ja, dat komt vaak genoeg voor..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een vriendin dat ze geen pensioenpremie afdraagt, want het bedrijf heeft gewoonweg geen pensioenregelingHallo >?
in je eigen tijd mag datquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was wel tijdens werktijdBuiten werktijd doe ik het ook weleens
Geen idee, niet gevraagd.quote:
Onder het mom van: teveel gedoequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat komt vaak genoeg voor..
[..]
in je eigen tijd mag dat
Je bent zelf super weerquote:
Wowquote:
Groetjes aan je vogelquote:
quote:
Eerste wat ik hoor in de ochtendquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die kan ook wel goed wiepen. Net als jouw beestjes..
Als je dit in het vervolg niet doet dan hoef je ook geen hoge bekeuringen te betalen en kan je later beter van je pensioen genieten in plaats van janken op de premies.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was wel tijdens werktijdBuiten werktijd doe ik het ook weleens
Gezellig. Eerste wat ik hoor is een poepje vallenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste wat ik hoor in de ochtend
Dat wel, zou niet in Tesla stappen maar verder prima te doen. Maar crypto's ga ik nu niet instappen, eerst laten zien dat het veilig kan worden opgeslagen. Voor je het weet verliest BTC vertrouwen en keldert het nog verder.quote:
Zit je tampon scheef?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als je dit in het vervolg niet doet dan hoef je ook geen hoge bekeuringen te betalen en kan je later beter van je pensioen genieten in plaats van janken op de premies.
Wtfquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezellig. Eerste wat ik hoor is een poepje vallen![]()
high Risk high rewardquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat wel, zou niet in Tesla stappen maar verder prima te doen. Maar crypto's ga ik nu niet instappen, eerst laten zien dat het veilig kan worden opgeslagen. Voor je het weet verliest BTC vertrouwen en keldert het nog verder.
Hier spreekt een kenner.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
high Risk high reward
Nu je jong bent kun je nog een financiële misser veroorloven
Heb nu niet de mogelijkheid daar echt in te stappen met duizenden euro's.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
high Risk high reward
Nu je jong bent kun je nog een financiële misser veroorloven
Ja, zijn laken zit dan nog over de kooi en zodra die mij de kamer hoort binnen lopen word ie wakker en poepen is het eerste wat ie doetquote:
Aha, ja is goed, dan gooi ik die cavia's meteen de deur uit als ik thuis ben vanavond.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik help je juist. Doe die cavia's ook de deur uit, is alleen maar kapitaalvernietiging
Ja daarom, zat mensen die toen ingestapt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
half jaar geleden was het 50k waard rip
tuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aha, ja is goed, dan gooi ik die cavia's meteen de deur uit als ik thuis ben vanavond.
Ik heb de bitcoin-piek ook net gemist, maar wel nog nette winst gemaakt, en nog met wat andere crypto gespeeld, beetje hit en miss, maar ook daar op z'n minst break-even gespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds 12quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede invloedquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zijn laken zit dan nog over de kooi en zodra die mij de kamer hoort binnen lopen word ie wakker en poepen is het eerste wat ie doet![]()
quote:
tering, bof, mazelen , tyfus, koorts, griep en niet te vergeten schurft.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
denk dat er binnenkort wel een FOK!vakantie aankomt. Heb de laatste dagen echt zin om allerlei ziektes hier te plaatsen
goede grap weer hansquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
denk dat er binnenkort wel een FOK!vakantie aankomt. Heb de laatste dagen echt zin om allerlei ziektes hier te plaatsen
Echt hè, genoeg mensen die hier 'als' typen wat veel erger is dan kanker, maar toch krijg je voor dat laatste een notequote:
waar is de grap?quote:
Glans maar, Hans. Glans maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
was druk bezig met aan mn pik sjorrenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk nog vrij traag voor iemand die aanwezig is
zou kanker vervangen door de mazelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, genoeg mensen die hier 'als' typen wat veel erger is dan kanker, maar toch krijg je voor dat laatste een note
zou best kunnen. zolang hij maar zn bek houdt over zn tekenfilmpjequote:
Zou wel wijs zijn want dat valt dan wel heel erg op.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou best kunnen. zolang hij maar zn bek houdt over zn tekenfilmpje
naja zeg...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja omdat het een Brabo met een zus in Helmond is hè, ik walg hiervan
Alsof dat zo'n lange afstand isquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
was druk bezig met aan mn pik sjorren
Jij bent mod van een spek en bonen forum, stilquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou kanker vervangen door de mazelen.
Iedereen blij
Nee maar als ik een halve erectie heb, moet ik doorgaan. Het kost al zoveel moeite om hem halfstok te krijgen.quote:
woef.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent mod van een spek en bonen forum, stil
Jammer.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zo mijn lijstje met favoriete users
- Frass
- LompeHork
- Remqo
Echt Hollands bloed
wordt in de toekomst wel weer meer waardquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de bitcoin-piek ook net gemist, maar wel nog nette winst gemaakt, en nog met wat andere crypto gespeeld, beetje hit en miss, maar ook daar op z'n minst break-even gespeeld.
Is it really?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
Ik heb nog 2 bewaard voor dat geval. Even afwachten wat ie gaat doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt in de toekomst wel weer meer waard
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
HELMOND?!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja omdat het een Brabo met een zus in Helmond is hè, ik walg hiervan
Je hebt mij ook een beetje gekwetst maar ik snap je doel en neem het dan maar voor lief.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, deed het alleen om Etto te kwetsen en hopelijk is dat gelukt
yep.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, deed het alleen om Etto te kwetsen en hopelijk is dat gelukt
Ik zou het denk ik uitmaken als mijn vriendin mij ging vertellen wat ik met mijn geld mocht doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
2 btc? Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 bewaard voor dat geval. Even afwachten wat ie gaat doen.
Hopelijk je hele leven lang zodat je je niet voortplant ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
55 inch staat nu.
Pikstraf is het waard
is het uit dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik uitmaken als mijn vriendin mij ging vertellen wat ik met mijn geld mocht doen.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik single ben.
Bedankt, echte vriend.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt mij ook een beetje gekwetst maar ik snap je doel en neem het dan maar voor lief.
Geen probleem, geven en nemen he... geven en nemen...quote:
Ingestapt toen ze ongeveer 200 waren, uitgestapt toen ze 3000 waren, mezelf rond 5000 op de kop geslagen en opnieuw ingekochtquote:
Wat een rare constructie zou dat zijn.quote:
heb nu ook zoiets maar alles zit in altsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ingestapt toen ze ongeveer 200 waren, uitgestapt toen ze 3000 waren, mezelf rond 5000 op de kop geslagen en opnieuw ingekocht
Vlak na de piek wat verkocht zodat ik, no matter what, al winst heb behaald op het totaalplaatje. 2 inderdaad nu nog voor whatever er zal gebeuren in de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |