ja, dat komt vaak genoeg voor..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een vriendin dat ze geen pensioenpremie afdraagt, want het bedrijf heeft gewoonweg geen pensioenregelingHallo >?
in je eigen tijd mag datquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was wel tijdens werktijdBuiten werktijd doe ik het ook weleens
Geen idee, niet gevraagd.quote:
Onder het mom van: teveel gedoequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat komt vaak genoeg voor..
[..]
in je eigen tijd mag dat
Je bent zelf super weerquote:
Wowquote:
Groetjes aan je vogelquote:
quote:
Eerste wat ik hoor in de ochtendquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die kan ook wel goed wiepen. Net als jouw beestjes..
Als je dit in het vervolg niet doet dan hoef je ook geen hoge bekeuringen te betalen en kan je later beter van je pensioen genieten in plaats van janken op de premies.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was wel tijdens werktijdBuiten werktijd doe ik het ook weleens
Gezellig. Eerste wat ik hoor is een poepje vallenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste wat ik hoor in de ochtend
Dat wel, zou niet in Tesla stappen maar verder prima te doen. Maar crypto's ga ik nu niet instappen, eerst laten zien dat het veilig kan worden opgeslagen. Voor je het weet verliest BTC vertrouwen en keldert het nog verder.quote:
Zit je tampon scheef?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als je dit in het vervolg niet doet dan hoef je ook geen hoge bekeuringen te betalen en kan je later beter van je pensioen genieten in plaats van janken op de premies.
Wtfquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezellig. Eerste wat ik hoor is een poepje vallen![]()
high Risk high rewardquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat wel, zou niet in Tesla stappen maar verder prima te doen. Maar crypto's ga ik nu niet instappen, eerst laten zien dat het veilig kan worden opgeslagen. Voor je het weet verliest BTC vertrouwen en keldert het nog verder.
Hier spreekt een kenner.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
high Risk high reward
Nu je jong bent kun je nog een financiële misser veroorloven
Heb nu niet de mogelijkheid daar echt in te stappen met duizenden euro's.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
high Risk high reward
Nu je jong bent kun je nog een financiële misser veroorloven
Ja, zijn laken zit dan nog over de kooi en zodra die mij de kamer hoort binnen lopen word ie wakker en poepen is het eerste wat ie doetquote:
Aha, ja is goed, dan gooi ik die cavia's meteen de deur uit als ik thuis ben vanavond.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik help je juist. Doe die cavia's ook de deur uit, is alleen maar kapitaalvernietiging
Ja daarom, zat mensen die toen ingestapt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
half jaar geleden was het 50k waard rip
tuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aha, ja is goed, dan gooi ik die cavia's meteen de deur uit als ik thuis ben vanavond.
Ik heb de bitcoin-piek ook net gemist, maar wel nog nette winst gemaakt, en nog met wat andere crypto gespeeld, beetje hit en miss, maar ook daar op z'n minst break-even gespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds 12quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede invloedquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zijn laken zit dan nog over de kooi en zodra die mij de kamer hoort binnen lopen word ie wakker en poepen is het eerste wat ie doet![]()
quote:
tering, bof, mazelen , tyfus, koorts, griep en niet te vergeten schurft.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
denk dat er binnenkort wel een FOK!vakantie aankomt. Heb de laatste dagen echt zin om allerlei ziektes hier te plaatsen
goede grap weer hansquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
denk dat er binnenkort wel een FOK!vakantie aankomt. Heb de laatste dagen echt zin om allerlei ziektes hier te plaatsen
Echt hè, genoeg mensen die hier 'als' typen wat veel erger is dan kanker, maar toch krijg je voor dat laatste een notequote:
waar is de grap?quote:
Glans maar, Hans. Glans maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
was druk bezig met aan mn pik sjorrenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk nog vrij traag voor iemand die aanwezig is
zou kanker vervangen door de mazelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, genoeg mensen die hier 'als' typen wat veel erger is dan kanker, maar toch krijg je voor dat laatste een note
zou best kunnen. zolang hij maar zn bek houdt over zn tekenfilmpjequote:
Zou wel wijs zijn want dat valt dan wel heel erg op.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou best kunnen. zolang hij maar zn bek houdt over zn tekenfilmpje
naja zeg...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja omdat het een Brabo met een zus in Helmond is hè, ik walg hiervan
Alsof dat zo'n lange afstand isquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
was druk bezig met aan mn pik sjorren
Jij bent mod van een spek en bonen forum, stilquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou kanker vervangen door de mazelen.
Iedereen blij
Nee maar als ik een halve erectie heb, moet ik doorgaan. Het kost al zoveel moeite om hem halfstok te krijgen.quote:
woef.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent mod van een spek en bonen forum, stil
Jammer.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zo mijn lijstje met favoriete users
- Frass
- LompeHork
- Remqo
Echt Hollands bloed
wordt in de toekomst wel weer meer waardquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de bitcoin-piek ook net gemist, maar wel nog nette winst gemaakt, en nog met wat andere crypto gespeeld, beetje hit en miss, maar ook daar op z'n minst break-even gespeeld.
Is it really?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
Ik heb nog 2 bewaard voor dat geval. Even afwachten wat ie gaat doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt in de toekomst wel weer meer waard
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
HELMOND?!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja omdat het een Brabo met een zus in Helmond is hè, ik walg hiervan
Je hebt mij ook een beetje gekwetst maar ik snap je doel en neem het dan maar voor lief.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, deed het alleen om Etto te kwetsen en hopelijk is dat gelukt
yep.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, deed het alleen om Etto te kwetsen en hopelijk is dat gelukt
Ik zou het denk ik uitmaken als mijn vriendin mij ging vertellen wat ik met mijn geld mocht doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
2 btc? Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 bewaard voor dat geval. Even afwachten wat ie gaat doen.
Hopelijk je hele leven lang zodat je je niet voortplant ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
is het uit dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik uitmaken als mijn vriendin mij ging vertellen wat ik met mijn geld mocht doen.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik single ben.
Bedankt, echte vriend.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt mij ook een beetje gekwetst maar ik snap je doel en neem het dan maar voor lief.
Geen probleem, geven en nemen he... geven en nemen...quote:
Ingestapt toen ze ongeveer 200 waren, uitgestapt toen ze 3000 waren, mezelf rond 5000 op de kop geslagen en opnieuw ingekochtquote:
Wat een rare constructie zou dat zijn.quote:
heb nu ook zoiets maar alles zit in altsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ingestapt toen ze ongeveer 200 waren, uitgestapt toen ze 3000 waren, mezelf rond 5000 op de kop geslagen en opnieuw ingekocht
Vlak na de piek wat verkocht zodat ik, no matter what, al winst heb behaald op het totaalplaatje. 2 inderdaad nu nog voor whatever er zal gebeuren in de toekomst.
Ik heb een bepaald bedrag teruggezet naar cash, om dus in ieder geval altijd winst te garanderen, en ik heb nog wat andere alts inderdaad om wat te spelen. Sommige dingen worden wat, sommige nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb nu ook zoiets maar alles zit in alts
Met Hoink ja #Noelquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:15 schreef tailfox het volgende:
Tardis je had toch wel met iemand van het kliekje?
Nee, ik weet wie je bedoelt, maar nee.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:15 schreef tailfox het volgende:
Ik heb vaag het vermoeden dat TARDIS. het liever over een ander onderwerp wil hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:15 schreef tailfox het volgende:
Aber is een gevoelig onderwerp inddquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb vaag het vermoeden dat TARDIS. het liever over een ander onderwerp wil hebben.
single is bestequote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, ik weet wie je bedoelt, maar nee.
Ohquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft weer eens een ban na een van zijn driftbuien
dat zijn de ergstenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohvind hem toch wel meestal de kalmte uitstralen eigenlijk...
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohvind hem toch wel meestal de kalmte uitstralen eigenlijk...
Ook echt die linkjes onder zijn naamquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof de leugens niet.
Je kunt als mod zien wat iemand gesherlockt heeft?! Wat is dat nou weer voor invasion van je privacyquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof de leugens niet.
Vieze jokkebrokkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geloof de leugens niet.
Kan wel zo zijn ja.quote:
Ik vind een link naar iemands historie of strafblad nou niet echt een moderatieknopquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat een moderator moderatie-knoppen heeft ja.
eh...wat? Los van het feit dat Sherlock harstikke kapot is, en dus helemaal niks doet, betekende die link alleen maar dat je posts van die user kon opzoeken, niet WAT die user heeft opgezocht jij hansworst.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kunt als mod zien wat iemand gesherlockt heeft?! Wat is dat nou weer voor invasion van je privacygoddomme.
Dat Sherlock kapot is weet ik wel, maar het ging om het principe. Maar zo zeg het er wel uit, dat begrijp je.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
eh...wat? Los van het feit dat Sherlock harstikke kapot is, en dus helemaal niks doet, betekende die link alleen maar dat je posts van die user kon opzoeken, niet WAT die user heeft opgezocht jij hansworst.
Weetjewel, wat nu ook iedereen kan doen met Mycroft.
Sherlock is stuk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap nu wel waarom hij zo ziek veel sherlockt en oude koeien uit de sloot haalt.
Nja, puur dus posts zien van de user, niet meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat Sherlock kapot is weet ik wel, maar het ging om het principe. Maar zo zeg het er wel uit, dat begrijp je.
Danny geeft geen fuck en chillt op Aruba van z'n FOK!money.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zet Danny die link niet even door naar Mycroft dan?
Waarom zou Danny gaan doorlinken naar een site buiten zijn eigen beheer?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
er zijn meer niet werkende functies dan wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
er zijn meer niet werkende functies dan wel.
Is om nieuwe mods het te leren.
Doet ie nu ook met al die reclames enzo hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom zou Danny gaan doorlinken naar een site buiten zijn eigen beheer?
Heb je ook de nijging om je kopje koffie keihard tegen de muur te gooien?quote:
hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet ie nu ook met al die reclames enzo haha
yepquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook de nijging om je kopje koffie keihard tegen de muur te gooien?
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
stiekem heb ik ook andere knopjes dan jij.
Nee, heb hem net 2 minuten geleden netjes opgedronken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook de nijging om je kopje koffie keihard tegen de muur te gooien?
Ja sommige moderators hebben dat. Werkt dit knopje bij je?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
stiekem heb ik ook andere knopjes dan jij.
ik ga naar de mcdrivequote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
geen zin om te koken dus heb maaltijdsalade gekocht. Vies duur
ja werkt. Heb nu admin rightsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sommige moderators hebben dat. Werkt dit knopje bij je?
Accountinfo bekijken
Ik heb te veel naar fragmenten van positieve ionen gestaard de laatste weken om nog positief te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een baken van positiviteit.
EN daarna?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, heb hem net 2 minuten geleden netjes opgedronken.
Ik ook.quote:
Mijn excelsheet verder aangevuld en zoals ik al had verwacht zaten ze te popelen om die te mogen beschouwen.quote:
R&P werkt met incelsheets.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mijn excelsheet verder aangevuld en zoals ik al had verwacht zaten ze te popelen om die te mogen beschouwen.
jij bent meer van de ordinaire straatzangers als hazes tochquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alsjeblieft niet.. daarbij haat ik emo muziek
nou en ofquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij bent meer van de ordinaire straatzangers als hazes toch
ik denk eigenlijk juist welquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die ordinaire woorden passen niet bij je
Ik denk niet dat mijn ‘kut’ alles is. Seks is gewoon lekker en ruzie om een tv slaat natuurlijk sowieso nergens op en dat hij daarom geen seks krijgt helemaalquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, vrouwen moeten eens ophouden te denken dat hun kut alles is.
Geen idee, ze zit nu in een fase van haar leven dat ze het leuk vindt om bekend te staan als matras. Diezelfde fase heeft Opso nu ook, prima hoor, maar dan moet je dat gewoon eerlijk kunnen zeggen.quote:
vind het echt zonde van opso. Ze leek zo puurquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, ze zit nu in een fase van haar leven dat ze het leuk vindt om bekend te staan als matras. Diezelfde fase heeft Opso nu ook, prima hoor, maar dan moet je dat gewoon eerlijk kunnen zeggen.
Niets past bij mij, dus stop ik met carenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die ordinaire woorden passen niet bij je
Matras?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, ze zit nu in een fase van haar leven dat ze het leuk vindt om bekend te staan als matras. Diezelfde fase heeft Opso nu ook, prima hoor, maar dan moet je dat gewoon eerlijk kunnen zeggen.
Is een best interessante fasequote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. Je doet wel slutty hier maar eigenlijk ben je echt een prachtige vrouw zowel in uiterlijk vertoon als persoonlijkheidquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Uhm, dat komt zo over.. misschien? Maar niets is minder waar
Dan nog is het een interessante fase vol ontdekkingen, leerzaam en soms teleurstellendquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Over een aantal jaar gaat je dochter misschien ook die fase in
dan zitten wij op de eerste rang lansiequote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Over een aantal jaar gaat je dochter misschien ook die fase in
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan zitten wij op de eerste rang lansie
Sorry, te jongquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan zitten wij op de eerste rang lansie
Nou ja, ben blij dat je er wel nog positief naar kijktquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan nog is het een interessante fase vol ontdekkingen, leerzaam en soms teleurstellend
Heb liever dat ze dingen gaat ontdekken dan dat ze straks als een oud besje al 65 jaar tegen dezelfde man aankijkt en bedenkt wat voor spannende dingen ze had kunnen doenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, ben blij dat je er wel nog positief naar kijkt
zwart witquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb liever dat ze dingen gaat ontdekken dan dat ze straks als een oud besje al 65 jaar tegen dezelfde man aankijkt en bedenkt wat voor spannende dingen ze had kunnen doen
Ja dat is waar, maar als ze dat pas op haar 65ste denkt dan is er nog weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb liever dat ze dingen gaat ontdekken dan dat ze straks als een oud besje al 65 jaar tegen dezelfde man aankijkt en bedenkt wat voor spannende dingen ze had kunnen doen
Not sure if sarcasm.. or compliment..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. Je doet wel slutty hier maar eigenlijk ben je echt een prachtige vrouw zowel in uiterlijk vertoon als persoonlijkheid
Je moet eens weten waar men op de ouwe dag nog aan denktquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar als ze dat pas op haar 65ste denkt dan is er nog weinig aan de hand.
nou ik denk niet aan veelquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar men op de ouwe dag nog aan denkt
Sommigen wel, sommigen hebben spijt van dingen die ze hebben gedaan of spijt van dingen die ze niet hebben gedaan.quote:
Seks is overrated, beter een chille tvquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ‘kut’ alles is. Seks is gewoon lekker en ruzie om een tv slaat natuurlijk sowieso nergens op en dat hij daarom geen seks krijgt helemaal
haha watquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
Haha, nog nooit goede seks gehad blijkbaarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Seks is overrated, beter een chille tv
mss kun jij hem helpenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, nog nooit goede seks gehad blijkbaar! Maar goed iedereen zijn mening!
Daar heeft hij minimaal een 55 inch voor nodig, gaat het niet worden ben ik bang.quote:
Rare opmerking ditquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft hij minimaal een 55 inch voor nodig, gaat het niet worden ben ik bang.
Lekker speed microdosenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:23 schreef BozeHaas het volgende:
Als ik oud ben ga ik iedere drugs uitproberen
Is wel beetje zelfde idee volgens mij. Kreeg het ook aangeboden en was eerst mega enthousiast en toen dacht ik yeanoquote:
samen proberen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is wel beetje zelfde idee volgens mij. Kreeg het ook aangeboden en was eerst mega enthousiast en toen dacht ik yeanolets not
Waarom ineens nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is wel beetje zelfde idee volgens mij. Kreeg het ook aangeboden en was eerst mega enthousiast en toen dacht ik yeanolets not
Ik dacht eerst 'ohja lekker makkelijk' en dat is ook de reden waarom ik het niet wil. En emotionele verslaving blabla, steeds meer nodig blablaquote:
En wel iedere dag op fok zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'ohja lekker makkelijk' en dat is ook de reden waarom ik het niet wil. En emotionele verslaving blabla, steeds meer nodig blabla
Ehm, moet dit een vergelijking voorstellen en dat fok dan hetzelfde zou zijn als drugs microdosen?quote:
krijg altijd een kleine rush als ik anneloos zie postenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, moet dit een vergelijking voorstellen en dat fok dan hetzelfde zou zijn als drugs microdosen?![]()
Kom maar opquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, nog nooit goede seks gehad blijkbaar! Maar goed iedereen zijn mening!
kort antwoord jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is je vriendin srs over de zeik om die tv?
Snap ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden.Maar ben al verliefd op tardis sorry
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, moet dit een vergelijking voorstellen en dat fok dan hetzelfde zou zijn als drugs microdosen?![]()
Oh dat is wel chill, ik wil ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
krijg altijd een kleine rush als ik anneloos zie posten
ohja okay, nou dan is dat mn reden waarom ik niet nog meer drugs wil gaan gebruikenquote:
daarom op je oude dag alles inhalenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja okay, nou dan is dat mn reden waarom ik niet nog meer drugs wil gaan gebruiken
gebruik mij maarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja okay, nou dan is dat mn reden waarom ik niet nog meer drugs wil gaan gebruiken
oled gaat snel kapotquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:38 schreef tailfox het volgende:
Maar goed mijn full backlight array is niet vergelijkbaar met een oled
oh over vier jaar ga ik dood dus heb nog twee jaar netjes leven en dan alles kapot gebruikenquote:
heb je ook gemistquote:Op maandag 11 juni 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maat.Dacht dat ik je kwijt was. Druk met je gezinnetje? :p
Addicted, much?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
krijg altijd een kleine rush als ik anneloos zie posten
nice ik heb nog 1 jaarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh over vier jaar ga ik dood dus heb nog twee jaar netjes leven en dan alles kapot gebruiken
ik jou in mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:40 schreef Crack_ het volgende:
En Druuuugggggik heb jou mega gemist in de sc
heb je al planning van wat je gaat gebruiken?quote:
weenie, wanneer kun jequote:
Ik vind jammer dat goedkope LGs meteen van plastic zijn. (en dat hun afstandbediening aids is)quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aightait, je vriendin moet niet zeiken
wil zelf voor samsung of lg gaan
vanavondquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je al planning van wat je gaat gebruiken?
[..]
weenie, wanneer kun je
mag ik dan je oude tv hebben, of mobiel.. of of, ik loop zwaar achterquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aightait, je vriendin moet niet zeiken
wil zelf voor samsung of lg gaan
steroidsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je al planning van wat je gaat gebruiken?
[..]
weenie, wanneer kun je
aahh mooi manquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee laatst truffels was wel mooi, was blije haas en zag veel visuals
Heb het liefst een 4k zonder smart tvquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik vind jammer dat goedkope LGs meteen van plastic zijn. (en dat hun afstandbediening aids is)
webOS werkt wel lekker
gewoon niet aan internet hangen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb het liefst een 4k zonder smart tv![]()
Ga denk ik wel voor Samung heb daar goede ervaringen mee
hoeveel?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:45 schreef Drug het volgende:
[..]
aahh mooi man
Ik ga binnenkort ook truffels eten
nee dan kan ik nietquote:
Hmm, nee seks in bed is niet zo lastig maar in bed beginnen met seksen mwahmwah. Ergens anders beginnen met geilen en dan in bed eindigen is beter dan in bed nog moeten uitkleden en shitquote:
ja paar maanden geleden weer, moet nieuwe halenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoeveel?
jij had laatst toch lsd gedan
Halve sc was geband toenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:46 schreef Drug het volgende:
"Pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!"
kom we beginnenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dan kan ik niet
[..]
Hmm, nee seks in bed is niet zo lastig maar in bed beginnen met seksen mwahmwah. Ergens anders beginnen met geilen en dan in bed eindigen is beter dan in bed nog moeten uitkleden en shit
Ik heb dit echt helemaal gemistquote:
kom naaktzwemmenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is alles?
[..]
Buiten naakt zijnnaaktstranden
nice en op festival moet je niet teveel nemen iddquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ja paar maanden geleden weer, moet nieuwe halen
Ga denk half bakje doen want is op festival
ok beter ik wil wel de slimste in huis blijven natuurlijk ahahhaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
fabrieks instellingen en wifi uitlaten. dan is die vrij dom hoor
Zolang de TV jou stekker er niet uit trekt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nice en op festival moet je niet teveel nemen idd
[..]
ok beter ik wil wel de slimste in huis blijven natuurlijk ahahha
Gewoon lepeltje lepeltje liggen en 'm dan stiekem in de kont drukkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, nee seks in bed is niet zo lastig maar in bed beginnen met seksen mwahmwah. Ergens anders beginnen met geilen en dan in bed eindigen is beter dan in bed nog moeten uitkleden en shit
Jouw*quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zolang de TV jou stekker er niet uit trekt.
gemixt met flakkaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is alles?
[..]
Buiten naakt zijnnaaktstranden
over wie ging het dan, mr B?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De ochtend dat die mededeling geplaatst werd.
Ik was zelf niet bij het main event helaas.
ik ben meer van de dominantie dan stiekemstiekem, ben je pussy of watquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje lepeltje liggen en 'm dan stiekem in de kont drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |