Yep, achteraf was iets eerder stoppen met zuipen toch een beter idee geweestquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar dan. Altijd die vraag dan weer: wat doe ik mezelf aan. 👻
zonder er iets voor te doen of?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Nattekater.
Bij mij is het altijd een enorme hel 's ochtends dankzij mijn baggermaag, maar rond het middaguur is er niks meer van over
haha ja. Ligt er ook gewoon aan hoe valt het hoe je gegeten heb het is gewoon (als je veel drinkt) aanslag op je lichaamquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Yep, achteraf was iets eerder stoppen met zuipen toch een beter idee geweest
Jep, nergens goed voor eigenlijk ook om zo lang door te gaanquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha ja. Ligt er ook gewoon aan hoe valt het hoe je gegeten heb het is gewoon (als je veel drinkt) aanslag op je lichaam
af en toe moet kunnen 😎quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, nergens goed voor eigenlijk ook om zo lang door te gaan
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's waar, niet veel vaker dan 1 keer per dag
Haha, een beetje, maar dat valt mee gelukkigquote:
alleen maar beter en eerlijk het smaakt toch ook gewoon goed 😎quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, een beetje, maar dat valt mee gelukkig
Maar als ik nu gewoon gezond eet kan ik andere momenten ook weer zondigen
Zeker! Plakje komkommer ertussen en smullenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen maar beter en eerlijk het smaakt toch ook gewoon goed 😎
precies 👻quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Plakje komkommer ertussen en smullen
Licht ontbijt naar binnen proppen en binnenhoudenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zonder er iets voor te doen of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |