Mijn Italië-obsessie van de vroege tot mid jaren ‘90 zit vastgeroest en gaat er gewoon niet uit. En dat volkslied, dat VOLKSLIED.quote:
Ze doen niet mee hé.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn Italië-obsessie van de vroege tot mid jaren ‘90 zit vastgeroest en gaat er gewoon niet uit. En dat volkslied, dat VOLKSLIED.
Ja echt. Voor het eerst in 50 jaar.quote:
Je had dat, ondanks Italië-obsessie, niet meegekregen?quote:
Ik zal het vast ooit hebben meegekregen maar het daarna ge-CTRL-quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je had dat, ondanks Italië-obsessie, niet meegekregen?
Geloof het ook.quote:
quote:
Jaaa, de IJsland-goden met hun chant!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:04 schreef Cee het volgende:
Maar ik ben verder ook voor IJsland. En Italië. En Duitsland en België.
Mijn eerste Panini album is nog met Baggio en Baggio.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn Italië-obsessie van de vroege tot mid jaren ‘90 zit vastgeroest en gaat er gewoon niet uit. En dat volkslied, dat VOLKSLIED.
Al gezien, maakt hem niet minder irritant op het veld.quote:
Greys wist zelfs dat Italië niet meedeed. Toch Greys?quote:
JA JA PISCES ZUS QUAMISHA, DE BAGGIO’S!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn eerste Panini album is nog met Baggio en Baggio.
En ja, meezingen van begin tot eind
NAC godenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
IJsland doet het niet voor me. Alsof ik hoop dat NAC de eredivisie gaat winnen. Nee.
Ieder z'n ding hoor. En ik weet dat ompraten niet werkt. Maar ik vind smerig gemene spelers (waar er behoorlijk wat van zijn) die anderen fysiek geweld aandoen een stuk erger dan Ronaldo z'n pruillip.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al gezien, maakt hem niet minder irritant op het veld.
Mag het wel hopen. Zou lullig zijn als ze in die voetbalpoule op haar werk Italië als uiteindelijke winnaar heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys wist zelfs dat Italië niet meedeed. Toch Greys?
Ja. Toeval hoor, toegegevenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys wist zelfs dat Italië niet meedeed. Toch Greys?
Babushka weetquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
JA JA PISCES ZUS QUAMISHA, DE BAGGIO’S!![]()
Dino en Roberto! Mijn zusje was op Dino, ik op Roberto! Ik had ook een Paniniboek, mijn ultieme favoriet was Berti.
"Hup Holland!"quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag het wel hopen. Zou lullig zijn als ze in die voetbalpoule op haar werk Italië als uiteindelijke winnaar heeft.
quote:
quote:
quote:
quote:
Finale Nederland - Italiëquote:
Van IJsland hoop ik dat ze per ongeluk een wedstrijd winnen omdat ik dat HOE HOE HOE nog eens wil zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
IJsland doet het niet voor me. Alsof ik hoop dat NAC de eredivisie gaat winnen. Nee.
Van IJsland hoop ik dat ze per ongeluk het WK winnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Van IJsland hoop ik dat ze per ongeluk een wedstrijd winnen omdat ik dat HOE HOE HOE nog eens wil zien.
Ik hoop voor jou dat het gebeurtquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Van IJsland hoop ik dat ze per ongeluk een wedstrijd winnen omdat ik dat HOE HOE HOE nog eens wil zien.
Zie je. Langzaam kom je er in en begin je het te snappen. Je hebt niet voor niks vorige keer die pool gewonnenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik had bij het invullen wel af en toe even een hoge wenkbrauw hoor. Peru enzo. Dat je denkt 'dat doet wél mee?'
Ik las het net ja, zegt vooral veel over de mentaliteit daar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:09 schreef ato het volgende:
[..]
Ik kreeg maar een lauwe reactie. Nou ja ik heb het gezegd.
En ga minder op die topic kijken.
Bohhhh Paolo Maldiniquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Babushka weet
Met de toen nog hele knappe Maldini.Al is het nog een knappe man. Maar toen 18 ofzo.
Het probleem bij deze wedstrijd is dat het tegelijkertijd hele leuke ploegen zijn (ook gelijk een hele mooie wedstrijd). Maar bij beide ploegen meerdere walgelijke spelers rondlopen. In het veld dan, wat ze daarbuiten doen zegt mij niet zoveel als ik een wedstrijd kijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind Portugal te vaak vervelend spelen. Kan ik niet meer van genieten, zelfs in een goede wedstrijd.
Ik kijk nu ook vooral in de hoop Spanje te zien winnen, of beter gezegd in de hoop Portugal te zien verliezen..
In mijn poule (ik doe altijd wel een beetje afwijkend en niet veilig invullen en vorige keer werkte hetquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van IJsland hoop ik dat ze per ongeluk het WK winnen.
Ja he. Maar zand erover.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las het net ja, zegt vooral veel over de mentaliteit daar.
Del Piero vond ik ook leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Bohhhh Paolo MaldiniInzaghi. En er was er nog eentje, geen basisspeler, maar zodra die het veld in kwam was het feest.
En daarna Alessandro del Piero gottegottegot.
Alsof je zelf je lemmings bestuurtquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
In mijn poule (ik doe altijd wel een beetje afwijkend en niet veilig invullen en vorige keer werkte het) haalt IJsland wel de achtste finale. En daarin moeten ze tegen Peru. En die winnen ze. En daarna ben ik het ff kwijt.. Daarna houdt het op voor ze geloof ik.
Een zandbak over NWS strooien is ook wel een goede optie.quote:
Hij liet zich makkelijk vallen, maar dat was gewoon een terechte penalty. Hij heeft weer de halve wedstrijd misbaar lopen maken als een verongelijkt jongetje. Vragen om een gele kaart. En die eerste vrije trap van hem weerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:30 schreef Greys het volgende:
Maar deed Ronaldo in deze wedstrijd walgelijk? Oprechte vraag hoor. Ik kan het missen. En zo ja, wat dan? Want hij gaat graag liggen maar over dit uitgestoken been had iedereen gevallen.
Als ze fatsoenlijk spelen gun ik het ze wel, maar vier jaar geleden waren ze echt heel slecht en dan nog de finale halenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja en hup Argentinië omdat Tagliafico en Messi
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een zandbak over NWS strooien is ook wel een goede optie.
Hij heeft wel alledrie de goals gemaakt. Dan maar verongelijkt. Ik wou dat wij in Oranje een paar van dat soort types hadden. Dan neem ik het gepruil graag op de koop toe.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij liet zich makkelijk vallen, maar dat was gewoon een terechte penalty. Hij heeft weer de halve wedstrijd misbaar lopen maken als een verongelijkt jongetje. Vragen om een gele kaart. En die eerste vrije trap van hem weerHij neemt voor het eerst sinds 100 keer een vrije trap op techniek en schiet hem gelijk erin. Als hij nou gaat nadenken, dan moet die het zo doen en niet dat blind trappen op doel.
Italianen hebben vaak wel een mooie ploeg, vooral na 2000 dan. In 2006 was ik ook heel erg voor ze.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:37 schreef Cee het volgende:
Finale Euro 2012 was ik in Rome tijdens de finale Spanje - Italië (we gingen gelukkig op tijd weg zodat we niet met een half miljoen chagrijnige Italianen in de metro terug zaten). Geen topkwaliteitje want bagger telefoon destijds maar ik moest toch wel een traantje wegpinken en ik had kippenvel tot aan m’n oren.
Jij vraagt om hoe die zich misdragen heeft, ik geef voorbeelden en dan ga je beginnen over het maken van die drie goalsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft wel alledrie de goals gemaakt. Vrij goed als ik er als leek naar kijk. Dan maar verongelijkt. Ik wou dat wij in Oranje een paar van dat soort types hadden. Dan neem ik het gepruil graag op de koop toe.
En eerlijk gezegd valt dat bij mij absoluut niet onder 'walgelijk'. Walgelijke spelers vind ik de bijters en degenen die noppen in gezichten planten en armen uit de kom klemmen. Maar ik snap dat dat voor iedereen persoonlijk is.
Ja rare (voetballers) mentaliteit hebben ze.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:37 schreef Redefine het volgende:
En de Belgen blijft een lastig geval. Aan de ene kant gun ik het ze enorm, maar aan de andere kant gaan ze echt steeds weer veel te snel naast hun schoenen lopen als ze het een beetje leuk doen. Vandaag werd op de Belg alvast even geroepen dat ze drie klassen beter zijn dan de landen die al gespeeld hadden, inclusief Uruguay
Qua niet willen dat ze winnen wel ja. Maar qua kwaliteit is het verschil levensgrootquote:
De poule moeten ze iig makkelijk doorkomen. Daarna wordt het afwachten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:41 schreef ato het volgende:
[..]
Ja rare (voetballers) mentaliteit hebben ze.
Toch ben ik nieuwsgierig naar deze ploeg.
Maar een bietje pruilen valt bij mij dus niet onder 'misdragen'. Dus dat zie ik niet. Sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij vraagt om hoe die zich misdragen heeft, ik geef voorbeelden en dan ga je beginnen over het maken van die drie goals![]()
Ik vind het een fantastische voetballer en hij heeft vandaag bewezen dat hij zijn land kan dragen. Maar dat heeft niks te maken met je misdragen.
Neymar en Suarez zijn ook geweldige spelers, maar misdragen zich ook. Als die er drie inschieten, dan is het niet opeens zo dat ze zich netjes hebben gedragen. Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:37 schreef Cee het volgende:
Finale Euro 2012 was ik in Rome tijdens de finale Spanje - Italië (we gingen gelukkig op tijd weg zodat we niet met een half miljoen chagrijnige Italianen in de metro terug zaten). Geen topkwaliteitje want bagger telefoon destijds maar ik moest tijdens het volkslied toch wel een traantje wegpinken en ik had kippenvel tot aan m’n oren.
quote:
Nog nooit gezien, denk je dat het wat voor me is?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:44 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG NETFLIX HEEFT LUCIFER ZELF AANGEKOCHT DUS WE KRIJGEN GEWOON ALSNOG EEN VIERDE SEIZOEN![]()
Vragen om een gele kaart. Continu klagen bij de scheids als er niets aan de hand is. Je man laten lopen en daardoor de tegenstander een grote kans op scoren geven, omdat je het niet eens bent met dat mini tikje dat je kreeg.....quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar een bietje pruilen valt bij mij dus niet onder 'misdragen'. Dus dat zie ik niet. Sorry
Rode mieren?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Had overigens heel veel mieren in de tuin vandaag.
Nee dat nietquote:
En juist dáárom gun ik het hen al JAREN niet. Altijd halen ze dat WK erbij om zich goed te voelen tegenover Nederlanders (kunnen wij in ieder geval zeggen dat Nederland 4-1 voor staat op het ESF). Maar ik denk zelf dat ze het niet gaan winnen, ik denk dat Portugal beter is.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:37 schreef Redefine het volgende:
En de Belgen blijft een lastig geval. Aan de ene kant gun ik het ze enorm, maar aan de andere kant gaan ze echt steeds weer veel te snel naast hun schoenen lopen als ze het een beetje leuk doen. Vandaag werd op de Belg alvast even geroepen dat ze drie klassen beter zijn dan de landen die al gespeeld hadden, inclusief Uruguay
Dan had je er dus alleen maar last vanquote:
Ik geef echt helemaal niks om voetbal, ik kijk er ook niks van. Dus ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo?
En heb je nu met het WK óók alweer /care?
Ja. Ik hoor er dus niet bijquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan had je er dus alleen maar last vanAnders had je tenminste eten gehad voor een goed hype dieet.
Vind ik allemaal niet walgelijk. Zie ik zo vaak anderen doen en die vind ik dan ook niet walgelijk. Wederom sorry.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vragen om een gele kaart. Continu klagen bij de scheids als er niets aan de hand is. Je man laten lopen en daardoor de tegenstander een grote kans op scoren geven, omdat je het niet eens bent met dat mini tikje dat je kreeg.....
Portugal heeft geen geweldig elftal, ze kunnen ver komen, maar ook er snel uitvliegen. Tenzij Ronaldo dit niveau elke wedstrijd haalt. Maar dat heeft hij voorheen nooit gedaan, dus dat is afwachten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:48 schreef Butler456 het volgende:
[..]
En juist dáárom gun ik het hen al JAREN niet. Altijd halen ze dat WK erbij om zich goed te voelen tegenover Nederlanders (kunnen wij in ieder geval zeggen dat Nederland 4-1 voor staat op het ESF). Maar ik denk zelf dat ze het niet gaan winnen, ik denk dat Portugal beter is.
Prima, maar ga dan ook niet vragen om voorbeelden als je het toch niet uitmaakt, omdat hij drie keer scoorde hequote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik allemaal niet walgelijk. Zie ik zo vaak anderen doen en die vind ik dan ook niet walgelijk. Wederom sorry.
Laat ik het zo zeggen, als je drie goals maakt mag je van mij best een beetje piepen en jammeren. Geen punt. Als je maar geen mensen expres schade toebrengt en verder je razende best doet. Ik zie het gewoon anders.
Denk het wel! Echt een heerlijke serie om gewoon lekker weg te kijken. Eerste aflevering is even wennen maar je gaat per aflevering meer van hem houden. Tis niet te zwaar, gewoon heerlijk entertainend kijkmateriaal. En je wordt knetterverliefd op hem. Of je nou wilt of niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, denk je dat het wat voor me is?
Lijkt mij de sterkste ploeg. Maar hangt ook wel een beetje van de tactiek af die Deschamps gaat spelen.quote:
Ohh leuke-man-alert?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel! Echt een heerlijke serie om gewoon lekker weg te kijken. Eerste aflevering is even wennen maar je gaat per aflevering meer van hem houden. Tis niet te zwaar, gewoon heerlijk entertainend kijkmateriaal. En je wordt knetterverliefd op hem. Of je nou wilt of niet.
De Britten zijn vooral bizar hypocriet als het om Britse sporters gaat. Daar hoef je maar vijf minuten voor BBC te kijken tijdens Olympische Spelen etc. En ook heel typerend hoezeer ze het hoogste woord voeren over het Russische dopingprogramma terwijl het daar stikt van de dubieuze sporters...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:52 schreef Cee het volgende:
België juich ik by default voor omdat het buren zijn maar dan kom ik er vervolgens achter dat ik er niks mee heb. Duitsers vind ik op sportgebied veel leuker. En ik vind Britten echt oké maar met sport hoop ik altijd dat ze verliezen. Met hun Teeeammm GeeBee.
Huh? Hoezo niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima, maar ga dan ook niet vragen om voorbeelden als je het toch niet uitmaakt, omdat hij drie keer scoorde he
Ik zit oude foto's van Azzurri te kijken. Ik gun ijsbeer de lapo.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:56 schreef Redefine het volgende:
Oeh bijna tijd voor een nieuwe TTBen benieuwd wat ijsbeer er nu weer van gaat maken
Ik bedoel meer dat na de eerste opmerking over de sportman Ronaldo je aan kwam zetten met de persoon buiten het veld Ronaldo, wat niet uitmaakt voor wat iemand op het veld doet. En bij het hebben over misdragen naar boven haalt dat hij drie keer gescoord heeft, dus dan mag het.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Hoezo niet?Ik kan het toch gewoon vragen omdat hij misschien wel een paar supersmerige schoffels had gemaakt op anderen die ik niet gezien had? Ik heb ondertussen geplast en de kat gevoerd enzo dus ik mis weleens wat tijdens een wedstrijd.
Vandaar dat ik oprecht benieuwd was wat er onder walgelijk/misdragen viel. En toen je met voorbeelden kwam zei ik gewoon netjes dat dat dan bij mij niet onder walgelijk viel en dat voor mij de drie doelpunten het gedrag dat je noemt meer dan goed maakt. Niet dat jij dat ook moet vinden.
Ik snap dit niet zo goed![]()
Ben echt in verwarring nu. Blame m'n lagere bloeddruk als ik iets niet goed begrepen heb. Sorry voor eventuele verwarring. Ik zie het nog steeds niet waarom ik het dan niet moest vragen.
Goed idee, ik ga gevaarlijk doen en kijken hoe ze er anno 2018 uit zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit oude foto's van Azzurri te kijken. Ik gun ijsbeer de lapo.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit oude foto's van Azzurri te kijken. Ik gun ijsbeer de lapo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |