Trololololquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat die visvreters worden vernederd in de tweede helft. Ik kan echt niet met zo veel lafheid omgaan. Anti-vettbal en er dan nog trots op zijn.
Het is wel duidelijk nu Hansquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat die visvreters worden vernederd in de tweede helft. Ik kan echt niet met zo veel lafheid omgaan. Anti-vettbal en er dan nog trots op zijn.
Het leek op een voorzet, meestal word in dit soort zaken geen penalty gegeven, wel als je bijvoorbeeld in de sliding de bal meeglijd met je hand.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:46 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan is de vraag, waar zou de bal zijn beland
Doe eens rustig johquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Hoeveel heb je ingezet op Argentinie to win?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
de laatste jaren wel iddquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:44 schreef Falco het volgende:
CR7 > Messi
Dat ik dit ooit nog eens zou posten
Walvissen zijn zoogdieren, ergo je argument gaat niet op.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:47 schreef VeX- het volgende:
Zie je wel vaker bij Zuid-Amerikaanse voetballersquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een zeurend elftal dat Argentinie trouwens.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:49 schreef S0nic het volgende:
Conclusie: België gaat gewoon wereldkampioen worden.
Maximaal kwartfinale.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:49 schreef S0nic het volgende:
Conclusie: België gaat gewoon wereldkampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |