abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 juni 2018 @ 12:29:43 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179822731
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:19 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Heb je het IG rapport bekeken en hoe dit gaat zorgen voor de volgende zaken.
Na dat Rosenstein eruit gewipt is komt fransisco ipv hem en heeft trump controle om de boel schoon te vegen.

Daarna komen de 35000 sealed endictments en dat zal er zon beetje voor gaan zorgen dat van clinton tot Obama waarschijnlijk achter tralies moeten voor treason.
Dat men als conclusie zei dat er geen bias gedocumenteerd was is bewust gedaan omdat het weinig nut had aangezien o.a. comey al ontslagen is.

Nu zal snel alles naar buiten komen en dat zal genieten worden want de gehele liberale kkk partij zal gedecimeerd worden.
Een partij die bekend staat om altijd iemand te beschuldigen van wat men zelf doet.
Collusion met rusland is feitelijk heel makkelijk te bewijzen mbt clinton, en al is collusion niet strafbaar , de betalingen waren dat wel.

Ik geniet de komende tijd van de MSM die ontploft en de gehele achterlijke liberale visie in de US.
Hoe zou de eerste nacht van Manafort in North Neck zijn geweest?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:40:00 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179822881
Lekker betrouwbaar en moreel clubje wel ...

quote:
[...]

Following the Quebec City mosque shooting on January 29, 2017, Rebel promoted a conspiracy theory that the shooting was perpetrated by Muslims.[20][21] In 2017, Rebel Media hired as its British correspondent far-right activist Tommy Robinson, founder of the avowedly anti-Islamic English Defence League. Robinson was convicted of mortgage fraud and using a friend's passport to enter the USA.[22][23][24][25]

In March 2017, one of their corespondents, Gavin McInnes, made controversial comments defending Holocaust deniers, accused the Jews of being responsible for the Holodomor and the Treaty of Versailles, and said he was "becoming anti-Semitic". He later said his comments were taken out of context.[26] McInnes also produced a satirical video for Rebel called "Ten Things I Hate about Jews", later retitled "Ten Things I Hate About Israel".

[...]
Toevalligerwijze stond er eergister een opiniestuk in The Guardian waarin bovengenoemde bold gemaakte persoon en organisatie besproken wordt:

quote:
The far right is organised and growing. Those Nazi salutes are serious
Claude Moraes
Tommy Robinson supporters are drawing strength from racist movements in Europe and the persistent popularity of Donald Trump

About 15,000 supporters of Tommy Robinson, the former leader of the English Defence League, marched in London last week. Some were aggressive, attacked the police and physically threatened anti-racists who were peacefully protesting against them.

Among their number were people raising their arms in Nazi salutes. This is a serious situation that demands attention from everyone who wants to combat the racist politics that have regrettably emerged in many parts of Europe. In the European parliament, I have seen an increase in the number of MEPs who are openly hostile to migrants, Muslims and multiculturalism. We do not want British politics to be infected by the same developments.

Robinson has a long record of far-right activity, criminality and violence. His real name is Stephen Yaxley-Lennon and he adopted his pseudonym when he founded the EDL in 2009, partly to hide his past as a former member of the fascist British National party.

He makes no distinction between Muslims as a whole and those of that faith who may have acted violently. "I'd personally send every adult male Muslim that has come into the EU over the past 12 months back tomorrow if I could. Fake refugees," he tweeted in early 2016.

Robinson's supporters are drawing strength from the growth of an international movement of racists in Europe and the contemptible attitudes of Donald Trump. This was clear on Saturday, when not only did the Dutch far-right leader Geert Wilders speak, but also there were messages of support from Louis Aliot, vice-president of France's National Rally (previously named National Front); Filip Dewinter, a leading member of the Vlaams Belang party in Belgium and a well-known apologist for Nazi collaborators during the second world war; and Steve Bannon, a former adviser to Trump.

Make no mistake, this is an attempt to build an "alt-right", pro-Trump movement in Britain. Saturday's demo included chants of "Make Britain Great Again". The event was organised by Raheem Kassam, former editor-in-chief of Breitbart, and ex-EDL deputy leader Kevin Carroll, and backed by Bannon with forces to the right of the Conservative party in Britain from Ukip, ex-BNP and National Front supporters and football firms around the Football Lads Alliance (FLA).

Such links make it obvious that Robinson is not a free speech champion. He was jailed after pleading guilty to committing contempt of court. Far from extending freedom, last Saturday's rally will encourage more outrages such as the Leeds Mosque and Gurdwara (Sikh Temple) arson attacks. It could inspire a repeat of assaults such as the one in June in Bolton that left a woman in a critical condition.

The present movement in support of Robinson is building on the activities of the FLA. Launched last year, it said it aimed to unite "the football family against extremism" and "bring about a change in anti-terrorist legislation". But whatever the motivation of some of its participants, its real agenda soon became clear. On its march of tens of thousands in central London last October, Robinson was treated like a celebrity by many marchers. The official line of the FLA was that it did not welcome Robinson, but the reality was already becoming apparent.

Just look at the FLA's secret Facebook group. The page, monitored by FLA administrators, includes posts by members calling for London's mayor, Sadiq Khan, to be "hanged" and for Diane Abbott to be "run over". There are also posts claiming Finsbury Park mosque attacker Darren Osborne is a scapegoat and suggesting he was right to plot to kill the Labour leader, Jeremy Corbyn.

Tensions inside the FLA - partly about the proceeds from merchandise sales - led to a split. The Democratic FLA can now mobilise more people than the original FLA. It is clearly well funded.

We are at a crucial moment and cannot allow such forces to grow. Trump's racism, his "Muslim ban" and plans for an anti-migrant wall have encouraged the racist right everywhere, and will be a major reason why he will face mass protests against his visit to Britain.

I fully support the Together Against Trump demonstration coinciding with his visit on 13 July and Stand up to Racism's call for a peaceful protest on 14 July against another pro-Robinson demo. Everyone who cares about the future of our society should come together for the politics of unity, not division.

o Claude Moraes is a Labour MEP, representing London


[ Bericht 37% gewijzigd door ExtraWaskracht op 16-06-2018 12:47:00 ]
pi_179822956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lekker betrouwbaar en moreel clubje wel ...

Following the Quebec City mosque shooting on January 29, 2017, Rebel promoted a conspiracy theory that the shooting was perpetrated by Muslims.[20][21] In 2017, Rebel Media hired as its British correspondent far-right activist Tommy Robinson, founder of the avowedly anti-Islamic English Defence League. Robinson was convicted of mortgage fraud and using a friend's passport to enter the USA.[22][23][24][25]

In March 2017, one of their corespondents, Gavin McInnes, made controversial comments defending Holocaust deniers, accused the Jews of being responsible for the Holodomor and the Treaty of Versailles, and said he was "becoming anti-Semitic". He later said his comments were taken out of context.[26] McInnes also produced a satirical video for Rebel called "Ten Things I Hate about Jews", later retitled "Ten Things I Hate About Israel".
Het zijn natuurlijk geen (s)linkse libbruls, en dat is dan waarschijnlijk ook het enige wat telt bij onze nieuwe trolkloon.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:46:52 #204
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179823010
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:28 schreef AnneX het volgende:
Zomer is in z’n bolletje geslagen?
In ieder geval snap ik er geen jota van. :?
Wat wil je weten? mischien kan ik je er uitleg over geven.
Heb vrij veel onderzocht op het gebied van us trump clinton etc en veel bronnen met goede info
pi_179823049
Manafort zit in de bak en gaat al zijn boontjes verspillen, sinds 1980 lobbyend voor republikeinse presidenten en vele jaren close met rusland en oekraine, al deze klonen willen graag dat we afgeleid worden van de beerput die word opengetrokken.
pi_179823120
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:46 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Wat wil je weten? mischien kan ik je er uitleg over geven.
Heb vrij veel onderzocht op het gebied van us trump clinton etc en veel bronnen met goede info
Ik denk, dat je ( mening) niet in mijn bubble past.
Succes.
pi_179823133
[BNW] komt naar je toe, deze zomer.
pi_179823211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:25 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Gewoon kijken naar de cijfers
Hoe groot is de economie van de US tov Canada en dan zie je een groot verschil
Toename van de economie US tov canada
En als de tarieven komen dan verliest canada 20 procent van de auto industrie of zelfs meer.
Tja, als je geen ruk begrijpt van internationale handel, supply chains, effecten van tarieven kan ik me voorstellen dat je denkt dat "bullying" geniaal is. Het gaat natuurlijk al mis bij het zero sum denken dat hierin zichtbaar is. Ik zal wel even een kort college geven.

Internationale handel is veelal een "win-win" situatie. Tarieven zijn daarin pure welvaartsvernietiging. Ze kunnen handig zijn als je specifiek bepaalde industrieën wilt beschermen, maar afgezien daarvan kun je ze doorgaans beter mijden. Het effect is ook niet dat de handel plotsklapt stopt, maar vooral dat prijzen stijgen en daardoor vraag en volumes wat afnemen. Die stijgende prijs wordt afgewenteld op consumenten of partijen die verdere verwerking van halffabrikaten doen (denk aan de automakers in het geval van staal en aluminium) waarbij laatstgenoemde dat uiteindelijk ook weer afwentelen op de consument of geconfronteerd worden met dusdanig hoge prijzen dat ze failliet gaan of moeten reorganiseren. Internationale supply chains zijn vaak enorm complex en even overschakelen op een 'product uit eigen land' is vaak echt niet zomaar een optie. Het effect van tarieven is dan dus welvaartsdaling in beide landen.
Als die tarieven dan ook tot vergelding leiden, dan heeft dat een dubbel negatief effect.

Dan hebben we de situatie Trump. Het is iedere bevriende natie inmiddels wel duidelijk dat meneer geilt op sterke, daadkrachtige acties. Dan is dus de calculerende reactie dat je minstens net zo hard terugslaat en niet gaat toegeven, want dat ziet iemand als Trump als zwakte waarna hij alleen nog maar meer van dat soort acties gaat uitvoeren. Wat je dan feitelijk ziet is een variant op de tragedy of commons. Doordat beide partijen streven naar maximalisering van hun eigenbelang zijn ze allebei slechter af dan wanneer ze een coöperatieve houding aan zouden nemen.

Een ander belangrijk punt is natuurlijk dat Canada weliswaar alleen kleiner is dan de VS, maar samen met de overige landen uit de G6 vertegenwoordigen ze een veel groter deel van de wereldeconomie dan die van de VS. De VS is ook wereldwijd aan het escaleren en provoceren. China, de EU, Mexico, Canada en ga zo maar door. Dat verzwakt haar positie enorm. Daar komt nog bij dat de VS een districtenstelsel heeft en individuele staten, waardoor sancties door andere landen ook nog eens kunnen worden ingezet als een politiek pressiemiddel. Trump zit heel erg in het bilaterale denken. Dat zag je al in zijn basale onbegrip van hoe internationale verdragen met de EU werken. Trump wil graag individuele dealtjes met Duitsland sluiten. Dat is echter onmogelijk want internationale economische verdragen verlopen via de EU en niet via individuele naties.
Het aardige is dat veel Trumpfans de Brexit ook prachtig vinden en denken dat het VK wel even goeie dealtjes kan sluiten nu. May is al lang van een koude kermis thuisgekomen wat dat betreft en het is ook een heel vreemd soort cognitieve dissonantie of gewoon een fundamenteel onbegrip van de materie. Als Trump roept dat andere landen enkel profiteren ten koste van de VS en dat hij dat wil omdraaien, dan valt dat natuurlijk onmogelijk te rijmen met het idee dat het VK wel even een betere deal gaat sluiten dan de EU nu heeft. Dat zou in de ogen van Trump immers ten koste gaan van de VS.

quote:
Het gaat niet om de media het gaat om de inhoud, ik hou alles bij van cnn tot dit en volgens mij weet die manny redelijk wat af van de situatie en rechts is in canada behoorlijk tegen trump dus zijn conclusie is in principe tegendraads .

Maar goed je moet er mee doen wat je wil, ik vind het allemaal wel logisch
TV is uberhaupt een rukmedium. Lees fatsoenlijke, uitgediepte stukken in Foreign Policy, the Economist, the Atlantic en ga zo maar door als je wat op wilt steken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 juni 2018 @ 12:58:27 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179823215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:49 schreef thesiren.nl het volgende:
Manafort zit in de bak en gaat al zijn boontjes verspillen, sinds 1980 lobbyend voor republikeinse presidenten en vele jaren close met rusland en oekraine, al deze klonen willen graag dat we afgeleid worden van de beerput die word opengetrokken.
Gates werkt al mee. Wat heeft Manafort dan nog te bieden? Niet veel nieuwe dingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 12:59:04 #210
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179823224
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik denk, dat je ( mening) niet in mijn bubble past.
Succes.
Een mening gebaseerd op feiten , maar goed als het niet past dan past het niet.
Imo ben je nooit te oud om te leren of soms te ontdekken dat je fouten maakt.
Jij ook succes

Overigens schrik niet als in korte tijd
Rosenstein verwijderd dan wel opgestapt is
En als de aanklachten komen voor de usual suspects van comey mc cabe tot clinton Obama en dat er wat de bajes in verdwijnen.
Sessions zal weer aan het werk gaan
35000 sealed endictments worden geopend.
De lijst met zelfmoorden,resignations etc zal veel langer worden dan het al is.
De democratische partij wat eigenlijk gewoon van oudsher een kkk partij is zal gedecimeerd worden.

En als al dat gebeurt voor november dan weet je dat ik gelijk had :)
pi_179823239
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:59 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Een mening gebaseerd op feiten , maar goed als het niet past dan past het niet.
Imo ben je nooit te oud om te leren of soms te ontdekken dat je fouten maakt.
Jij ook succes

Overigens schrik niet als in korte tijd
Rosenstein verwijderd dan wel opgestapt is
En als de aanklachten komen voor de usual suspects van comey mc cabe tot clinton Obama en dat er wat de bajes in verdwijnen.
Sessions zal weer aan het werk gaan
35000 sealed endictments worden geopend.
De lijst met zelfmoorden,resignations etc zal veel langer worden dan het al is.
De democratische partij wat eigenlijk gewoon van oudsher een kkk partij is zal gedecimeerd worden.

En als al dat gebeurt voor november dan weet je dat ik gelijk had :)
Nou, daar durf ik wel een krat pils op te zetten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 juni 2018 @ 13:00:04 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179823240
Oh. Whatever.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 13:02:14 #213
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179823268
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Gates werkt al mee. Wat heeft Manafort dan nog te bieden? Niet veel nieuwe dingen.
ze hebben toch niets want er is niets.
Mueller zit zelfs in de problemen omdat hij een endictment had gedaan mbt de russen en de russen zijn op komen dagen en willen bewijs zien(iets wat verplicht is) en mueller wil dat niet leveren.
Maar goed het duurt maar een paar dagen voordat het mueller onderzoek niet meer bestaat omdat het gebaseerd is op een fake dossier.
En het mooie is dat men zo hard hun best deed om trump te beschadigen dat het uiteindelijk hun lieverdje clinton het presidentschap heeft gekost.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 juni 2018 @ 13:02:25 #214
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179823271
https://www.politico.com/(...)-trump-bannon-649571

Breitbart zakt steeds verder weg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 13:03:15 #215
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179823286
Nou, daar gaan weer een paar topics verpest door een Russische troll :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 16 juni 2018 @ 13:04:39 #216
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179823306
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 13:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nou, daar durf ik wel een krat pils op te zetten.
Ik drink geen bier ,maar als mijn punten voor 80 procent of meer kloppen dan win ik en als het minder is dan maak ik 10 euro naar je over:)
En ik hoef niets te hebben als ik win dus het is voor jou een win win situatie, en nee ik ga dat niet bij meer mensen doen.
pi_179823322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 13:02 schreef zomerindebol het volgende:
Maar goed het duurt maar een paar dagen voordat het mueller onderzoek niet meer bestaat omdat het gebaseerd is op een fake dossier.
:') _O-

Ik verwacht over een paar dagen excuses van je.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 13:06:00 #218
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_179823335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 12:59 schreef zomerindebol het volgende:

En als al dat gebeurt voor november dan weet je dat ik gelijk had :)
En als het niet gebeurt wordt er wel weer wat anders verzonnen waar je weer heilig in gaat geloven.
Mijn advies is: wees niet zo gullible en laat je gevoel van zelfrespect niet afhangen van politieke clubjes die je het gevoel geven dat je opeens beter bent of meer weet dan de rest van de bevolking.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 13:06:22 #219
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179823341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 13:02 schreef Ulx het volgende:
https://www.politico.com/(...)-trump-bannon-649571

Breitbart zakt steeds verder weg.
En terecht extreem rechtse zooi dat breitbart is.
Net zo gekleurd als CNN maar met racistische ondertoon , al wil dat niet zeggen dat sommige artikelen niet kloppen.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 13:10:24 #220
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179823414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 13:06 schreef Montov het volgende:

[..]

En als het niet gebeurt wordt er wel weer wat anders verzonnen waar je weer heilig in gaat geloven.
Mijn advies is: wees niet zo gullible en laat je gevoel van zelfrespect niet afhangen van politieke clubjes die je het gevoel geven dat je opeens beter bent of meer weet dan de rest van de bevolking.
Ik heb eigenlijk nergens een heilig geloof in, maar dit gedeelte heeft al zoveel bewezen dat het niet anders kan zijn dan dat het gaat gebeuren.
En ik probeer middels discussie en feiten mensen te overtuigen en in te laten zien wat er aan de hand is.
Want er is heel veel tegelijk aan de hand.

Je kan toch niet denken dat bv zaken zoals:
Syrie.
vluchtelingencrisis
en nog veel meer zaken toeval zijn?
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 juni 2018 @ 13:11:02 #221
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179823425
Whatever, dude.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 16 juni 2018 @ 13:14:12 #222
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_179823548
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 13:05 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

:') _O-

Ik verwacht over een paar dagen excuses van je.
Nee hoor dat mueller onderzoek wordt gestopt en in het IG rapport staat precies het hoe en wat.
Ik verwacht dat het gestopt wordt nadat Wray en Horrowitz voor de senaat zijn geweest op de 18e meen ik, en dan zal het een paar dagen later wel afgelopen zijn.

Je kan niet een onderzoek doen met mensen die aan de ene kant pro clinton zijn en haar onderzoeken en trump haten en ook hem onderzoeken.

En zodra rosenstein weg is komt daar fransisco voor in de plaats en kan het feest beginnen en de criminelen opgepakt worden.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 juni 2018 @ 13:16:22 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179823625
quote:
Hours after the president thundered from the White House North Lawn about a Mueller probe that “has been totally discredited,” the special counsel’s team chalked up another win when a federal judge ordered Paul Manafort be sent to jail over accusations of witness tampering ahead of the former Trump campaign chairman’s upcoming criminal trial.

Despite Trump’s complaints, Mueller remains very much on the clock. He’s now more than a year into his examination of Moscow meddling in the 2016 election with no deadline to finish his work. And he continues to haul witnesses under subpoena before the grand jury while potential lines of investigation remain open not just involving Trump himself but also his namesake company, the Trump Organization, and longtime associates such as political operative Roger Stone and personal lawyer Michael Cohen.

“Mueller is simply going to continue to hunker down and do his job,” said Sol Wisenberg, a former deputy on Kenneth Starr’s independent counsel investigation into President Bill Clinton. “And the president, in the attacks on Mueller, is continuing to act like a person who has something to hide.”
https://www.politico.com/(...)investigation-648989


Mueller stampt gewoon door. Die heeft volslagen lak aan de tirades van Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games zaterdag 16 juni 2018 @ 13:16:31 #224
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_179823633
Ik heb nu al denk ik Domrechts bingo met twee pagina's aan posts.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_179823764
“Proberen” is inherent aan “helaasch het is niet gelukt”...
Men wíl iets of men dóet iets.
Proberen is een loos passief woord, niet eens een werkwoord.
Probeer maar eens iets: er gebeurt niks. Goh.

“Overtuigen” d.m.v. “argumenten” ...same difference.

Feiten, alleen feiten. ( en de leugens en de hyocrisie en zelfverrijking en machtsmisbruik)...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')