Waarom zijn er zo weinig zwarte keepers?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom zijn er zo weinig zwarte scheidsrechters?
Ik ga niet alles kijken. Vier wedstrijden op één dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut
what are you casual?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ga niet alles kijken. Vier wedstrijden op één dag
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
Het is tijd voor de meer dan verdiende 2-2.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uh, even offtopicVan Bommel kom er maar inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut![]()
Omdat ik dat kanquote:
Wie is FP?quote:
Uh, even offtopicQua persoonlijkheid lijkt me dat wel een gigantische mismatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Negers kunnen niet keepen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waarom zijn er zo weinig zwarte keepers?
Uh, even offtopicbizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whutYou're Fucking Out, I'm Fucking In
Dat zou dan toch positieve discriminatie zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom zijn er zo weinig zwarte scheidsrechters?
Uh, even offtopicZonde voor psv. Heeft er het maximale uitgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut
Uh, even offtopicDit boeit niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Moet ik er in hoofdletters bijzetten als ik sarcastisch ben, of een flauw grapje maak?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ik dat kan
[..]
Wie is FP?
Als iemand zegt op de .. dan denk jij aan een persoon?
Spreek je wel een beetje Nederlands of?
Je grap valt totaal niet, misschien moet je het ook op de FP proberenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet ik er in hoofdletters bijzetten als ik sarcastisch ben, of een flauw grapje maak?
FP humor inderdaad wel jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je grap valt totaal niet, misschien moet je het ook op de FP proberen
Er is iemand die er een speciaal topic van gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Al die debielen die zeiden dat Spanje het WK zou winnenoke man
Lekker tochquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ga niet alles kijken. Vier wedstrijden op één dag
Ex-werkgever van mij, de Frontpage. Waar ik VELEN het leesplezier heb mogen gunnen, waar ik VELEN het oog masseerde met goed in elkaar gebouwde teksten, gevatte inhoud en niveau. Nu ben ik met pensioen en geniet ik op de oude dag van wat voetbalpotjes.quote:
Dat kon je toch zien?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:46 schreef franske19 het volgende:
Keeper was kansloos aldus Ronaldo fans.
dit was de gea _0_quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
CR7 blijft maar de mondjes van de haters snoeren.
Als reserve toch? Wie gaat de plek van Zoetje overnemen bij PSV?quote:
Jij zegt het precies goedquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:46 schreef franske19 het volgende:
Keeper was kansloos aldus Ronaldo fans.
Samenvatting: Je bent geneukt door FOK en komt als een laf hondje terugkrabbelenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ex-werkgever van mij, de Frontpage. Waar ik VELEN het leesplezier heb mogen gunnen, waar ik VELEN het oog masseerde met goed in elkaar gebouwde teksten, gevatte inhoud en niveau. Nu ben ik met pensioen en geniet ik op de oude dag van wat voetbalpotjes.
5 keepers,maar geen van alle is niveau PSVquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als reserve toch? Wie gaat de plek van Zoetje overnemen bij PSV?
Half voetballer, half god.quote:
Ik ben een LEGENDE op de Frontpage. Wat heeft u bereikt? Zegt u het maar!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samenvatting: Je bent geneukt door FOK en komt als een laf hondje terugkrabbelen
quote:
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 15-06-2018 om 20:23:38Thanks Neef @DuBoyKermit !!! #pinkpop2018 #barneyarmy https://t.co/wAfxLK2YTt reageer retweet
Geblondeerd in de rust.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
In de 2e helft weer een ander kapsel voor Ronaldo ?
Onzekriquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze keeper van Marokko was pas baas
Echt iets om trots op te zijn jongemanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben een LEGENDE op de Frontpage. Wat heeft u bereikt? Zegt u het maar!
juich jij niet voor Portugal Tarado?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze spelen goed maar Portugal ook moet ik zeggen
Hij heeft het redelijk kort, dus dat gaat misschien lastig worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
In de 2e helft weer een ander kapsel voor Ronaldo ?
Donniequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef Mani89 het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 15-06-2018 om 20:23:38Thanks Neef @DuBoyKermit !!! #pinkpop2018 #barneyarmy https://t.co/wAfxLK2YTt reageer retweet
Oh god je bent weer met je act bezig.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jorge Campos was pas een baas. Tong is het met mij eensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze keeper van Marokko was pas baas
Niggerkapper zoeken in Sochiquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft het redelijk kort, dus dat gaat misschien lastig worden.
maakt mij niet uit eerlijk gezegd, Spanje speelt leuk voetbalquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
juich jij niet voor Portugal Tarado?
Dit ontken ik met klem. Op de FP zouden we je nog niet met een stok rakenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die man krijgt alles voor elkaar met zijn haar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft het redelijk kort, dus dat gaat misschien lastig worden.
CR7 nog niet aan het janken hequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt mij niet uit eerlijk gezegd, Spanje speelt leuk voetbal
Toch wel stijfje gekregen van sommige combinaties van Spanje.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze spelen goed maar Portugal ook moet ik zeggen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Sow koekoekquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit ontken ik met klem. Op de FP zouden we je nog niet met een stok raken
Overratedquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van Courtois? En die Duitser van Barca?
cringequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh god je bent weer met je act bezig.
Begon ik een post met de FP?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh god je bent weer met je act bezig.
Je zegt het goed, WAS.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jorge Campos was pas een baas. Tong is het met mij eens
[ afbeelding ]
Campos ook ja. En deze:quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jorge Campos was pas een baas. Tong is het met mij eens
[ afbeelding ]
Spanje speelt prima idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel stijfje gekregen van sommige combinaties van Spanje.
Portugal mag die counters nog wel beter uitspelen.
quote:
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Begon ik een post met de FP?Ik word geprovoceerd door het addergebroed van vbl en nu ben IK met een act bezig?
Kwestie van tijd voor Vasion ook een WK-ban heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn bepaalde mensen hier met een act bezig.
Heel toevallig zit Rusland in een ontzettende kut poule.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niveauverschil is wel intens met al het voorgaande gekut
het is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar sloeg Tarado de plank even goed mis, kan gebeuren
CHILAVERTquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Campos ook ja. En deze:
[ afbeelding ]
ik heb je naam nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef Vasion het volgende:
Het gaat weer over mij hoorIk kan ook nergens posten zonder mijn naam weer honderd keer te lezen. En dan nog ontkennen dat ik geen status heb
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
Aap met zeven lullen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
andere sportquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niveauverschil is wel intens met al het voorgaande gekut
Die kans was natuurlijk sowieso groot omdat ze groepshoofd waren.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel toevallig zit Rusland in een ontzettende kut poule.
*snap*quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef Vasion het volgende:
Het gaat weer over mij hoorIk kan ook nergens posten zonder mijn naam weer honderd keer te lezen. En dan nog ontkennen dat ik geen status heb
Ah misschien later, dat is toch anders dan deze wedstrijdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nog niet afgelopendat moment komt nog maar misschien later in het toernooi
quote:
Hij is nog steeds viesmad dat hij van de FP afgegooid is.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Sorry dat ik Vasion heb ontwaakt jongens, maar het is tegenwoordig allemaal zo makkelijk
niks tegen hem verder, geweldige speler, er is er alleen eentje nog een stuk beterquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah misschien later, dat is toch anders dan deze wedstrijd
Sjaakgodquote:
Ok Gijpquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel in de poulefase
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moesten jullie vanmiddag ook denken aan die verdediger van Colombia die werd vermoord nadat die een eigen goal had gemaakt?
Daar dromen wij pas van als Ramos er een in eigen goal koptquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moesten jullie vanmiddag ook denken aan die verdediger van Colombia die werd vermoord nadat die een eigen goal had gemaakt?
Neymar zijn tijd komt nogquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks tegen hem verder, geweldige speler, er is er alleen eentje nog een stuk beter
Poulefase gewoon afschaffen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel in de poulefase
eensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Deze TOTO reclame is leuker dan dat Broek 6 of zo met die man die aan de bel trekt in de kantine.
Ik moest wel aan ene J.Alba tegen PSV in de EL, mooie tijdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb extreem genoten van elke wedstrijd tot nu toequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk wel.
Maar jij bent het toch wel met mijn eens Sked dan driekwart geen reet voorstelt?
Die zat een uitsmijtertje te eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest wel aan ene J.Alba tegen PSV in de EL, mooie tijd
De expert heeft gesprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Reclames die het WK niet hebben meegenomen als thema
daar gaat je marketing idioten
It's a disgrace!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Drogba bij BBC als analist, koekoek
Wel waar. Hij werd herkend omdat hij in zijn voetbalkleding rondliep, en daarna is hij ook nog beroofd.quote:
Was het andersom?quote:
als hij maar wat meer zegt dan Cescquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Drogba bij BBC als analist, koekoek
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je de pret van dit leuke moordverhaal niet bederven?
quote:
Stiekem is Jessica toen gewoon langs geweest in Groningen maar ik wilde jullie niet jaloers makenquote:
Elke keeper blundert door op het veld te staan tegen CR7quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef Lothiriel het volgende:
Ergens de blunder van De Gea te zien? Heb eerste helft gemist
De nieuwe generatie is nog niet zo goed getraind.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net opmerken dat ik dit topic waardeloos vind zonder Alba gifjes.
quote:
>Pepequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:01 schreef JanCees het volgende:
DIT IS GEWOON TE LAAT ZIJN
HOE IS DIT BEWUST?
Geen idee hoe Drogba is als analist.quote:
Mani en ik denken dat het waar is. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
4 seconde te laatquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:01 schreef JanCees het volgende:
DIT IS GEWOON TE LAAT ZIJN
HOE IS DIT BEWUST?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |