Dat deed me heel even denken aan Salcido met zijn omhalenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef JanCees het volgende:
alleen chicharito ofzo ? en die van psv ?
Psv heeft nog wel paar mexicaneng ehadquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef JanCees het volgende:
alleen chicharito ofzo ? en die van psv ?
Die dachten dat zijn toch alleen maar achterlijke visboeren dus makkiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus boys
heeft argentinië ijsland niet geanalyseerd? jemig he
Klopt, als je kijkt naar de echte wereldtoppers dan zijn dat vrijwel altijd kleine schriele mannetjes, daarnaast heb je in de lucht meestal niet veel aan lengte omdat het toch echt op timing aan komt, ik was in mijn goede tijd vrij klein, 160, maar verloor nooit een kopduel omdat ik uit mijn honkbaltijd een goede timing heb opgedaan. Daarnaast krijg je als kleine speler maar zelden een duwfout tegen dus op juiste moment even klein zetje doet wonderen.quote:
MARADONNAquote:
ik las koffieplanterquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:14 schreef raptorix het volgende:
Die man die ingooide werkt hier in de Koffiezaak volgens mij
2006?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat gewoon, volgens mij is het wel vaker voorgekomen dat een land zich voorbereidde in een ander land en daar ook zijn basis hield, zit even te denken wanneer, maar volgens mij heeft Nederland dat ook wel eens gedaan.
Volgens mij zat Nederland toen in Oostenrijk of Zwitserland, weet het even niet meer.quote:
quote:
Het Nederlands elftal verbleef van dinsdag 6 juni tot de uitschakeling in het Parkhotel Adler in het kleine Zuid-Duitse dorpje Hinterzarten.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij zat Nederland toen in Oostenrijk of Zwitserland, weet het even niet meer.
die waren ook heel erg lucky in 2014quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Argentinië is een erg matige ploeg.
Kwaliteit te over maar absoluut geen geoliede machine.
Kwaliteit vooral voorin. Alleen aanvallend hebben ze topkwaliteit.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Argentinië is een erg matige ploeg.
Kwaliteit te over maar absoluut geen geoliede machine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |