Poulefase gewoon afschaffen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verwacht er niet al te veel in de poulefase
eensquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Deze TOTO reclame is leuker dan dat Broek 6 of zo met die man die aan de bel trekt in de kantine.
Ik moest wel aan ene J.Alba tegen PSV in de EL, mooie tijdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moesten jullie vanmiddag ook denken aan die verdediger van Colombia die werd vermoord nadat die een eigen goal had gemaakt?
Ik heb extreem genoten van elke wedstrijd tot nu toequote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk wel.
Maar jij bent het toch wel met mijn eens Sked dan driekwart geen reet voorstelt?
Die zat een uitsmijtertje te eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moesten jullie vanmiddag ook denken aan die verdediger van Colombia die werd vermoord nadat die een eigen goal had gemaakt?
Maar dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest wel aan ene J.Alba tegen PSV in de EL, mooie tijd
De expert heeft gesprokenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Reclames die het WK niet hebben meegenomen als thema
daar gaat je marketing idioten
It's a disgrace!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Drogba bij BBC als analist, koekoek
Wel waar. Hij werd herkend omdat hij in zijn voetbalkleding rondliep, en daarna is hij ook nog beroofd.quote:
Was het andersom?quote:
als hij maar wat meer zegt dan Cescquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Drogba bij BBC als analist, koekoek
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je de pret van dit leuke moordverhaal niet bederven?
quote:
Stiekem is Jessica toen gewoon langs geweest in Groningen maar ik wilde jullie niet jaloers makenquote:
Elke keeper blundert door op het veld te staan tegen CR7quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef Lothiriel het volgende:
Ergens de blunder van De Gea te zien? Heb eerste helft gemist
De nieuwe generatie is nog niet zo goed getraind.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net opmerken dat ik dit topic waardeloos vind zonder Alba gifjes.
quote:
>Pepequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:01 schreef JanCees het volgende:
DIT IS GEWOON TE LAAT ZIJN
HOE IS DIT BEWUST?
Geen idee hoe Drogba is als analist.quote:
Mani en ik denken dat het waar is. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
4 seconde te laatquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:01 schreef JanCees het volgende:
DIT IS GEWOON TE LAAT ZIJN
HOE IS DIT BEWUST?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |