quote:
? ?quote:
Goe vraagsken!!quote:
Zittie weer in mijn hoofdquote:
Ken je wel wat dingetjes vertellen maar dan heb ik waarschijnlijk rechtszaak aan mijn broekquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:06 schreef 111210 het volgende:
Net zn boek gekkenhuis uitgelezen, komt op mij over als een grote praatjes maker die doet alsof ie alles meegemaakt is en overal het mannetje is, terwijl dit in werkelijkheid allemaal vies tegen valt.
Neemt niet weg dat hij 20 jaar geleden gewoon 1 van de grootste en misschien ook wel de beste dj in de dance scene was.
Jij bent een kennis van Jan of wat? Zo spannend zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 23 september 2018 01:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken je wel wat dingetjes vertellen maar dan heb ik waarschijnlijk rechtszaak aan mijn broek
Maakt niet uit, maar het zal vast niet in het boek hebben gestaan.quote:Op zondag 23 september 2018 01:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent een kennis van Jan of wat? Zo spannend zal het wel niet zijn.
Zeg dan gewoon niks.quote:Op zondag 23 september 2018 02:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar het zal vast niet in het boek hebben gestaan.
Waarom meld je het danquote:Op zondag 23 september 2018 02:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt. Iemand moet hem alleen duidelijk maken dat het 2018 is en niet meer 1998.quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:06 schreef 111210 het volgende:
Net zn boek gekkenhuis uitgelezen, komt op mij over als een grote praatjes maker die doet alsof ie alles meegemaakt is en overal het mannetje is, terwijl dit in werkelijkheid allemaal vies tegen valt.
Neemt niet weg dat hij 20 jaar geleden gewoon 1 van de grootste en misschien ook wel de beste dj in de dance scene was.
Volgens het boek hoopt ie nog op een samenwerking met lil kleine en ronnie....quote:Op zondag 23 september 2018 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Iemand moet hem alleen duidelijk maken dat het 2018 is en niet meer 1998.
Zucht.quote:Op zondag 23 september 2018 08:31 schreef 111210 het volgende:
[..]
Volgens het boek hoopt ie nog op een samenwerking met lil kleine en ronnie....
Heb je seks met 'm gehad?quote:Op zondag 23 september 2018 02:42 schreef raptorix het volgende:
Dit is echt zo'n fucking klassieker, zo hard om dubbel gelegenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik vond dat boek gekkenhuis op een 2e hands markt voor een euro, dus hem hem ook maar meegenomen. Moet zeggen dat hij meer zelfreflectie heeft dan ik verwacht had. Aan de ene kant loopt hij wel op te scheppen over zijn dj-skills en zijn versierkunsten. Maar aan de andere kant geeft hij ook ruiterlijk toe dat hij op zakelijk gebied een nitwit is geweest. Dat een gebrek aan professionaliteit, een dramatische PR en kortzichtigheid op dat gebied ervoor zorgden dat hij nooit binnen is gelopen zoals sommige collega's dat wel deden.
Wel mooi vind ik de commentaren van zijn collega's de er ook in staan. Ook die sparen hem vaak niet. Het geeft alles bij elkaar wel een redelijk beeld van hoe hij in het leven staat. Ik denk dat de verhalen die erin staan wel kloppen. Al zal het meer gaan om wat er niet in staat denk ik.
Nee als 36-jarige danceliefhebber heb ik zijn hoogtijdagen meegemaakt als puber en student. En na het boek gelezen te hebben dacht ik weer aan dit topic en wilde ik ook mij bevindingen delen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:46 schreef incel het volgende:
[..]
Na 2 jaar een topic kickenHeb je DJ Jean lopen googlen of zo?
Alles langer dan een maand is onacceptabel en tevens boekenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee als 36-jarige danceliefhebber heb ik zijn hoogtijdagen meegemaakt als puber en student. En na het boek gelezen te hebben dacht ik weer aan dit topic en wilde ik ook mij bevindingen delen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef incel het volgende:
[..]
Alles langer dan een maand is onacceptabel en tevens boekenNerd much?
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef incel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef incel het volgende:
[..]
Een narcist denk ik niet. Want hij geeft ook zelf uitgebreid toe dat hij zakelijk enorme steken heeft laten vallen en buiten dj'en en vrouwen versieren niet zoveel kan. Tot dat soort zelfreflectie zijn narcisten niet in staat.quote:
Ik geloof dat dit verhaal, best eens waar kan zijn...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Hexagon het volgende:
Een narcist denk ik niet. Want hij geeft ook zelf uitgebreid toe dat hij zakelijk enorme steken heeft laten vallen en buiten dj'en en vrouwen versieren niet zoveel kan. Tot dat soort zelfreflectie zijn narcisten niet in staat.
Hij is eerder een beetje blijven hangen in zijn twintiger jaren en daarbij niet al te snugger.
Onder de 16-jarige breezah sletjes had hij best wel status ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dj Jean was vroeger echt wel een baasje hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |