quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:16 schreef KennyPowers het volgende:
Nog niet eens op de helft van de voetbalminuten van vandaag
Lucky dat Robben ze niet had geslooptquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die waren ook heel erg lucky in 2014
Hoe zijn wij ooit runner up geworden 8 jaar geleden. man man manquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef S0nic het volgende:
Hoe is Argentinië ooit tweede geworden vier jaar geleden man man man
Door Sneijder die toen de beste van de wereld was.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zijn wij ooit runner up geworden 8 jaar geleden. man man man
Thxquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Het Nederlands elftal verbleef van dinsdag 6 juni tot de uitschakeling in het Parkhotel Adler in het kleine Zuid-Duitse dorpje Hinterzarten.
Met Mascherano & Otamendi hebben ze ook prima verdedigende kwaliteiten in huis.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kwaliteit vooral voorin. Alleen aanvallend hebben ze topkwaliteit.
duh Nederland had die pot moeten winnen, maarja ik heb liever de halve finale verliezen dan nog een trauma in de finale dus ik vond het wel best.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lucky dat Robben ze niet had gesloopt
Bijna pensioengerechtigd.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
Banega heeft helemaal niet gespeeld onder Sampaoli bij Sevilla. Raes praat poep.
1 familiequote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
IJsland zal dit toch geen 90min volhouden
Volgens mij vond iedereen het wel okee. 2014 was beste WK ooit.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh Nederland had die pot moeten winnen, maarja ik heb liever de halve finale verliezen dan nog een trauma in de finale dus ik vond het wel best.
Mwah dan noem je er twee inderdaad.... Maar de rest....quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Mascherano & Otamendi hebben ze ook prima verdedigende kwaliteiten in huis.
I.i.g. beter gevoel aan overgehouden dan 2010.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen het wel okee. 2014 was beste WK ooit.
Ja was gewoon top. Alleen Messi MvP van het WK was wel lachwekkend. Onzichtbaar in de halve finale en in de finale lol.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen het wel okee. 2014 was beste WK ooit.
Hij gaf Higuain tal van opgelegde kansen in de finale, noem dat maar onzichtbaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Onzichtbaar in de halve finale en in de finale lol.
Pluisjegod.twitter:JacquiOatley twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 16:19:38Maradona not so cool now. Some South Korea fans just shouted “Diego” and he obliged with a smile, kiss and wave. Then pulled his eyes to the side in a clearly racist gesture. All of us who saw it are stunned. reageer retweet
Dat sloeg helemaal nergens op inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja was gewoon top. Alleen Messi MvP van het WK was wel lachwekkend. Onzichtbaar in de halve finale en in de finale lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |