeker meer (beschonken) mensen op en langs de weg heeft zien lopen op dat tijdstip.
En dan heeft ie misschien gedacht, gefocust op andere, dronken personen, laat ik daar even hard voorbij karren. Blijft super roekeloos gedrag.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:13 schreef maan_man het volgende:
[..]
De eerste die opmerkten dat op het adres een timmerbedrijf zat was ik, maar ik zei ook direct dat er mogelijk geen verband was.
[..]
[..]
Ik vind dit een beetje kort door de bocht. Als er niks anders op de weg is, dan deel ik jouw mening misschien een beetje. Maar als er op de andere weghelft bijvoorbeeld lallende en dronken mensen lopen, dan kan je blik even daarna toe worden getrokken en mis jij iets anders.
Wel bizar. Eerst klagen over "sensatiezoekende tokkies" en dit soort insinuaties neerkalken.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
sensatiezoekende tokkies zijn dus de norm hier?
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
misschien zat hij net z’n facebook bij te werken
Doorrijden nadat ik meerdere mensen heb aangereden? Neu, ik denk niet dat mij dat gaat gebeuren inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:21 schreef KoningApekop het volgende:
Schijnbaar weet heel het internet alweer exact wat er gebeurt is en hoe fout de man is. Het zal jullie ook nooit gebeuren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |