"Ja meneer, als wij u toelaten in deze waterattractie, vliegt het bootje uit de bocht en komt u hoogstwaarschijnlijk als een gestrandde zeeleeuw op het naastgelegen voetpad terecht."quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me genant als je weggestuurd wordt uit de rij omdat je te dik bent
Geeft wel een nieuwe betekenis aan een bommetje doenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef I. het volgende:
[..]
"Ja meneer, als wij u toelaten in deze waterattractie, vliegt het bootje uit de bocht en komt u hoogstwaarschijnlijk als een gestrandde zeeleeuw op het naastgelegen voetpad terecht."
Ja, daar had je dus prima op kunnen trouwen.quote:
romantiek ten top danquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, daar had je dus prima op kunnen trouwen.
Mark heeft een aantal posts minder ineensquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Huh fok tript ofzo, ik had post 303 in dat topic, kijk ik weer is het 301
Kekke joggingbroek aan.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geeft wel een nieuwe betekenis aan een bommetje doen
Maar ja twee keer achter elkaar dit topic mogen openen, dat mag gevierd wordenquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mark heeft een aantal posts minder ineens
quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In sixflags een keer meegemaakt dat ze een hele dikke gast met 2 man de veiligheidsgordel om stonden te sjorren. Dat duurde even dus heel de rij juichen toen het eindelijk gelukt was.
cheersquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ja twee keer achter elkaar dit topic mogen openen, dat mag gevierd worden
* hemarookworst trekt weer een blikje Veltins open
Die drakenbroek kan wel maar wolvenshirts heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij dan in je drakenjoggingbroek
[ afbeelding ]
wolfshirt erop aan
[ afbeelding ]
Die tattooquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij dan in je drakenjoggingbroek
[ afbeelding ]
wolfshirt erop aan
[ afbeelding ]
Hij was er erg blij mee. Was erg komischquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:34 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Moet zeggen dat het wel fijn is hoor, extra ballast in je karretje, gaat 'ie toch sneller door de bochten als je een beetje vaart hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |