quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef incel het volgende:
[..]
Alles langer dan een maand is onacceptabel en tevens boekenNerd much?
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef incel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef incel het volgende:
[..]
Een narcist denk ik niet. Want hij geeft ook zelf uitgebreid toe dat hij zakelijk enorme steken heeft laten vallen en buiten dj'en en vrouwen versieren niet zoveel kan. Tot dat soort zelfreflectie zijn narcisten niet in staat.quote:
Ik geloof dat dit verhaal, best eens waar kan zijn...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef Hexagon het volgende:
Een narcist denk ik niet. Want hij geeft ook zelf uitgebreid toe dat hij zakelijk enorme steken heeft laten vallen en buiten dj'en en vrouwen versieren niet zoveel kan. Tot dat soort zelfreflectie zijn narcisten niet in staat.
Hij is eerder een beetje blijven hangen in zijn twintiger jaren en daarbij niet al te snugger.
Onder de 16-jarige breezah sletjes had hij best wel status ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dj Jean was vroeger echt wel een baasje hoor.
Mannekes ook.quote:Op woensdag 8 juli 2020 06:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onder de 16-jarige breezah sletjes had hij best wel status ja.
Als ze groot genoeg is om aan de tafel te zitten, dan mag ze mee-eten. De term pedo wordt zo vaak ten onrechte gebruikt. Meisjes van 14 hebben soms dikkere tetten dan volwassen vrouwen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 06:44 schreef JochemSjakie het volgende:
DJ Jeanwat een pedo is dat. Toen hij hier in de buurt optrad, zat hij in een 14-jarig meisje
Prima, hebefiel dan. Nog steeds niet goed te praten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als ze groot genoeg is om aan de tafel te zitten, dan mag ze mee-eten. De term pedo wordt zo vaak ten onrechte gebruikt. Meisjes van 14 hebben soms dikkere tetten dan volwassen vrouwen.
Altijd pedos die hier mee komen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als ze groot genoeg is om aan de tafel te zitten, dan mag ze mee-eten. De term pedo wordt zo vaak ten onrechte gebruikt. Meisjes van 14 hebben soms dikkere tetten dan volwassen vrouwen.
Stoer.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:51 schreef incel het volgende:
[..]
Dus ik ben in jouw optiek een pedo?quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Altijd pedos die hier mee komen.
Jaquote:
Joequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |