Vochtig is het zeker, maar warm alles behalve.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het warm en vochtig bij jou dan? Hier fris en een zonnetje.
Herfstige taferelenquote:Op donderdag 14 juni 2018 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker sokken aangetrokken. Fris en koud in huis (beneden).
Hou op. Heb net van september tot april herfst gehad.quote:
En nu al 2 maanden zomersquote:Op donderdag 14 juni 2018 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou op. Heb net van september tot april herfst gehad.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:14 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
Voor de zonaanbidders vanaf woensdag weer temperaturen naar de 25 graden en hoger.
Waar?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:14 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
Voor de zonaanbidders vanaf woensdag weer temperaturen naar de 25 graden en hoger.
WeatherPro heeft het voor EHV over 27 op dinsdag, 28 op woensdag en de dagen erna t/m zondag 24.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waar?
Hier zijn de voorspellingen gewoon gemiddeld 20 voor heel de week.
Limburg nou ja mijn bron is knmiquote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waar?
Hier zijn de voorspellingen gewoon gemiddeld 20 voor heel de week.
nee dank je, ik heb blauwe lucht licht gemengd met kleine witte wolkjesquote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wie heeft er behoefte aan wat wolken? Dan stuur ik wat door
Vroeg ik me ook af, in Zuid-Frankrijk is onweer ook altijd veel harder zo lijkt het. Echte kanonskogels van donders daar altijdquote:Op maandag 18 juni 2018 09:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben bezig met de laatste week van drie weken Italie, voornamelijk Puglia, de hak. Prachtig weer gehad, rond 30 graden. Maar ook een paar enorme onweersbuien. Overal electriciteit zichtbaar en oorverdovende knallen. Waarom is zoiets hier altijd veel harder en onstuimiger dan bij ons? Of lijkt dat maar?
Ja dat doet een kapsel altijd goedquote:Op maandag 18 juni 2018 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of het hier de halve dag blijft regenen. Na een paar uur is het wel weer genoeg
Mijn haar zit wel weergaloos door de miezerregen![]()
Echt helemaal donker wordt het rond 20 juni niet hier indien het helder is. 20 juni is de langste dag, daarna begint de duisternis weer terrein te winnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:54 schreef zatoichi het volgende:
Uhm wanneer wordt het donker? Met een slaapkamer op het Noorden hoef ik geen licht aan vandaag.
Mijn horloge geeft aan dat om 0u12m het nacht wordt. De zon op zijn laagst om 1u41m. En wanneer het weer dageraad is geeft het nog niet aan, gisteren was de dageraad om 3u10m...quote:Op maandag 18 juni 2018 22:54 schreef zatoichi het volgende:
Uhm wanneer wordt het donker? Met een slaapkamer op het Noorden hoef ik geen licht aan vandaag.
Ik dacht dat er momenteel weer van die hoge, lichtgevende wolken waren in het Noorden. Daar had het althans veel van weg.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:54 schreef zatoichi het volgende:
Godzijdank ga ik over een week naar de USA voor anderhalve maand, waar het over het algemeen wél zomer wordt.quote:
lkkr, ik heb hem ook net achter de rug, 2 weken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Godzijdank ga ik over een week naar de USA voor anderhalve maand, waar het over het algemeen wél zomer wordt.
En morgen helemaalquote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, het is hier gewoon DROOG.Gister de halve dag als een verzopen kat rondgelopen. Dit wordt een prima dag
Yasssss, de lange broek kan weer ui-huitquote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En morgen helemaal
En ik zie voor volgende week alweer drie 26ers op rij in ZH dus dezomervoorbij roeperts zijn gewoon voorbarig
Wow, wat mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:08 schreef Dven het volgende:
Donkere wolken pakken zich alweer samen. Typisch juniweer. De hele dag zonnig doch benauwd en tegen het einde van de dag één of meerdere stormen waarna het weer opklaart.
[ afbeelding ]
Prima stadje jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Zie, dat dezomervoorbij gedoe is dikke onzinquote:
Misschien keek Aloa bij regio Zuidquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hogere temperaturen maar van een hittegolf is vooralsnog geen sprake.
[ afbeelding ]
Ah dat zou kunnen ja, hittegolven in het zuiden van het land zijn geen zeldzaamheidquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:26 schreef Dven het volgende:
In Sofia ging het er overigens ook best heftig aan toe...
[ afbeelding ]
Meer in de spoilerniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
temp valt vaak hoger uit. En de pieken zitten boven de 30.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hogere temperaturen maar van een hittegolf is vooralsnog geen sprake.
[ afbeelding ]
Ga in Katwijk ,Leiden wonen totaal geen grijs weer hierquote:Op dinsdag 19 juni 2018 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
Zou leuk zijn als het weer wat zonniger werd ja.
Weer van laatste dagen is gewoon triestheid ten top. De hele dag intens grijs en dan rond een uur of 7 begint de zon nog effe door te breken als je er al vrij weinig meer aan hebt.
Al lijkt het erop dat zelfs dat vandaag niet doorgaat....
Ongeveer 5 zonuren @ de Bilt in de afgelopen vier dagen. Als je je bedenkt dat we nu de langste dagen van het jaar beleven kan je wel stellen dat dat een behoorlijk matige score is.
En dan zijn er van die ''meteorologen'' bij nieuwsberichten die mensen proberen wijs te maken dat we niet mogen klagen met deze juni omdat het een van de warmste is, terwijl de maxima tot nu toe niet geweldig zijn (vooral te nachten zijn warm waardoor het gemiddelde hoger ligt) en het aantal zonuren gewoon een stuk lager is dan gemiddeld. Irritant van die weermannen en weervrouwen die er nog wat van proberen te maken, als het slecht is dan is het gewoon slecht en dan moet je niet van een lelijke aap een gouden ring proberen te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
Zou leuk zijn als het weer wat zonniger werd ja.
Weer van laatste dagen is gewoon triestheid ten top. De hele dag intens grijs en dan rond een uur of 7 begint de zon nog effe door te breken als je er al vrij weinig meer aan hebt.
Al lijkt het erop dat zelfs dat vandaag niet doorgaat....
Ongeveer 5 zonuren @ de Bilt in de afgelopen vier dagen. Als je je bedenkt dat we nu de langste dagen van het jaar beleven kan je wel stellen dat dat een behoorlijk matige score is.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:08 schreef Dven het volgende:
Donkere wolken pakken zich alweer samen. Typisch juniweer. De hele dag zonnig doch benauwd en tegen het einde van de dag één of meerdere stormen waarna het weer opklaart.
[ afbeelding ]
Wie wil er nou in het westen wonen? Zon of geen zonquote:Op dinsdag 19 juni 2018 19:06 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Ga in Katwijk ,Leiden wonen totaal geen grijs weer hier
Hopelijk warm en heetquote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:17 schreef YourCaptor het volgende:
![]()
Benieuwd wat het morgen wordt, warm of heet.
Ga jij is gauw je mond spoelenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wie wil er nou in het westen wonen? Zon of geen zon
Iedereen met hersens.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wie wil er nou in het westen wonen? Zon of geen zon
30, perfect gemiddeldquote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:17 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
Benieuwd wat het morgen wordt, warm of heet.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja echt goed zomerweer vandaag
Ja precies.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Nais.
Na donderdag mag het dan weer instorten.
Ja he.quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:00 schreef Elan het volgende:
Het is wel weer meteen alles of niks. 25+ of 16 graden.
Blijft een pleurisklimaat.quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:00 schreef Elan het volgende:
Het is wel weer meteen alles of niks. 25+ of 16 graden.
22-24 graden en dan zon kun je maanden uithouden en is voor iedereen lekker.
Scheelt wel veel zonnebrand.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
Nou wat een zonovergoten dag zou het worden![]()
Inmiddels 14:00 en het midden blijft gewoon grijs hoor. Zal me niks verbazen als het hier tot 20:00 ofzo grijs blijft en er dan nog ff anderhalf uur wat nutteloos zonlicht komt.
Same hier. Jammer. Had ook wel een zonnige dag verwacht.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
Nou wat een zonovergoten dag zou het worden![]()
Inmiddels 14:00 en het midden blijft gewoon grijs hoor. Zal me niks verbazen als het hier tot 20:00 ofzo grijs blijft en er dan nog ff anderhalf uur wat nutteloos zonlicht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |