Ok Gijpquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel in de poulefase
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moesten jullie vanmiddag ook denken aan die verdediger van Colombia die werd vermoord nadat die een eigen goal had gemaakt?
Daar dromen wij pas van als Ramos er een in eigen goal koptquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moesten jullie vanmiddag ook denken aan die verdediger van Colombia die werd vermoord nadat die een eigen goal had gemaakt?
Neymar zijn tijd komt nogquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks tegen hem verder, geweldige speler, er is er alleen eentje nog een stuk beter
Poulefase gewoon afschaffen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel in de poulefase
eensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Deze TOTO reclame is leuker dan dat Broek 6 of zo met die man die aan de bel trekt in de kantine.
Ik moest wel aan ene J.Alba tegen PSV in de EL, mooie tijdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb extreem genoten van elke wedstrijd tot nu toequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk wel.
Maar jij bent het toch wel met mijn eens Sked dan driekwart geen reet voorstelt?
Die zat een uitsmijtertje te eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest wel aan ene J.Alba tegen PSV in de EL, mooie tijd
De expert heeft gesprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Reclames die het WK niet hebben meegenomen als thema
daar gaat je marketing idioten
It's a disgrace!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Drogba bij BBC als analist, koekoek
Wel waar. Hij werd herkend omdat hij in zijn voetbalkleding rondliep, en daarna is hij ook nog beroofd.quote:
Was het andersom?quote:
als hij maar wat meer zegt dan Cescquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Drogba bij BBC als analist, koekoek
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je de pret van dit leuke moordverhaal niet bederven?
quote:
Stiekem is Jessica toen gewoon langs geweest in Groningen maar ik wilde jullie niet jaloers makenquote:
Elke keeper blundert door op het veld te staan tegen CR7quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef Lothiriel het volgende:
Ergens de blunder van De Gea te zien? Heb eerste helft gemist
De nieuwe generatie is nog niet zo goed getraind.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net opmerken dat ik dit topic waardeloos vind zonder Alba gifjes.
quote:
>Pepequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:01 schreef JanCees het volgende:
DIT IS GEWOON TE LAAT ZIJN
HOE IS DIT BEWUST?
Geen idee hoe Drogba is als analist.quote:
Mani en ik denken dat het waar is. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
4 seconde te laatquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:01 schreef JanCees het volgende:
DIT IS GEWOON TE LAAT ZIJN
HOE IS DIT BEWUST?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |