Grappig, want als Baudet zijn nek naar rechts draait ben je de eerste die staat te bleren wat een gevaarlijk gedachtegoed Baudet wel niet bezigt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vind ik ronduit bizarre gevolgtrekking. Maar ik spreek dan ook geen gekkierechts.
Dus de universiteit moet studenten die linkse activiteiten organiseren, zoals een marxismefestival, ook actief gaan benaderen om te zeggen dat een rechts festival ook heel leuk kan zijn ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:51 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
In een ideale wereld wordt die studenten verteld waar ze mee bezig zijn, i.p.v. dat ze daarin ondersteund en gesterkt worden, door docenten die door Baudet heenbleren als hij ergens komt spreken.
Niks van wat je hier zegt is een vaststaand feit maar ik krijg het idee dat je de betekenis van feit niet helemaal goed kent.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:49 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Het is een vaststaand feit, ik heb het zelf meegemaakt. Maar een onderzoek is nodig om het probleem goed aan te pakken.
Jammer dat ik niet in de positie zit om er onderzoek naar te doen. Anders had ik het graag willen doen hoor. Ik zit in een hele andere sector en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Hier ga je op de linkse universiteit niet ver mee komen.
Dus omdat een jonge Rosenmöller ooit sympathie toonde voor communistische regimes, is hij niet in staat een neutraal oordeel te vormen over het onderwijs in Nederland.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Grappig, want als Baudet zijn nek naar rechts draait ben je de eerste die staat te bleren wat een gevaarlijk gedachtegoed Baudet wel niet bezigt.
Dus bij persoonlijke aanvallen van Baudet geldt het niet dat hij dan automagisch ongelijk heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:49 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik ken ze wel en vind het allemaal niet heel denderend.
Krijg het idee dat in de ogen van zijn achterban Baudet altijd gelijk heeft, zelfs als hij dat niet heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus bij persoonlijke aanvallen van Baudet geldt het niet dat hij dan automagisch ongelijk heeft
Bij mijn discussiepartner ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus bij persoonlijke aanvallen van Baudet geldt het niet dat hij dan automagisch ongelijk heeft
We weten niet of het ook een daadwerkelijk probleem is, maar dat is ook niet relevant want als het FvD meer invloed krijgt wordt het probleem waarvan niet duidelijk is het ook daadwerkelijk speelt, aangepakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:55 schreef Mr.Major het volgende:
De oordelen over of dit allemaal klopt of niet, zijn dus niet relevant. Het is een politieke discussie en als genoeg mensen dit inzien, krijgt het FvD meer invloed en zal het probleem worden aangepakt.
Baudet vindt iets dus het is zo. Ook al weten we niet of het zo is, als het FvD meer invloed krijgt wordt dat iig aangepakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg het idee dat in de ogen van zijn achterban Baudet altijd gelijk heeft, zelfs als hij dat niet heeft.
Het punt is meer dat je in de ene zin een vermoeden van linkse indoctrinatie uitspreekt en daarna zegt dat het een vaststaand feit is, wat wetenschappelijk dus niet veel stand houdt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:55 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in de positie zit om er onderzoek naar te doen.
Mijn visie is duidelijk hoor. De vraag is of voldoende mensen die visie delen om een politiek verschil te maken. We gaan het zienquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We weten niet of het ook een daadwerkelijk probleem is, maar dat is ook niet relevant want als het FvD meer invloed krijgt wordt het probleem waarvan niet duidelijk is het ook daadwerkelijk speelt, aangepakt.
Waterdichte logica. En wat een visie.
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan. Jij hebt naar jouw politieke overtuigingen ook geen wetenschappelijk onderzoek gedaan. Dat kan ook niet. Maar ik ben ervan overtuigd dat het probleem bestaat, uit eigen ervaring, en gesterkt door berichtgeving en meldingen van anderen. Dat jij daar anders over denkt is niet meer dan een reden dat jij niet op het FvD stemt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het punt is meer dat je in de ene zin een vermoeden van linkse indoctrinatie uitspreekt en daarna zegt dat het een vaststaand feit is, wat wetenschappelijk dus niet veel stand houdt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:07 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan. Jij hebt naar jouw politieke overtuigingen ook geen wetenschappelijk onderzoek gedaan. Dat kan ook niet. Maar ik ben ervan overtuigd dat het probleem bestaat, uit eigen ervaring, en gesterkt door berichtgeving en meldingen van anderen. Dat jij daar anders over denkt is niet meer dan een reden dat jij niet op het FvD stemt.
Demonisering!!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een achterlijke discussie is dit weer geworden.
Chapeau, Mr.Major.
Oh ja, dat heeft ie gewoon letterlijk zo gezegd...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:19 schreef Ludachrist het volgende:
We zijn nu dus op het punt dat iets een vaststaand feit is omdat Mr.Major er van overtuigd is dat het klopt.
Welke groot denker zei ook alweer 'mijn meningen zijn feiten'?
Het is niet meer een feit dat het wel zo is, dan dat het niet zo is. Dan kan je wel zeggen: ja maar je moet het eerst bewijzen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:19 schreef Ludachrist het volgende:
We zijn nu dus op het punt dat iets een vaststaand feit is omdat Mr.Major er van overtuigd is dat het klopt.
Welke groot denker zei ook alweer 'mijn meningen zijn feiten'?
Uhuh. Oke.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:34 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Het is niet meer een feit dat het wel zo is, dan dat het niet zo is.
Vergelijk het met de legalisering van softdrugs. Het CDA en de VVD zijn daar tegenstanders van. D66 is voorstander. Doordat mensen met hun de visie delen dat dat gunstig is -ondanks wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd i.o.v. de VVD- kunnen zij invloed uitoefenen op het beleid.quote:
Ja, het is goed. Oke. Je hebt gelijk. Niemand weet het, dus is het een vaststaand feit, ook al weten we niet of het überhaupt klopt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:36 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Vergelijk het met de legalisering van softdrugs. Het CDA en de VVD zijn daar tegenstanders van. D66 is voorstander. Doordat mensen met hun de visie delen dat dat gunstig is -ondanks wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd i.o.v. de VVD- kunnen zij invloed uitoefenen op het beleid.
Oke het is geen vaststaand feit, maar het is wel een vaststaand feit dat er een aantal dingen fout gaan. Bij die berichten is her dus bewezen. De vraag is nu of het een breedgedragen probleem is. Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, het is goed. Oke. Je hebt gelijk. Niemand weet het, dus is het een vaststaand feit, ook al weten we niet of het überhaupt klopt.
Prima. Als jij dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |