ja, dat komt vaak genoeg voor..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een vriendin dat ze geen pensioenpremie afdraagt, want het bedrijf heeft gewoonweg geen pensioenregelingHallo >?
in je eigen tijd mag datquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was wel tijdens werktijdBuiten werktijd doe ik het ook weleens
Geen idee, niet gevraagd.quote:
Onder het mom van: teveel gedoequote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat komt vaak genoeg voor..
[..]
in je eigen tijd mag dat
Je bent zelf super weerquote:
Wowquote:
Groetjes aan je vogelquote:
quote:
Eerste wat ik hoor in de ochtendquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die kan ook wel goed wiepen. Net als jouw beestjes..
Als je dit in het vervolg niet doet dan hoef je ook geen hoge bekeuringen te betalen en kan je later beter van je pensioen genieten in plaats van janken op de premies.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was wel tijdens werktijdBuiten werktijd doe ik het ook weleens
Gezellig. Eerste wat ik hoor is een poepje vallenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste wat ik hoor in de ochtend
Dat wel, zou niet in Tesla stappen maar verder prima te doen. Maar crypto's ga ik nu niet instappen, eerst laten zien dat het veilig kan worden opgeslagen. Voor je het weet verliest BTC vertrouwen en keldert het nog verder.quote:
Zit je tampon scheef?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als je dit in het vervolg niet doet dan hoef je ook geen hoge bekeuringen te betalen en kan je later beter van je pensioen genieten in plaats van janken op de premies.
Wtfquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezellig. Eerste wat ik hoor is een poepje vallen![]()
high Risk high rewardquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat wel, zou niet in Tesla stappen maar verder prima te doen. Maar crypto's ga ik nu niet instappen, eerst laten zien dat het veilig kan worden opgeslagen. Voor je het weet verliest BTC vertrouwen en keldert het nog verder.
Hier spreekt een kenner.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
high Risk high reward
Nu je jong bent kun je nog een financiële misser veroorloven
Heb nu niet de mogelijkheid daar echt in te stappen met duizenden euro's.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
high Risk high reward
Nu je jong bent kun je nog een financiële misser veroorloven
Ja, zijn laken zit dan nog over de kooi en zodra die mij de kamer hoort binnen lopen word ie wakker en poepen is het eerste wat ie doetquote:
Aha, ja is goed, dan gooi ik die cavia's meteen de deur uit als ik thuis ben vanavond.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik help je juist. Doe die cavia's ook de deur uit, is alleen maar kapitaalvernietiging
Ja daarom, zat mensen die toen ingestapt zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
half jaar geleden was het 50k waard rip
tuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aha, ja is goed, dan gooi ik die cavia's meteen de deur uit als ik thuis ben vanavond.
Ik heb de bitcoin-piek ook net gemist, maar wel nog nette winst gemaakt, en nog met wat andere crypto gespeeld, beetje hit en miss, maar ook daar op z'n minst break-even gespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds 12quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede invloedquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zijn laken zit dan nog over de kooi en zodra die mij de kamer hoort binnen lopen word ie wakker en poepen is het eerste wat ie doet![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |