quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij een team achter zich heeft staan wat voor de volle 100% dienend is. Dat is wat anders dan een elftal waarin de afstemming en gewenning veel minder klopt. Iedere sterveling kan het verschil tussen FC Barcelona en Argentinië in balbezit zien. Jij ook.
Gewoon counteren en je wint die bekerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Dat hele argentinie is gewoon geen team, Messi moet eens volwassen worden en koppen bij elkaar brengen als ie captain wil zijn, hij is de sleutel van het falen van Argentinie, moet blijkbaar om hem draaien terwijl de kracht van Argentinie juist in counters moet liggen ipv dit schijnspelletje
Moeilijke taal ookquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een vakantie ja, niet om er te wonen.
Waarom vind je dat?quote:
Argentijnse bond die hem aangenomen hebbenquote:
Mensen met rode kleding denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:06 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Wat is dat rood in het publiek?
Drizztquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:06 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Rode stoeltjes spellen RUBIN KAZANquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:06 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Peru weinig zien voetballen. Winnaar van america toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel close potje. Wellicht wel tikje saai.
Dat kijk ik wel ff mee.quote:
hoop t voor je maatjequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb net 100 euro gezet op FINNBOGASON TO SCORE
30 keer inzet ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb net 100 euro gezet op FINNBOGASON TO SCORE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |