sterkte morgen weer warmquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:27 schreef noodgang het volgende:
Prima timing van de airco om deze week kapot te zijn op t werk
ramen open zettenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:27 schreef noodgang het volgende:
Prima timing van de airco om deze week kapot te zijn op t werk
In ieder geval kun je je raam open zetten, mijn ramen zijn permanent dichtquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, dat heeft weinig zin, daar is t net zo warm als binnen
Dat is waar!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
In ieder geval kun je je raam open zetten, mijn ramen zijn permanent dicht
Je zei het zelf. Nog maar paar uurtjes. Even volhouden dus nogquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah, dat heeft weinig zin, daar is t net zo warm als binnen
Zit je in de bajesquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
In ieder geval kun je je raam open zetten, mijn ramen zijn permanent dicht
Maar over 5 jaar mag ik ook op "vakantie"quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zit je in de bajesNiet achter jou gezocht dev..
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar over 5 jaar mag ik ook op "vakantie"
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal de van Mesdag zo missen dat ik er graag weer terug kom.
Jij mag alles zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]gekkie. Of mag ik dat niet zeggen?
Jij komt vrolijk overquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:47 schreef I. het volgende:
Hoe maakt u het allen op deze zonnige donderdagmiddag?
Ik zal je elke week een brief schrijvenquote:
Zeker!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij komt vrolijk overmet mij in ieder geval goed op deze zonnige dag. En hoe is het met jou en voorem ?
Het kan niet allemaal soepel verlopen maar zolang je maar niet opgeeft komt voorem er welquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:52 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker!
Mooi zo!Met mij goed, met voorem iets minder topcipagina ligt op het moment een beetje overhoop, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga gewoon verder met de log-in en registratiepagina's.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het kan niet allemaal soepel verlopen maar zolang je maar niet opgeeft komt voorem er wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |