SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Nattekat op 10-06-2019 23:23:45 ]And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Ik zou nog ff wachten als ik hen was.quote:
En is ook wel ietsje snellerquote:Op zondag 17 juni 2018 14:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus Toyota hoeft in totaal minder stops te maken... best een voordeel
In 2016 werden ze dat ook, werd alleen maar erger om 14.55quote:
Ik snap ook niet waarom coor Toyota een ander regelement geldt.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus Toyota hoeft in totaal minder stops te maken... best een voordeel
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
In 2015 werden ze dat ook, werd alleen maar erger om 14.55
Volgens een commentator bij RTL gisteren zou Toyota dit voordeel krijgen om ze aan boord te houden als enige hybride LMP1.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom coor Toyota een ander regelement geldt.
Dat is al jaren zo, en met een hele goede reden.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom coor Toyota een ander regelement geldt.
Klopt! En dat is bewust. Toyota moet winnen. Daarvoor is de EoT in het leven geroepen die Toyota bevoordeeld. Zowel in het aantal stops als in rondetijden.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus Toyota hoeft in totaal minder stops te maken... best een voordeel
Is ook niet het geval. Ze hebben een hybride systeem en zijn dus zuiniger.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom coor Toyota een ander regelement geldt.
Het benadeelt Toyota en bevoordeelt de privateers.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt! En dat is bewust. Toyota moet winnen. Daarvoor is de EoT in het leven geroepen die Toyota bevoordeeld. Zowel in het aantal stops als in rondetijden.
Dat vinden de privateers zelf niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het benadeelt Toyota en bevoordeeld de privateers.
En die reden is?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, en met een hele goede reden.
Jawel, anders zouden ze niet meedoen. Bovendien is het gewoon een feit. Privateers krijgen meer fuel flow, meer fuel, meer aerodynamische ontwikkeling, meer testdagen en een lager minimumgewicht.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat vinden de privateers zelf niet.
Dat heb ik ook gehoord en vind ik echt bezopen. Politiek hoort bij racen, maar niet het aanpassen van de regelementen voor 1 team.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens een commentator bij RTL gisteren zou Toyota dit voordeel krijgen om ze aan boord te houden als enige hybride LMP1.
En dat is dus onzin. Toyota heeft alleen nadeel.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens een commentator bij RTL gisteren zou Toyota dit voordeel krijgen om ze aan boord te houden als enige hybride LMP1.
Als jij als privateer met een hybride aan de start had gestaan had je hetzelfde voordeel als Toyota gehad.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord en vind ik echt bezopen. Politiek hoort bij racen, maar niet het aanpassen van de regelementen voor 1 team.
Nyck de Vries had zijn zoontje kunnen zijn.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Valt me nu pas op hoe klein die Lammers is
Nogal!quote:
Geldt niet alleen voor de LMP1 maar ook de GTE Pro. De Balance of Performance wordt niet voor niets ook Balance of Politics genoemd.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord en vind ik echt bezopen. Politiek hoort bij racen, maar niet het aanpassen van de regelementen voor 1 team.
Moet wel zeggen; aangezien Porsche recentelijk LMP1 reed vind ik die GT winst nu niet zo bijzonderquote:Op zondag 17 juni 2018 14:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor de LMP1 maar ook de GTE Pro. De Balance of Performance wordt niet voor niets ook Balance of Politics genoemd.
Zo moest Ford 40 jaar na de GT40 overwinning winnen en dit jaar Porsche vanwege het 70 jaar bestaan
Niets van wat je hier zegt klopt. Kap eens met onzin verspreiden. Er is sowieso geen BoP in LMP1.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor de LMP1 maar ook de GTE Pro. De Balance of Performance wordt niet voor niets ook Balance of Politics genoemd.
Zo moest Ford 40 jaar na de GT40 overwinning winnen en dit jaar Porsche vanwege het 70 jaar bestaan
Nee hoor, er staan ook specifiek zaken in de reglementen waar hybride auto's voordeel hebben (bijvoorbeeld dat ze bij design 1 lap verder moeten kunnen per stint)quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat is dus onzin. Toyota heeft alleen nadeel.
Die komt ongeveer tot m'n navelquote:Op zondag 17 juni 2018 14:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Valt me nu pas op hoe klein die Lammers is
Omdat ze zuiniger zijn. Toyota krijgt alsnog veel minder benzine dan de anderen.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:55 schreef M90 het volgende:
[..]
Nee hoor, er staan ook specifiek zaken in de reglementen waar hybride auto's voordeel hebben (bijvoorbeeld dat ze bij design 1 lap verder moeten kunnen per stint)
Nee. Dat nadeel met fuel flow wordt ruimschoots goed gemaakt door de hybride systemen.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat is dus onzin. Toyota heeft alleen nadeel.
alle courers zijn kleinquote:Op zondag 17 juni 2018 14:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Valt me nu pas op hoe klein die Lammers is
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets van wat je hier zegt klopt. Kap eens met onzin verspreiden. Er is sowieso geen BoP in LMP1.
Lees je eens in want het begint behoorlijk irritant te worden.
Je moet de finish halen toch? Ze zijn niet meer in te halen qua kilometers natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Toyota heeft nog 4 minuten om stuk te gaan
Ik had het dan ook over de Bop in de GTE Pro klasse.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets van wat je hier zegt klopt. Kap eens met onzin verspreiden. Er is sowieso geen BoP in LMP1.
Lees je eens in want het begint behoorlijk irritant te worden.
klopt. Als je de meeste kilometer aflegt, maar de vlag niet haalt win je alsnog nietquote:Op zondag 17 juni 2018 14:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Je moet de finish halen toch? Ze zijn niet meer in te halen qua kilometers natuurlijk.
Klopt maar dat is niet nieuwquote:Op zondag 17 juni 2018 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze zuiniger zijn. Toyota krijgt alsnog veel minder benzine dan de anderen.
Fout. Of je bent aan het liegen of je bent heel erg dom. Kap nou eens.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Dat nadeel met fuel flow wordt ruimschoots goed gemaakt door de hybride systemen.
De niet hybriden worden bewust langzamer gemaakt om de Toyota's een voirdeel te geven.
Toyota heeft er zelf aan meegewerkt om die regels vast te stellen. Anders zouden ze niet meer meedoen.
ja, die betekend amper wat in de racewereldquote:
En er klopt geen bal van. Gebruik eens fatsoenlijke bronnen.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de Bop in de GTE Pro klasse.
En wat ik zeg heb ik gelezen. Dat verzin ik niet.
Betekentquote:Op zondag 17 juni 2018 15:00 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, die betekend amper wat in de racewereld
En rondetijd https://nl.motorsport.com(...)mans-toyota-1037968/quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Fout. Of je bent aan het liegen of je bent heel erg dom. Kap nou eens.
Nogmaals: de auto's zonder hybride systemen krijgen van alles meer, met als enige uitzondering dus de stint lengte. Het is ook niet voor niets dat de Rebellions veel sneller zijn dan welke privateer dan ook. Dit zijn gewoon keiharde feiten.
Dit artikel is een leugen. Zoals ik zeg, gebruik betere bronnen.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En rondetijd https://nl.motorsport.com(...)mans-toyota-1037968/
Zal zich toch klote voelen.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef Oscar. het volgende:
blekenmolen op 3, dus toch nog een nederlands tintje!
eens!quote:Op zondag 17 juni 2018 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Mooi voor Dempsey, die heeft ook een heel verhaal achter zich wat Le Mans betreft
Gaan we zo beginnen?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit artikel is een leugen. Zoals ik zeg, gebruik betere bronnen.
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:“We moeten voorkomen dat ze hen voorbijschieten, omdat het de state-of-the-art referentie auto is, omdat ze minder gewicht hebben en veel meer brandstof meenemen dan is toegestaan in de aero”, zei de sportief directeur. “Je kunt niet zeggen dat je de privéteams wilt hebben om te vechten tegen de fabrieksteams. We willen de principes van gelijkheid behouden. Anders verliezen we de controle en wordt het een rotzooi. Ik weet dat er mensen zijn die niet zo denken, maar het geeft een echte kans aan de privateers om mee te doen in het spelletje.”
Daar staat duidelijk wat ik zeg. De privateers krijgen voordelen om dichter bij Toyota te kunnen komen. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zondag 17 juni 2018 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
http://www.racexpress.nl/(...)p1-aanpassen/n/89650
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben?
Die eerste zin is verre van duidelijk. Slecht vertaalwerk als je het mij vraagtquote:Op zondag 17 juni 2018 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
http://www.racexpress.nl/(...)p1-aanpassen/n/89650
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben?
Het origineel is ook bagger.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die eerste zin is verre van duidelijk. Slecht vertaalwerk als je het mij vraagt
En dat wat ze meer krijgen (hoeveelheid brandstof en fuel flow) is verminderd ten opzichte van vorig jaar om maar te zorgen dat ze geen gevaar vormen. Dus de hybriden zijn bevoordeeld ten opzichte van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 17 juni 2018 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Fout. Of je bent aan het liegen of je bent heel erg dom. Kap nou eens.
Nogmaals: de auto's zonder hybride systemen krijgen van alles meer, met als enige uitzondering dus de stint lengte. Het is ook niet voor niets dat de Rebellions veel sneller zijn dan welke privateer dan ook. Dit zijn gewoon keiharde feiten.
Het was spannend om te zien of Toyota het niet weer zou verknoeien.quote:
Maar dat kun je Toyota niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets heel anders dan vorig jaar ja...
Die niet opwegen tegen het voordeel van een ERS.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het origineel is ook bagger.
Het is vrij simpel: als privateer krijg je bepaalde voordeeltjes.
Ik geloof dan ook niet dat die de volle 100% gereden hebben om die reden.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was spannend om te zien of Toyota het niet weer zou verknoeien.
Ik kijk nu veel meer uit naar de Indy 500 volgend jaarquote:Op zondag 17 juni 2018 15:17 schreef M90 het volgende:
Iedereen alvast 15/16 juni 2019 gereserveerd in de agenda?
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:17 schreef M90 het volgende:
Iedereen alvast 15/16 juni 2019 gereserveerd in de agenda?
Natuurlijk niet, daar is Toyota dan ook een fabrieksteam voor. Duh.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die niet opwegen tegen het voordeel van een ERS.
Alweer onwaar. Het is juist enorm opgeschroefd. De Rebellions van dit jaar zijn tien seconden sneller dan de snelste privateers van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dat wat ze meer krijgen (hoeveelheid brandstof en fuel flow) is verminderd ten opzichte van vorig jaar om maar te zorgen dat ze geen gevaar vormen. Dus de hybriden zijn bevoordeeld ten opzichte van de afgelopen jaren.
daar zijn de meningen (ook al) over verdeeldquote:Op zondag 17 juni 2018 15:19 schreef M90 het volgende:
Laten we het gezellig houden Hoe meer mensen hier hoe beter
indd de arrogantie spat hier van het schermquote:Op zondag 17 juni 2018 15:19 schreef M90 het volgende:
Laten we het gezellig houden Hoe meer mensen hier hoe beter
SMP kon op snelheid wel goed meekomen. Helaas op betrouwbaarheid niet. Hopelijk volgend jaar beter.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit.
Hopelijk krijgt Rebellion wat meer tegenstand.
quote:Op zondag 17 juni 2018 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
SMP kon op snelheid wel goed meekomen. Helaas op betrouwbaarheid niet. Hopelijk volgend jaar beter.
Oh, dat waren de spetters.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
indd de arrogantie spat hier van het scherm
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 17 juni 2018 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dat waren de spetters.
En reken maar dat volgend jaar nu dubbel omcirkeld in mijn agenda staat. Niets zal tussen mij en Le Mans kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |