Dank! Wederom zou ik het over een paar weken moeten weten ongeveer (pas een maand of 2 dat die wortel er hangt ookquote:
Vertelquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel een identieke neppe tweelingbroer in Finland wonen, maar dat is een heel ander verhaal.
Witte kop. Wit dekbed. Soms hou ik zoveel van je hèquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewone schaapschapen, witte kop, wit dekbed. In Ierland had je veel Shaun the sheeps.
Lange benen. Verklaart hetquote:
Turkije toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat verhaal meegekregen van die 500 schapen die in Marokko van een klif sprongen?
1 schaap deed dat, en toen volgde de hele kudde.![]()
Gare beesten.
Oh dear, dus toch nog maar even naar dat boek blijven zoeken.quote:
Om dat verhaal recht te doen, heb ik meerdere jaren nodig.quote:
Dat komt omdat die niet geloofden in het gezegde 'als er een schaap over de dam is... Nou dat hebben ze gewetenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat verhaal meegekregen van die 500 schapen die in Marokko van een klif sprongen?
1 schaap deed dat, en toen volgde de hele kudde.![]()
Gare beesten.
Hahaha, oh sorry, nu ben ik net zo'n paupert die Turkije en Marokko één pot nat vindtquote:
Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Om dat verhaal recht te doen, heb ik meerdere jaren nodig.
Ik kan dat me ook niet herinneren, maar ik hoor net van Cyan9 dat het aan de omstandigheden ligt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik inderdaad nog nooit gezien.
Nieuwe TT dus: IJs_beer is er niet als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dus ijsbeer laat ons straks ook nog een tweede deel in de steek
Nog iets van Matt vernomen (gelezen/gevonden)?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha, oh sorry, nu ben ik net zo'n paupert die Turkije en Marokko één pot nat vindt![]()
Niks vermoeiends aan. Dat zijn hele logische en coherente gedachten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan dat me ook niet herinneren, maar ik hoor net van Cyan9 dat het aan de omstandigheden ligt.
Of misschien dacht ik dat wel gewoon zelf.
Vermoeiend dit.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Broeken kopen is een hel.
Dan wordt het lastig.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zelf wel wat problemen mee heb.
Hoe lang ben jij Cyan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Broeken kopen is een hel.
Hahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nieuwe TT dus: IJs_beer is er niet als je hem nodig hebt.
Nee, niet echt. Hij tweet soms over dingen die niet zo boeiend zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog iets van Matt vernomen (gelezen/gevonden)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |