Typ Strathpeffer eens in Google afbeeldingen. Tis ubertruttig! Heerlijk truttig! En pal naast een enorm meer.quote:
quote:
Ho even, dit forum is niet groot genoeg voor meerdere Cyan's.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, even kijken hoe groot de kans is dat ik Cyan ben.![]()
Waar heb ik dat boek over kansberekening ook weer gelaten?
Je bent toch ook gewoon een uniek mensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik voel me toch wel redelijk bijzonder nu.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Typ Strathpeffer eens in Google afbeeldingen. Tis ubertruttig! Heerlijk truttig! En pal naast een enorm meer.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke, nope, dan maar niet Schotland.
Ook nog speciale schapen of gewone?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat in Kilmarnock. En dan had je ook nog Loch Rannoch en al die andere lochrockymcmanaman-namen die niet uit te spreken waren. Alles was zo heerlijk kneuterig maar ook zo mooi, en om de haverklap stond je weer een paar minuten stil omdat er schapen op de weg liepen en die keken je dan zo aan van, ja ik was hier eerst dus wacht maar effe.
![]()
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook nog speciale schapen of gewone?
Schapen
.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ho even, dit forum is niet groot genoeg voor meerdere Cyan's.
Misschien dat je het boek vindt door een kansberekening uit te voeren per mogelijke locatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, even kijken hoe groot de kans is dat ik Cyan ben.![]()
Waar heb ik dat boek over kansberekening ook weer gelaten?
Hopelijk dat je snel meer weetquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wou dat de knoop over mijn werktoekomst onderhand ook eens doorgehakt kon worden.
Kan ik (gevoelsmatig) ook eens dingen gaan plannen.
Oh, da’s wel lang. Maar kan het best waard zijn. Zoiets een paar jaar geleden ook gedaan in Ierland (Ring of Kerry), viel uiteindelijk reuze mee! En goed verzorgd. Zou het zo weer doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ons plan was in eerste instantie Edinburgh, 2 nachten, en dan nog een bustour van een dag de highlands in. Alleen zo'n tour is 12 uur lang van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds, en ik ben er nog niet over uit of ik dat wel wil. Geheid dat ik dan geen oog dichtdoe de avond ervoor (ja, heb vage slaapproblemen).
Ik heb wel een identieke neppe tweelingbroer in Finland wonen, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent toch ook gewoon een uniek mens
Er zouden dan ook geen meerdere Cyans zijn. Cyan9 zou gewoon het zoveelste karakter binnen mijn psyche zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ho even, dit forum is niet groot genoeg voor meerdere Cyan's.
Ja! Schapen op de weg en kuilen in de weg waar je dan uit de auto moest stappen en met een stok in de kuil met water moest prikken om te kijken of het niet te diep was om doorheen te rijden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat in Kilmarnock. En dan had je ook nog Loch Rannoch en al die andere lochrockymcmanaman-namen die niet uit te spreken waren. Alles was zo heerlijk kneuterig maar ook zo mooi, en om de haverklap stond je weer een paar minuten stil omdat er schapen op de weg liepen en die keken je dan zo aan van, ja ik was hier eerst dus wacht maar effe.
![]()
Nieuws.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
.
Cyan3 zit in Nieuws dacht ik. Of was het Cyan4
Zolang het geen cya(a)nkali is, gaat het goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
.
Cyan3 zit in Nieuws dacht ik. Of was het Cyan4
Dat is mijn Finse neef danquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel een identieke neppe tweelingbroer in Finland wonen, maar dat is een heel ander verhaal.
Gewone schaapschapen, witte kop, wit dekbed. In Ierland had je veel Shaun the sheeps.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schapen
Top idee!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat je het boek vindt door een kansberekening uit te voeren per mogelijke locatie.
Dat hangt af van de omstandigheden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zouden dan ook geen meerdere Cyans zijn. Cyan9 zou gewoon het zoveelste karakter binnen mijn psyche zijn.![]()
Al lijkt dat onwaarschijnlijk, want dan zou ik nu met mezelf in gesprek zijn en zeg nou zelf, hoe groot is de kans dat ik dat ooit zou doen?
Dat laatste heb ik inderdaad nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zouden dan ook geen meerdere Cyans zijn. Cyan9 zou gewoon het zoveelste karakter binnen mijn psyche zijn.![]()
Al lijkt dat onwaarschijnlijk, want dan zou ik nu met mezelf in gesprek zijn en zeg nou zelf, hoe groot is de kans dat ik dat ooit zou doen?
Dat verhaal meegekregen van die 500 schapen die in Marokko van een klif sprongen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |