quote:Op maandag 18 juni 2018 12:05 schreef Domme_Gans het volgende:
Wat heeft Johan Derksen gezegd dan? DJ Jean laat zich wel erg kennen
Dank! Ik heb dit filmpje ook even toegevoegd aan de OP.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als reactie op de aflevering met DJ Jean als gast
Ik heb de betreffende VI-uitzending niet gezien, maar ik las dat hij het onder andere heeft gehad over het aantal vrouwen dat hij heeft geneukt ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:12 schreef Domme_Gans het volgende:
Als DJ Jean dit nou had laten gaan, dan was het gewoon overgewaaid. Wat een sneu kneus zeg! Wat heeft DJ Jean lopen raaskallen dan?
Da's toch alleen maar mooi voor DJ Jean dat zijn reputatie op zijn 50e bevestigd wordt? Dat hij nog steeds die lekkere strakke breezer sletjes kan krijgen? DJ Jean ziet er oprecht boos uit, hij had het heel anders kunnen doen.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:26 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik heb de betreffende VI-uitzending niet gezien, maar ik las dat hij het onder andere heeft gehad over het aantal vrouwen dat hij heeft geneukt ofzo.
aangepast.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:02 schreef Sanddr het volgende:
Extra klacht:Op je 50e nog een petje achterstevoren dragen.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2018 12:25 schreef bernard_roggol het volgende:
Goede reactie van DJ Sjon, goeie DJ ook met best een paar platen.
Ik mag toch hopen dat DJ Jean dit gebeuren misbruikt voor publiciteit en niet serieus isquote:Op maandag 18 juni 2018 12:33 schreef Taiga het volgende:
Man man man..
http://www.voetbalinside.(...)erksen_i_kill_you_qu
Johan heeft wel wat gevoelige snaren geraakt.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:33 schreef Taiga het volgende:
Man man man..
http://www.voetbalinside.(...)erksen_i_kill_you_qu
Of de in vergetelheid geraakte plaatjesdraaiert pakt even wat publiciteit mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Johan heeft wel wat gevoelige snaren geraakt.
Denk een combinatie vanquote:Op maandag 18 juni 2018 12:39 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Of de in vergetelheid geraakte plaatjesdraaiert pakt even wat publiciteit mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |