Mwah vind Argentinië ook niet bepaald overtuigend. IJsland voetbalt naar z'n mogelijkheden. Vind knap hoe ze stand houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:53 schreef VeX- het volgende:
Los van of je nou voor Messsi of Ronaldo bent. Sinds wanneer duimen we voor een team dat bewust niet wil voetballen? Alleen maar tegenhouden en dan op onverdiende wijze een goal proberen te stelen.
Bij het EK speelden Ijsland niet zo defensief en toen was het nog een leuke ploeg om naar te kijken. Dit is alleen maar leuk als je Messi en de voetballende ploeg niks gunt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef dvdfreak het volgende:
russische dames worden geblacked oor het nigeriaanse team
Jalalalala lalaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:58 schreef KennyPowers het volgende:
At first I was afraid I was petrified
Dat staat er niet, dat maak jij ervan. Leg mij eens uit waarom Messi de bal op de middellijn op moet halen terwijl, als ze dan zo'n goed elftal hebben, Messi veel meer in gevaarlijke zones kon staan? Tegen IJsland moet je een goede aanvalspositionering hebben, een snel tempo in je spel hebben. Als de positionering en afstemming van je elftal klopt, is het makkelijker spelen tegen dit soort landen. Het heeft weinig zin om met lange ballen over over de verdediging te gaan spelen, dat zou zelfs NAC Breda kunnen belopen als ze een beetje fysiek in hun verdediging hebben. Wanneer je Messi aanspeelt tussen de linies rondom de 16, heb je prijs; niet als hij vanaf de middenstip iedereen moet dirigeren. Dat is wat Ernesto Valverde goed heeft gedaan afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je maakt een excuus dat hij kut spelers om zich heen heeft, wat niet waar is
Als Salah speelt waarschijnlijk wel meer, maar los daarvan is hun spelopvatting hetzelfde en dat levert nou niet bepaald aantrekkelijke wedstrijden op. Ik snap het wel hoor want het is gewoon dé manier voor ze om zo tegen betere tegenstanders punten af te troggelen. Maar de IJsland hype vind ik een beetje overdreven.quote:
Loopt Messi in de wegquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Waarom speelt mooiboy Dybala niet😢
Het komt inderdaad niet als een ploeg over. Niet echt een systeem .. eerder opportunistisch voetballenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Dat hele argentinie is gewoon geen team, Messi moet eens volwassen worden en koppen bij elkaar brengen als ie captain wil zijn, hij is de sleutel van het falen van Argentinie, moet blijkbaar om hem draaien terwijl de kracht van Argentinie juist in counters moet liggen ipv dit schijnspelletje
Sampaoli heeft bedacht dat Messi en Dybala niet samen kunnen spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Waarom speelt mooiboy Dybala niet😢
En toch is hij eigenwijs door telkens naar achteren lopen, CR7 kent zijn rol daarin veel beterquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat staat er niet, dat maak jij ervan. Leg mij eens uit waarom Messi de bal op de middellijn op moet halen terwijl, als ze dan zo'n goed elftal hebben, Messi veel meer in gevaarlijke zones kon staan? Tegen IJsland moet je een goede aanvalspositionering hebben, een snel tempo in je spel hebben. Als de positionering en afstemming van je elftal klopt, is het makkelijker spelen tegen dit soort landen. Het heeft weinig zin om met lange ballen over over de verdediging te gaan spelen, dat zou zelfs NAC Breda kunnen belopen als ze een beetje fysiek in hun verdediging hebben. Wanneer je Messi aanspeelt tussen de linies rondom de 16, heb je prijs; niet als hij vanaf de middenstip iedereen moet dirigeren. Dat is wat Ernesto Valverde goed heeft gedaan afgelopen seizoen.
Maar ik vind dit wel een aantrekkelijke wedstrijdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als Salah speelt waarschijnlijk wel meer, maar los daarvan is hun spelopvatting hetzelfde en dat levert nou niet bepaald aantrekkelijke wedstrijden op. Ik snap het wel hoor want het is gewoon dé manier voor ze om zo tegen betere tegenstanders punten af te troggelen. Maar de IJsland hype vind ik een beetje overdreven.
Peruquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:59 schreef KingRoland het volgende:
Argentinië dacht ook echt dat dit ijsland te kloppen is. Dan hebben ze de kwalificaties niet goed bekeken lol als er 1 land is dat op Brazilië en Duitsland na echt een team heeft dan is het ijsland wel.
We zijn 2 seconden terugquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef Doublepain het volgende:
Het is wachten op de grote leider Lionel Messi
lol
1.70mquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef Doublepain het volgende:
lol
gelijk denk ik ,geven amper iets wegquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gaan ook niet verliezen van Kroatie denk ik.
Kim is de grote leiderquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef Doublepain het volgende:
lol
1.68quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:02 schreef S0nic het volgende:
Messi ziet er wel lekker uit tegenwoordig zeg.
#nohomo
Heb je ook een klein jongenskontje? PM graag.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:02 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Ik ben maar 5cm langer...
Omdat hij weet dat hij een team achter zich heeft staan wat voor de volle 100% dienend is. Dat is wat anders dan een elftal waarin de afstemming en gewenning veel minder klopt. Iedere sterveling kan het verschil tussen FC Barcelona en Argentinië in balbezit zien. Jij ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En toch is hij eigenwijs door telkens naar achteren lopen, CR7 kent zijn rol daarin veel beter
Dan ben je een manletquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:02 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Ik ben maar 5cm langer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |