Ok Gijpquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel in de poulefase
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moesten jullie vanmiddag ook denken aan die verdediger van Colombia die werd vermoord nadat die een eigen goal had gemaakt?
Daar dromen wij pas van als Ramos er een in eigen goal koptquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moesten jullie vanmiddag ook denken aan die verdediger van Colombia die werd vermoord nadat die een eigen goal had gemaakt?
Neymar zijn tijd komt nogquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks tegen hem verder, geweldige speler, er is er alleen eentje nog een stuk beter
Poulefase gewoon afschaffen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel in de poulefase
eensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Deze TOTO reclame is leuker dan dat Broek 6 of zo met die man die aan de bel trekt in de kantine.
Ik moest wel aan ene J.Alba tegen PSV in de EL, mooie tijdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb extreem genoten van elke wedstrijd tot nu toequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk wel.
Maar jij bent het toch wel met mijn eens Sked dan driekwart geen reet voorstelt?
Die zat een uitsmijtertje te eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest wel aan ene J.Alba tegen PSV in de EL, mooie tijd
De expert heeft gesprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Reclames die het WK niet hebben meegenomen als thema
daar gaat je marketing idioten
It's a disgrace!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Drogba bij BBC als analist, koekoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |