Op die manier spelen is ook een kunst.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat die visvreters worden vernederd in de tweede helft. Ik kan echt niet met zo veel lafheid omgaan. Anti-vettbal en er dan nog trots op zijn.
Gaan ook niet verliezen van Kroatie denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op die manier spelen is ook een kunst.
Heb er wel respect voor
Goede reclame!quote:
zou leuk zijn als hij er 4 in schiet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef JanCees het volgende:
Hattrick Messi in de tweede helft dan maar?
Wat is je mening over Ajax?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef bianconeri het volgende:
En met dit soort wedstrijden dat Messi geen top team om zich heen heeft zie je gewoon waarom Ronaldo de beste vd wereld is en niet Messi.
Ronaldo presteert, Messi sjokt maaerwat en presteert niet (die enkele goede interland in zijn interland carrier na dan, nooit een langere periode of toernooi).
Wat wil je precies? Messi moet de bal bij de middellijn ophalen; een controlerend middenveld of iemand die Messi tussen verdediging/middenveld aanspeelt is er niet. Dus hij moet het spel regisseren en volgens jou ook een hattrick maken?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef JanCees het volgende:
Hattrick Messi in de tweede helft dan maar?
Ik wil Pavon zien jaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:51 schreef skysherrif het volgende:
Biglia en Di Maria iig vervangen.
Pavon voor Di Maria en wie voor Biglia?
jullie een beetje opnaaien natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat wil je precies? Messi moet de bal bij de middellijn ophalen; een controlerend middenveld of iemand die Messi tussen verdediging/middenveld aanspeelt is er niet. Dus hij moet het spel regisseren en volgens jou ook een hattrick maken?
De altijd vervelende discussiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat dit topic vooral weer gaat over de Messi v. Ronaldo discussie
Dan is het goed. Van jou kan ik het hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
jullie een beetje opnaaien natuurlijk
Argentinie heeft veel betere spelers dan Portugal heeft en toch lukt het Ronaldo 3 goals te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat wil je precies? Messi moet de bal bij de middellijn ophalen; een controlerend middenveld of iemand die Messi tussen verdediging/middenveld aanspeelt is er niet. Dus hij moet het spel regisseren en volgens jou ook een hattrick maken?
Mooi manquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat dit topic vooral weer gaat over de Messi v. Ronaldo discussie
Behalve Pepegod danquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Argentinie heeft veel betere spelers dan Portugal heeft en toch lukt het Ronaldo 3 goals te maken
Deze logica klopt niet. JanCees doet het beter.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Argentinie heeft veel betere spelers dan Portugal heeft en toch lukt het Ronaldo 3 goals te maken
Je maakt een excuus dat hij kut spelers om zich heen heeft, wat niet waar isquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Deze logica klopt niet. JanCees doet het beter.
Zondag zijn we gelukkig collectief voor Duitslandquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar kampenstrijdjes weer.
Ik vind het nog wel meevallen hoor, IJsland komt er een paar keer toch goed uit.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef VeX- het volgende:
Los van of je nou voor Messsi of Ronaldo bent. Sinds wanneer duimen we voor een team dat bewust niet wil voetballen? Alleen maar tegenhouden en dan op onverdiende wijze een goal proberen te stelen.
Bij het EK speelden Ijsland niet zo defensief en toen was het nog een leuke ploeg om naar te kijken. Dit is alleen maar leuk als je Messi en de voetballende ploeg niks gunt.
Onverdiendquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef VeX- het volgende:
Los van of je nou voor Messsi of Ronaldo bent. Sinds wanneer duimen we voor een team dat bewust niet wil voetballen? Alleen maar tegenhouden en dan op onverdiende wijze een goal proberen te stelen.
Bij het EK speelden Ijsland niet zo defensief en toen was het nog een leuke ploeg om naar te kijken. Dit is alleen maar leuk als je Messi en de voetballende ploeg niks gunt.
laten we niet overdrijvenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef VeX- het volgende:
Oh Mexico vind ik ook altijd wel leuk hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zondag zijn we gelukkig collectief voor Duitsland
Ligt aan je interpretatie van "willen voetballen". IJsland weet dat ze voetballend veel minder zijn dan Argentinië. Dan ga je op resultaat voetballen. Tot nu toe lukt dat aardig.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef VeX- het volgende:
Tegen een veel betere tegenstander ook nog.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de tijd staan ze met ze tienen te verdedigen. Argentinië speelt niet goed maar dat IJsland is echt niks anders dan een Egyptequote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen hoor, IJsland komt er een paar keer toch goed uit.
Portugal IJsland op het EK was ook niet veel.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:55 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tegen een veel betere tegenstander ook nog.
Eens. Marco Reusgod!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zondag zijn we gelukkig collectief voor Duitsland
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Messi captain maken is al fout 1 en dat ie denkt even alles te kunnen doen, CR7 gaat daar veel beter mee om, wat een klasbak
Die gaat niet spelen toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Marco Reusgod!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hopelijk geen blessa
Hopelijk Müller in de basisquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hopelijk geen blessa
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hopelijk geen blessa
Blessaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hopelijk geen blessa
Mua, dat dacht ik ook. Maar het is toch wel een team hoor. Ik denk het beste team van dit wk. Qua spelers doen ze echt onder.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de tijd staan ze met ze tienen te verdedigen. Argentinië speelt niet goed maar dat IJsland is echt niks anders dan een Egypte
Ja, dat. Al snap ik wel dat iemand meer voor de voetballende ploeg is, maar wat IJsland doet is niet zo gek veel mis mee gezien de mogelijkheden. Als pakweg een Duitsland of Spanje zo zou ballen, dan zou het laf zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ligt aan je interpretatie van "willen voetballen". IJsland weet dat ze voetballend veel minder zijn dan Argentinië. Dan ga je op resultaat voetballen. Tot nu toe lukt dat aardig.
Het is typisch Nederlands om voor de "voetballende" ploeg te zijn... Alsof je niet verdedigend mag voetballen..
Egypte kon niks voorin.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de tijd staan ze met ze tienen te verdedigen. Argentinië speelt niet goed maar dat IJsland is echt niks anders dan een Egypte
Mwah vind Argentinië ook niet bepaald overtuigend. IJsland voetbalt naar z'n mogelijkheden. Vind knap hoe ze stand houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef VeX- het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef dvdfreak het volgende:
russische dames worden geblacked oor het nigeriaanse team
Jalalalala lalaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:58 schreef KennyPowers het volgende:
At first I was afraid I was petrified
Dat staat er niet, dat maak jij ervan. Leg mij eens uit waarom Messi de bal op de middellijn op moet halen terwijl, als ze dan zo'n goed elftal hebben, Messi veel meer in gevaarlijke zones kon staan? Tegen IJsland moet je een goede aanvalspositionering hebben, een snel tempo in je spel hebben. Als de positionering en afstemming van je elftal klopt, is het makkelijker spelen tegen dit soort landen. Het heeft weinig zin om met lange ballen over over de verdediging te gaan spelen, dat zou zelfs NAC Breda kunnen belopen als ze een beetje fysiek in hun verdediging hebben. Wanneer je Messi aanspeelt tussen de linies rondom de 16, heb je prijs; niet als hij vanaf de middenstip iedereen moet dirigeren. Dat is wat Ernesto Valverde goed heeft gedaan afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je maakt een excuus dat hij kut spelers om zich heen heeft, wat niet waar is
Als Salah speelt waarschijnlijk wel meer, maar los daarvan is hun spelopvatting hetzelfde en dat levert nou niet bepaald aantrekkelijke wedstrijden op. Ik snap het wel hoor want het is gewoon dé manier voor ze om zo tegen betere tegenstanders punten af te troggelen. Maar de IJsland hype vind ik een beetje overdreven.quote:
Loopt Messi in de wegquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Waarom speelt mooiboy Dybala niet😢
Het komt inderdaad niet als een ploeg over. Niet echt een systeem .. eerder opportunistisch voetballenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Dat hele argentinie is gewoon geen team, Messi moet eens volwassen worden en koppen bij elkaar brengen als ie captain wil zijn, hij is de sleutel van het falen van Argentinie, moet blijkbaar om hem draaien terwijl de kracht van Argentinie juist in counters moet liggen ipv dit schijnspelletje
Sampaoli heeft bedacht dat Messi en Dybala niet samen kunnen spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Waarom speelt mooiboy Dybala niet😢
En toch is hij eigenwijs door telkens naar achteren lopen, CR7 kent zijn rol daarin veel beterquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat staat er niet, dat maak jij ervan. Leg mij eens uit waarom Messi de bal op de middellijn op moet halen terwijl, als ze dan zo'n goed elftal hebben, Messi veel meer in gevaarlijke zones kon staan? Tegen IJsland moet je een goede aanvalspositionering hebben, een snel tempo in je spel hebben. Als de positionering en afstemming van je elftal klopt, is het makkelijker spelen tegen dit soort landen. Het heeft weinig zin om met lange ballen over over de verdediging te gaan spelen, dat zou zelfs NAC Breda kunnen belopen als ze een beetje fysiek in hun verdediging hebben. Wanneer je Messi aanspeelt tussen de linies rondom de 16, heb je prijs; niet als hij vanaf de middenstip iedereen moet dirigeren. Dat is wat Ernesto Valverde goed heeft gedaan afgelopen seizoen.
Maar ik vind dit wel een aantrekkelijke wedstrijdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als Salah speelt waarschijnlijk wel meer, maar los daarvan is hun spelopvatting hetzelfde en dat levert nou niet bepaald aantrekkelijke wedstrijden op. Ik snap het wel hoor want het is gewoon dé manier voor ze om zo tegen betere tegenstanders punten af te troggelen. Maar de IJsland hype vind ik een beetje overdreven.
Peruquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef KingRoland het volgende:
Argentinië dacht ook echt dat dit ijsland te kloppen is. Dan hebben ze de kwalificaties niet goed bekeken lol als er 1 land is dat op Brazilië en Duitsland na echt een team heeft dan is het ijsland wel.
We zijn 2 seconden terugquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef Doublepain het volgende:
Het is wachten op de grote leider Lionel Messi
lol
1.70mquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef Doublepain het volgende:
lol
gelijk denk ik ,geven amper iets wegquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gaan ook niet verliezen van Kroatie denk ik.
Kim is de grote leiderquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef Doublepain het volgende:
lol
1.68quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:02 schreef S0nic het volgende:
Messi ziet er wel lekker uit tegenwoordig zeg.
#nohomo
Heb je ook een klein jongenskontje? PM graag.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:02 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Ik ben maar 5cm langer...
Omdat hij weet dat hij een team achter zich heeft staan wat voor de volle 100% dienend is. Dat is wat anders dan een elftal waarin de afstemming en gewenning veel minder klopt. Iedere sterveling kan het verschil tussen FC Barcelona en Argentinië in balbezit zien. Jij ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En toch is hij eigenwijs door telkens naar achteren lopen, CR7 kent zijn rol daarin veel beter
Dan ben je een manletquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:02 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Ik ben maar 5cm langer...
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij een team achter zich heeft staan wat voor de volle 100% dienend is. Dat is wat anders dan een elftal waarin de afstemming en gewenning veel minder klopt. Iedere sterveling kan het verschil tussen FC Barcelona en Argentinië in balbezit zien. Jij ook.
Gewoon counteren en je wint die bekerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Dat hele argentinie is gewoon geen team, Messi moet eens volwassen worden en koppen bij elkaar brengen als ie captain wil zijn, hij is de sleutel van het falen van Argentinie, moet blijkbaar om hem draaien terwijl de kracht van Argentinie juist in counters moet liggen ipv dit schijnspelletje
Moeilijke taal ookquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een vakantie ja, niet om er te wonen.
Waarom vind je dat?quote:
Argentijnse bond die hem aangenomen hebbenquote:
Mensen met rode kleding denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:06 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Wat is dat rood in het publiek?
Drizztquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:06 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Rode stoeltjes spellen RUBIN KAZANquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:06 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Peru weinig zien voetballen. Winnaar van america toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel close potje. Wellicht wel tikje saai.
Dat kijk ik wel ff mee.quote:
hoop t voor je maatjequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb net 100 euro gezet op FINNBOGASON TO SCORE
30 keer inzet ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb net 100 euro gezet op FINNBOGASON TO SCORE
Oh nee dat was de vorige wedstrijd, laat maarquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Rode stoeltjes spellen RUBIN KAZAN
of bedoel je dat niet?
Duitsland - Mexico both teams to score maat.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ongeveer quitte door die kutmarokkanen
Volgens mij mag dat gewoon, volgens mij is het wel vaker voorgekomen dat een land zich voorbereidde in een ander land en daar ook zijn basis hield, zit even te denken wanneer, maar volgens mij heeft Nederland dat ook wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel dat Saudi zich plaatst voor het WK van 2022. en ze vinden het handiger om "thuis" hun trainingsbasis te hebben. Zou dat "mogen" van de FIFA
mwahhhquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duitsland - Mexico both teams to score maat.
Ik sta 5 euro in de min door Marokkoquote:
Deutchland heeft wel een goede verdediging . vind ik wel een risicootjequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duitsland - Mexico both teams to score maat.
Guardado, Moreno, Lozanoquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef JanCees het volgende:
alleen chicharito ofzo ? en die van psv ?
4-1 of 4-2 voor duitslandquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deutchland heeft wel een goede verdediging . vind ik wel een risicootje
Dat deed me heel even denken aan Salcido met zijn omhalenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef JanCees het volgende:
Psv heeft nog wel paar mexicaneng ehadquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef JanCees het volgende:
Die dachten dat zijn toch alleen maar achterlijke visboeren dus makkiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus boys
heeft argentinië ijsland niet geanalyseerd? jemig he
Klopt, als je kijkt naar de echte wereldtoppers dan zijn dat vrijwel altijd kleine schriele mannetjes, daarnaast heb je in de lucht meestal niet veel aan lengte omdat het toch echt op timing aan komt, ik was in mijn goede tijd vrij klein, 160, maar verloor nooit een kopduel omdat ik uit mijn honkbaltijd een goede timing heb opgedaan. Daarnaast krijg je als kleine speler maar zelden een duwfout tegen dus op juiste moment even klein zetje doet wonderen.quote:
MARADONNAquote:
ik las koffieplanterquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:14 schreef raptorix het volgende:
Die man die ingooide werkt hier in de Koffiezaak volgens mij
2006?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat gewoon, volgens mij is het wel vaker voorgekomen dat een land zich voorbereidde in een ander land en daar ook zijn basis hield, zit even te denken wanneer, maar volgens mij heeft Nederland dat ook wel eens gedaan.
Volgens mij zat Nederland toen in Oostenrijk of Zwitserland, weet het even niet meer.quote:
quote:
Het Nederlands elftal verbleef van dinsdag 6 juni tot de uitschakeling in het Parkhotel Adler in het kleine Zuid-Duitse dorpje Hinterzarten.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij zat Nederland toen in Oostenrijk of Zwitserland, weet het even niet meer.
die waren ook heel erg lucky in 2014quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Argentinië is een erg matige ploeg.
Kwaliteit te over maar absoluut geen geoliede machine.
Kwaliteit vooral voorin. Alleen aanvallend hebben ze topkwaliteit.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Argentinië is een erg matige ploeg.
Kwaliteit te over maar absoluut geen geoliede machine.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:16 schreef KennyPowers het volgende:
Nog niet eens op de helft van de voetbalminuten van vandaag
Lucky dat Robben ze niet had geslooptquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die waren ook heel erg lucky in 2014
Hoe zijn wij ooit runner up geworden 8 jaar geleden. man man manquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef S0nic het volgende:
Hoe is Argentinië ooit tweede geworden vier jaar geleden man man man
Door Sneijder die toen de beste van de wereld was.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zijn wij ooit runner up geworden 8 jaar geleden. man man man
Thxquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Het Nederlands elftal verbleef van dinsdag 6 juni tot de uitschakeling in het Parkhotel Adler in het kleine Zuid-Duitse dorpje Hinterzarten.
Met Mascherano & Otamendi hebben ze ook prima verdedigende kwaliteiten in huis.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kwaliteit vooral voorin. Alleen aanvallend hebben ze topkwaliteit.
duh Nederland had die pot moeten winnen, maarja ik heb liever de halve finale verliezen dan nog een trauma in de finale dus ik vond het wel best.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lucky dat Robben ze niet had gesloopt
Bijna pensioengerechtigd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
Banega heeft helemaal niet gespeeld onder Sampaoli bij Sevilla. Raes praat poep.
1 familiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
IJsland zal dit toch geen 90min volhouden
Volgens mij vond iedereen het wel okee. 2014 was beste WK ooit.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh Nederland had die pot moeten winnen, maarja ik heb liever de halve finale verliezen dan nog een trauma in de finale dus ik vond het wel best.
Mwah dan noem je er twee inderdaad.... Maar de rest....quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Mascherano & Otamendi hebben ze ook prima verdedigende kwaliteiten in huis.
I.i.g. beter gevoel aan overgehouden dan 2010.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen het wel okee. 2014 was beste WK ooit.
Ja was gewoon top. Alleen Messi MvP van het WK was wel lachwekkend. Onzichtbaar in de halve finale en in de finale lol.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen het wel okee. 2014 was beste WK ooit.
Hij gaf Higuain tal van opgelegde kansen in de finale, noem dat maar onzichtbaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Onzichtbaar in de halve finale en in de finale lol.
Pluisjegod.twitter:JacquiOatley twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 16:19:38Maradona not so cool now. Some South Korea fans just shouted “Diego” and he obliged with a smile, kiss and wave. Then pulled his eyes to the side in a clearly racist gesture. All of us who saw it are stunned. reageer retweet
Dat sloeg helemaal nergens op inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja was gewoon top. Alleen Messi MvP van het WK was wel lachwekkend. Onzichtbaar in de halve finale en in de finale lol.
2014 leuk? Ja. Maar beste WK ooit? No way.quote:
SJW; s ;')quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Pluisjegod.twitter:JacquiOatley twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 16:19:38Maradona not so cool now. Some South Korea fans just shouted “Diego” and he obliged with a smile, kiss and wave. Then pulled his eyes to the side in a clearly racist gesture. All of us who saw it are stunned. reageer retweet
Het enige wat ik mij kan herinneren was die vrije trap van hem in de laatste minuut. Die was erg matig genomen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij gaf Higuain tal van opgelegde kansen in de finale, noem dat maar onzichtbaar.
64equote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:21 schreef KennyPowers het volgende:
In welke minuut scoort Messi de onvermijdelijke 2-1?
Welke is beter?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2014 leuk? Ja. Maar beste WK ooit? No way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |