Iddquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De puntengoden staan aan zijn kant vandaag
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Viel me wel op dat je er niet was.maar vandaag wel he
straks krijg je een normale ritme. Overdag wakker en snachts aan het slapenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:30 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
[..]Vandaag wel, weet niet of ik ook weer diep in de nacht aanwezig ben. Hangt er een beetje vanaf of ik nog uit dat probleem ga komen. Anders wordt het nog weer iets drukker voor mij.
Dat kan nooitquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou u dat kunnen veranderen svp ? Alleen topicdeel van 1645 naar 1649 dus
Delirium.quote:
1 liaan, 2 lianenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die zit in de jungle te tellen denk ik
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Wist niet dat Maxima een zusje had eigenlijk.
Heeft ze ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Wist niet dat Maxima een zusje had eigenlijk.
Niet meer nee.quote:
Hallo citrusvruchtquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Flippingmaster, meester van de zeehonden en brenger van een nieuwe wereldorde
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mag vandaag niet veranderd worden vind ik. Omdat we je gisteren hebben moeten missen
Dat zou niet goed zijn he?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
straks krijg je een normale ritme. Overdag wakker en snachts aan het slapen
Voor jou wel waarschijnlijk. Maar het wordt dan wel wat te rustig in de nacht en dat is minderquote:
Terecht.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
Had een Maxima lookalike als stagiair op de basisschool. Was na paar weken weg, waarschijnlijk door de bouwvakkers die de school aan het verbouwen waren. Gingen hele tijd met haar flirten
quote:
quote:
Ja. Met zulk weer pittig onweer achterafquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:17 schreef noodgang het volgende:
Vooral benauwd heb ik het idee, gisteren vond ik nog wel prettig
er zit er maar 1 ding op. Acclimatiseren 😎👻quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga de zon zo min mogelijk in vandaag.
Ik had afgelopen week nog een tweedaagsekaterquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hoe ouder je bent hoe erger die gaat worden zeggen ze
Ja dat is zwaar dan. Altijd die vraag dan weer: wat doe ik mezelf aan. 👻quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week nog een tweedaagsekater
Ik word te oud
Yep, achteraf was iets eerder stoppen met zuipen toch een beter idee geweestquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar dan. Altijd die vraag dan weer: wat doe ik mezelf aan. 👻
zonder er iets voor te doen of?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Nattekater.
Bij mij is het altijd een enorme hel 's ochtends dankzij mijn baggermaag, maar rond het middaguur is er niks meer van over
haha ja. Ligt er ook gewoon aan hoe valt het hoe je gegeten heb het is gewoon (als je veel drinkt) aanslag op je lichaamquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Yep, achteraf was iets eerder stoppen met zuipen toch een beter idee geweest
Jep, nergens goed voor eigenlijk ook om zo lang door te gaanquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha ja. Ligt er ook gewoon aan hoe valt het hoe je gegeten heb het is gewoon (als je veel drinkt) aanslag op je lichaam
af en toe moet kunnen 😎quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, nergens goed voor eigenlijk ook om zo lang door te gaan
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's waar, niet veel vaker dan 1 keer per dag
Haha, een beetje, maar dat valt mee gelukkigquote:
alleen maar beter en eerlijk het smaakt toch ook gewoon goed 😎quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, een beetje, maar dat valt mee gelukkig
Maar als ik nu gewoon gezond eet kan ik andere momenten ook weer zondigen
Zeker! Plakje komkommer ertussen en smullenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen maar beter en eerlijk het smaakt toch ook gewoon goed 😎
precies 👻quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Plakje komkommer ertussen en smullen
Licht ontbijt naar binnen proppen en binnenhoudenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zonder er iets voor te doen of?
ja iets eten moet gewoon danquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Licht ontbijt naar binnen proppen en binnenhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dit net gepluktmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
sterkte morgen weer warmquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:27 schreef noodgang het volgende:
Prima timing van de airco om deze week kapot te zijn op t werk
ramen open zettenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:27 schreef noodgang het volgende:
Prima timing van de airco om deze week kapot te zijn op t werk
In ieder geval kun je je raam open zetten, mijn ramen zijn permanent dichtquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, dat heeft weinig zin, daar is t net zo warm als binnen
Dat is waar!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
In ieder geval kun je je raam open zetten, mijn ramen zijn permanent dicht
Je zei het zelf. Nog maar paar uurtjes. Even volhouden dus nogquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, dat heeft weinig zin, daar is t net zo warm als binnen
Zit je in de bajesquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
In ieder geval kun je je raam open zetten, mijn ramen zijn permanent dicht
Maar over 5 jaar mag ik ook op "vakantie"quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zit je in de bajesNiet achter jou gezocht dev..
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar over 5 jaar mag ik ook op "vakantie"
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal de van Mesdag zo missen dat ik er graag weer terug kom.
Jij mag alles zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]gekkie. Of mag ik dat niet zeggen?
Jij komt vrolijk overquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:47 schreef I. het volgende:
Hoe maakt u het allen op deze zonnige donderdagmiddag?
Ik zal je elke week een brief schrijvenquote:
Zeker!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij komt vrolijk overmet mij in ieder geval goed op deze zonnige dag. En hoe is het met jou en voorem ?
Het kan niet allemaal soepel verlopen maar zolang je maar niet opgeeft komt voorem er welquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:52 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker!
Mooi zo!Met mij goed, met voorem iets minder topcipagina ligt op het moment een beetje overhoop, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga gewoon verder met de log-in en registratiepagina's.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het kan niet allemaal soepel verlopen maar zolang je maar niet opgeeft komt voorem er wel
Nou even fok!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:56 schreef I. het volgende:
[..]Ik hoop er later wel weer een oplossing voor te kunnen vinden, maar ben er nu even helemaal klaar mee.
Nu even wat eenvoudiger werk.
Bolke is helemaal hyper!quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]:"TJILP TJILP TJILP!"
:"TJILP..."
Een trol of echt?twitter:jenniferdaniel twitterde op woensdag 06-06-2018 om 20:54:35We're slowly giving some our emojis more love. Our goat is no longer so angry. The turtle really needed a hug. And we gave the Grinning Face With One Large and One Small Eye some anti-anxiety meds. https://t.co/HUKQe0EeAs reageer retweet
Het ergste is dat als ik zoiets zie ik tegenwoordig echt niet meer weet of dit nou serieus is of satire.quote:
https://twitter.com/jenniferdanielquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergste is dat als ik zoiets zie ik tegenwoordig echt niet meer weet of dit nou serieus is of satire.
leuke sitequote:Op donderdag 7 juni 2018 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
https://twitter.com/jenniferdaniel
Ik weet het ook niet meer....
Echt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:14 schreef devzero het volgende:
Een trol of echt?twitter:jenniferdaniel twitterde op woensdag 06-06-2018 om 20:54:35We're slowly giving some our emojis more love. Our goat is no longer so angry. The turtle really needed a hug. And we gave the Grinning Face With One Large and One Small Eye some anti-anxiety meds. https://t.co/HUKQe0EeAs reageer retweet
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hoe ouder je bent hoe erger die gaat worden zeggen ze
Kan niet echt zijn. Kan gwn nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:14 schreef devzero het volgende:
Het is nogal vergezocht ja.quote:
dat gast vast wel lukkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe es niet grrr ik moet je voorbij remember
Ja halloquote:
Ja toch nu een post zetten en over 20 min weer tevreden kijken.quote:
Als ik niet instort.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:36 schreef Limoentjuh het volgende:
Grr doet ook mee voor 1plek he.![]()
:"TJILP!"
quote:
Beledigende smiley die je daar plaatstquote:
Goedgekeurd door de euquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Beledigende smiley die je daar plaatst
Lekker bezigquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn 1ste topic in KLB dat niet direct wordt gesloten
Worden er steeds meer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:42 schreef devzero het volgende:
Ik moet mijn UI ook maar eens updaten, want nu is hij toch wel erg beledigend voor mensen die de tijd niet kunnen kijken
Ren en stimpy tekenaar is laatst ook aangeklaagd voor een me 2 dingetje las ik van de week.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:42 schreef devzero het volgende:
Ik moet mijn UI ook maar eens updaten, want nu is hij toch wel erg beledigend voor mensen die de tijd niet kunnen kijken
Blij dat je het zelf inziet. Wilde er niks van zeggen maar begon me er wel aardig aan te ergerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:42 schreef devzero het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef devzero het volgende:
Even een slinkse plug voor voorum.nl in KLB
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef devzero het volgende:
Kevin Spaceyquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso favoriete regisseur (Brian singer x-men duh)verdacht van dingen met jongetjes
R.kelly vroeger wel fan van.
Nu die gozer van ren en stimpy
Leave my heroes alone
Wie ?quote:
Die van dirty dancing tochquote:
Zou het?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:57 schreef devzero het volgende:
Jammer dat pharkus niet meer in deze reeks meedoet, te druk nu met echt werk.
House of cards heb ik na aflevering 2 opgegeven.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:59 schreef I. het volgende:
[..]
Nee man, da's Patrick Swayze.
Kevin Spacey is Frank Underwood van House of Cards, onder andere
Baal ik best wel van. Deed 't zo goed in House of Cards, en z'n rol in Baby Driver kon ik ook zeker wel waarderen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook nooit verwacht
Verre van dat.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
House of cards heb ik na aflevering 2 opgegeven.
Saai gelul dacht ik.
Gevalletje #metoo, vast en zeker.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gozer die hyde speelde in that 70s show hij is gecut uit the ranchdaarom
waar dan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef devzero het volgende:
In Nederland negeren ze het gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:05 schreef Limoentjuh het volgende:
wie is de volgende aan de beurt.? Morgen Freeman had ik nooit verwacht
Jobjequote:Op donderdag 7 juni 2018 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Nederland negeren ze het gewoon.
Die smeerlap van dat castingbureau hoor je niks meer van.
Ja viezerik, en dat castingbureau ook hoor. Met veel bombarie eruit getrapt, maar gaan op de zelfde weg verder, nodigen hem uit om te spreken et cetera en iedereen die er over spreekt wordt de mond gesnoerd.quote:
Dat ging vooral om mannen dat is minder interessant voor de media.quote:
Die foto's van modellen maakte tochquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Nederland negeren ze het gewoon.
Die smeerlap van dat castingbureau hoor je niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |