quote:Op dinsdag 12 juni 2018 02:56 schreef I. het volgende:
[..]
Wat is 't ook een waggelend hoopje vet he.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 02:56 schreef I. het volgende:
[..]
Wat is 't ook een waggelend hoopje vet he.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:06 schreef I. het volgende:
En toen schoot Trump Kim hartstikke dood. Einde verhaal.
Ze proberen elkaar te wurgen,quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:06 schreef I. het volgende:
Ik mag toch hopen van wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:14 schreef devzero het volgende:
Zou kim jung ook zijn 300.000ste post in zijn profiel hebben op voorem?
Of Trump heeft SEAL team 69 klaarstaan om hem te 'martelen'quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:06 schreef I. het volgende:
Mag ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of Trump heeft SEAL team 69 klaarstaan om hem te 'martelen'
zkrquote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Vriendelijk man hoor, ik zou wel een loempia bij zijn stalletje bestellen
De vraag is of hij er nog eentje vrij heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:24 schreef devzero het volgende:
Misschien heeft hema de frituurpan nog aanstaan
Ook als hij al 10 packs achter de kiezen heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:28 schreef devzero het volgende:
zolang het maar rotterdams bier is en niet uit amsterdam
Twijfel je daar aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:40 schreef devzero het volgende:
Zolang voorem maar "completely and verifiable" wordt
Wat zou je doen als danny je belt met het voorstel om de voorem software te gebruiken voor fok?quote:
Ja dat gaat nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zou je doen als danny je belt met het voorstel om de voorem software te gebruiken voor fok?
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:44 schreef devzero het volgende:
waarom hangt het forum iedere dag rond deze tijd?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 03:45 schreef I. het volgende:
[..]
Op dat tijdstip draait FOK! back-ups van de hele site, dus loopt blijkbaar heel de site vast.
Stel dat danny en breuls ruzie krijgen (denk jorma et al). Dan heeft hij ineens nieuwe software nodigquote:
Danny weetquote:
Dan moet ik op dermate niveau invloed kunnen uitoefenen op de community, en het developmentproces, dan wil ik er wel over nadenken. Maar op de manier waarop FOK! op dit moment gerund wordt, gun ik het hem niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Stel dat danny en breuls ruzie krijgen (denk jorma et al). Dan heeft hij ineens nieuwe software nodig
[..]
Danny weet
Danny "doet" de frontend en breuls I. onderhoudt de software. Zoiets?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:54 schreef I. het volgende:
[..]
Dan moet ik op dermate niveau invloed kunnen uitoefenen op de community, en het developmentproces, dan wil ik er wel over nadenken. Maar op de manier waarop FOK! op dit moment gerund wordt, gun ik het hem niet.
Liever niet. Het liefst blijft hij er gewoon helemaal vanaf.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Danny "doet" de frontend en breuls I. onderhoudt de software. Zoiets?
Nee idd.. Ik vind dat hij het allemaal veel beter had kunnen aanpakken. Heb hem ook al subtiel een beetje tegen z'n schenen getrapt in FB laatst, maar daar kwam hij met laffe excuses mee weg. Beetje jammer.quote:
Niet dat het nu niet groot is, maar groter had zeker gekund.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:04 schreef devzero het volgende:
Jammer ja. Fok had nog best groot kunnen worden
https://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:In 2006 kwam een aantal vrijwillige moderatoren in opstand na een uit de hand gelopen grap.[11] Twee jaar later bleek de eigenaar de onderlinge privéberichten van gebruikers mee te lezen,[12] volgens Roodbol omdat deze gebruikers bezig waren FOK! schade te berokkenen. Overigens blijkt uit de algemene voorwaarden[13] van de website, alsmede een waarschuwing op de pagina van de privéberichten, dat de beheerders het recht hebben dergelijke berichten in te zien, onder meer wanneer strafbare feiten worden vermoed.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:12 schreef devzero het volgende:
Een oja moment
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
Ik zou het op afgelopen maand houden. Je praat meestal over maandelijkse users.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:16 schreef devzero het volgende:
Tsja, wat is een "actief user"? Iemand die minimaal 1x in de laatste 12 maanden heeft gepost op de frontpage en/of het forum en/of de blog en/of de blog?
Niet als je het gemiddelde van afgelopen maand, per dag pakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:20 schreef devzero het volgende:
Met dagelijks wordt haags een inactieve gebruiker
Want is een lurker ook een actieve user?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:22 schreef I. het volgende:
[..]
Niet als je het gemiddelde van afgelopen maand, per dag pakt.Dan gaat het ook niet meer om individuen, maar om het gemiddelde aantal bezoekers per dag de afgelopen maand.
Opzich wel he.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Want is een lurker ook een actieve user?
Je hebt dus nog wel evenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:26 schreef I. het volgende:
Ik zie net dat ik om 11:45 een afspraak bij de dokter heb.
Lekker gepland I. Lekker gepland.
Hoe zie je dat? thuisserver geeft maar 500 users aan, dus 501 kan altijd nog 257 posts hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:24 schreef I. het volgende:
Er hebben maar 500 man meer dan 247 posts gedaan in een maand tijd, afgelopen maand.
Ik checkte van 12 mei tot en met 12 juni.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? thuisserver geeft maar 500 users aan, dus 501 kan altijd nog 257 posts hebben?
[ afbeelding ] Top 500 van 01-05-2018 t/m 31-05-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (674181)
001 34470 haags_kwartiertje 5.11%
...
498 00258 TheJanitor 0.04%
498 00258 ok01 0.04%
498 00258 Lange_Lans 0.04%
klik hier voor meer stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen maar even zo'n topic openen.![]()
Denk het welquote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:33 schreef devzero het volgende:
Ik vraag me af of die jaap niet betrokken is geweest bij fok?
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:38 schreef devzero het volgende:
451 posts en toen was hij weg (een andere kloon genomen?)
Zeker wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:46 schreef devzero het volgende:
Ziet er ook lekker modern uit
https://wiki.phpbb.nl/forums/index.php
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:51 schreef devzero het volgende:
Ik neem aan dat je daar wel over denkt, hoe makkelijk is het om de layout voor voorem.nl te updaten naar iets "moderns"
Zeker wel. Hangen vrij grote communities achter. En zo niet, dan bouw ik ondertussen uit naar een ander platform, mocht dat nodig zijn. Daar maak ik mij geen zorgen om.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:56 schreef devzero het volgende:
Hopelijk is een framework als vue of laravel er nog over 15 jaar
In 15 (of bijna 20 jaar in het geval van fok) zullen er vast wel andere/betere alternatieven bij zijn gekomen en zijn die communities overgestapt. Heb je weer wat te doen over 5 jaarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 04:58 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker wel. Hangen vrij grote communities achter. En zo niet, dan bouw ik ondertussen uit naar een ander platform, mocht dat nodig zijn. Daar maak ik mij geen zorgen om.
Goed, dan heb ik niet voor niets koffie gezetquote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:02 schreef sp3c het volgende:
ik weet het, ik heb ook behoorlijke haast ineens
maar het lukt wel
dank je welquote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
En de volgende is hier voor een kop koffie
je hebt het er maar druk mee hequote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
In dit topic
Aantal posts voor devzero
Vandaag tot nu toe: 133
Vast welquote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
In 15 (of bijna 20 jaar in het geval van fok) zullen er vast wel andere/betere alternatieven bij zijn gekomen en zijn die communities overgestapt. Heb je weer wat te doen over 5 jaar
Aantal posts voor I.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:04 schreef devzero het volgende:
In dit topic
Aantal posts voor devzero
Vandaag tot nu toe: 133
koffie is nooit voor niets natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed, dan heb ik niet voor niets koffie gezet
baas boven baasquote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:06 schreef I. het volgende:
[..]
Aantal posts voor I.
Vandaag tot nu toe: 138
Tijd voor een nieuwe telefoon?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:08 schreef Limoentjuh het volgende:
mijn telefoon is kapotgaat wel aan maar meer doet hij ook niet.
nee ik wil hem niet inhalen. deze ronde zal het gaan tussen grr en I.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:07 schreef devzero het volgende:
Tijd voor limoentje om grr in te gaan halen.
Je zag het licht?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:08 schreef hemarookworst het volgende:
Zo was even schijten en toen was het licht geworden
Mij niet gezien hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee ik wil hem niet inhalen. deze ronde zal het gaan tussen grr en I.
haha jij haalt punten zonder er moeite in te stekenquote:
Wil ik helemaal nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
haha jij haalt punten zonder er moeite in te stekenof je het nou wil of niet, het zal (denk ik) tussen jou en grr gaan
Een strenge vrouwquote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]je hebt helaas niks in te brengen als het hierom gaat.. sorry I.
quote:
Ik kan mijn vorige post toch nog editenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
en de tijden kloppen niet. mijn post is van 05:08 en jouw reactie is van 05:07
quote:
hoe kan jou comment op mijn post voor mijn post komen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 05:08 schreef Limoentjuh het volgende:
mijn telefoon is kapotgaat wel aan maar meer doet hij ook niet.
Ik wist al wat je wou posten voordat je het deedquote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
en de tijden kloppen niet. mijn post is van 05:08 en jouw reactie is van 05:07
maar dat is verwarrend. ik zag je reacties pas laterquote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik kan mijn vorige post toch nog editen
gaaf trucje is datquote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist al wat je wou posten voordat je het deed
Drogen is zeker niet meer een optie?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
er is water in mijn telefoon gekomen denk ik. Weet alleen niet hoe dat is gebeurd. Het werd sowieso wel tijd voor een nieuwe tel. batterij ging ook van 70 naar 13% en viel toen volledig uit
Samsungquote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
er is water in mijn telefoon gekomen denk ik. Weet alleen niet hoe dat is gebeurd. Het werd sowieso wel tijd voor een nieuwe tel. batterij ging ook van 70 naar 13% en viel toen volledig uit
nee heb het pas gemerkt toen ik net wakker werd. daarom snap ik niet wanneer er water in is gekomenquote:
grijze tekst is gequote ?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:55 schreef I. het volgende:
Klein half uurtje later, toch iets werkends kunnen maken![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het, ziet er niet uitMaar het werkt
![]()
![]()
![]()
Dat moet dan de header zijn van de quote, waarin de usernaam staat, en de tijd waarop gepost is.quote:
ik heb gequootquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb gequoot
jij hebt gequoot
hij heeft gequoot
wij hebben gequoot
jullie hebben gequoot
zij hebben gequoot
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb gequoot
jij hebt gequoot
hij heeft gequoot
wij hebben gequoot
jullie hebben gequoot
zij hebben gequoot
Maar als ik het zo wil zeggen danquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb gequoot
jij hebt gequoot
hij heeft gequoot
wij hebben gequoot
jullie hebben gequoot
zij hebben gequoot
quoten=bolkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb gequoot
jij hebt gequoot
hij heeft gequoot
wij hebben gequoot
jullie hebben gequoot
zij hebben gequoot
Natuurlijk ben je me weer 10 minuten voorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb gequoot
jij hebt gequoot
hij heeft gequoot
wij hebben gequoot
jullie hebben gequoot
zij hebben gequoot
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:01 schreef devzero het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/quoten
ik heb gequoot
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:02 schreef I. het volgende:
[..]
Maar als ik het zo wil zeggen dan:
Ik heb gequootte tekst gebruikt.
Ik neem maar even aan dat gequootte dan juist is
dat de gequootte tekst in het grijs is jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:00 schreef I. het volgende:
[..]
Dat moet dan de header zijn van de quote, waarin de usernaam staat, en de tijd waarop gepost is.
Misschien moet ik het even andersom doen ja, de 'gequote' tekst in het grijs er onder
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dat de gequootte tekst in het grijs is ja
aanname is juistquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:02 schreef I. het volgende:
[..]
Maar als ik het zo wil zeggen dan:
Ik heb gequootte tekst gebruikt.
Ik neem maar even aan dat gequootte dan juist is
nou wist ik al wat je wou posten voor je het had gepostquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je me weer 10 minuten voor
meer bolk tochquote:
Kampimoentjuhquote:
zonder tel??quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
niet lang. ik zal zonder tel pas in de avond weer actief zijn
quote:
Stomquote:
ziekenhuis??quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:08 schreef I. het volgende:
Ik denk dat ik zo echt even koffie ga kopen, of energiedrank, anders kom ik als een wrak aan bij het ziekenhuis
doe dan maar koffie. Toch wel gezonder.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:08 schreef I. het volgende:
Ik denk dat ik zo echt even koffie ga kopen, of energiedrank, anders kom ik als een wrak aan bij het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet I naar het ziekhuis (hij wordt vader)
Hmm, wel he..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
doe dan maar koffie. Toch wel gezonder.
Daar kunnen ze nou niks meer aan doen bij 'm hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet I naar het ziekhuis (hij wordt vader)
of is dat een grap die ik niet snap en moet je er alleen heen voor je ontstoken oog?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, voor m'n oog. Controle. Ontstoken kreng.
Ik word geen vaderquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
word je echt vader?? Gefeliciteerd danjongen of meisje ?
Dat jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
of is dat een grap die ik niet snap en moet je er alleen heen voor je ontstoken oog?
quote:
Sorry, het was een grapjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
of is dat een grap die ik niet snap en moet je er alleen heen voor je ontstoken oog?
Hoeveel wil jij er?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
word je echt vader?? Gefeliciteerd danjongen of meisje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |