Spanje speelt prima idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel stijfje gekregen van sommige combinaties van Spanje.
Portugal mag die counters nog wel beter uitspelen.
quote:
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Begon ik een post met de FP?Ik word geprovoceerd door het addergebroed van vbl en nu ben IK met een act bezig?
Kwestie van tijd voor Vasion ook een WK-ban heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn bepaalde mensen hier met een act bezig.
Heel toevallig zit Rusland in een ontzettende kut poule.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niveauverschil is wel intens met al het voorgaande gekut
het is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar sloeg Tarado de plank even goed mis, kan gebeuren
CHILAVERTquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Campos ook ja. En deze:
[ afbeelding ]
ik heb je naam nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:53 schreef Vasion het volgende:
Het gaat weer over mij hoorIk kan ook nergens posten zonder mijn naam weer honderd keer te lezen. En dan nog ontkennen dat ik geen status heb
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
Aap met zeven lullen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zélfs ongewenst in de meest walgelijke contreien van de wereld VBL en de FP en dan nóg posten als een aap met zeven lullen
andere sportquote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niveauverschil is wel intens met al het voorgaande gekut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |