Iddquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De puntengoden staan aan zijn kant vandaag
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Viel me wel op dat je er niet was.maar vandaag wel he
straks krijg je een normale ritme. Overdag wakker en snachts aan het slapenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:30 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
[..]Vandaag wel, weet niet of ik ook weer diep in de nacht aanwezig ben. Hangt er een beetje vanaf of ik nog uit dat probleem ga komen. Anders wordt het nog weer iets drukker voor mij.
Dat kan nooitquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou u dat kunnen veranderen svp ? Alleen topicdeel van 1645 naar 1649 dus
Delirium.quote:
1 liaan, 2 lianenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die zit in de jungle te tellen denk ik
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Wist niet dat Maxima een zusje had eigenlijk.
Heeft ze ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Wist niet dat Maxima een zusje had eigenlijk.
Niet meer nee.quote:
Hallo citrusvruchtquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Flippingmaster, meester van de zeehonden en brenger van een nieuwe wereldorde
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mag vandaag niet veranderd worden vind ik. Omdat we je gisteren hebben moeten missen
Dat zou niet goed zijn he?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
straks krijg je een normale ritme. Overdag wakker en snachts aan het slapen
Voor jou wel waarschijnlijk. Maar het wordt dan wel wat te rustig in de nacht en dat is minderquote:
Terecht.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
Had een Maxima lookalike als stagiair op de basisschool. Was na paar weken weg, waarschijnlijk door de bouwvakkers die de school aan het verbouwen waren. Gingen hele tijd met haar flirten
quote:
quote:
Ja. Met zulk weer pittig onweer achterafquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:17 schreef noodgang het volgende:
Vooral benauwd heb ik het idee, gisteren vond ik nog wel prettig
er zit er maar 1 ding op. Acclimatiseren 😎👻quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga de zon zo min mogelijk in vandaag.
Ik had afgelopen week nog een tweedaagsekaterquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hoe ouder je bent hoe erger die gaat worden zeggen ze
Ja dat is zwaar dan. Altijd die vraag dan weer: wat doe ik mezelf aan. 👻quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week nog een tweedaagsekater
Ik word te oud
Yep, achteraf was iets eerder stoppen met zuipen toch een beter idee geweestquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar dan. Altijd die vraag dan weer: wat doe ik mezelf aan. 👻
zonder er iets voor te doen of?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Nattekater.
Bij mij is het altijd een enorme hel 's ochtends dankzij mijn baggermaag, maar rond het middaguur is er niks meer van over
haha ja. Ligt er ook gewoon aan hoe valt het hoe je gegeten heb het is gewoon (als je veel drinkt) aanslag op je lichaamquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Yep, achteraf was iets eerder stoppen met zuipen toch een beter idee geweest
Jep, nergens goed voor eigenlijk ook om zo lang door te gaanquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha ja. Ligt er ook gewoon aan hoe valt het hoe je gegeten heb het is gewoon (als je veel drinkt) aanslag op je lichaam
af en toe moet kunnen 😎quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, nergens goed voor eigenlijk ook om zo lang door te gaan
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's waar, niet veel vaker dan 1 keer per dag
Haha, een beetje, maar dat valt mee gelukkigquote:
alleen maar beter en eerlijk het smaakt toch ook gewoon goed 😎quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, een beetje, maar dat valt mee gelukkig
Maar als ik nu gewoon gezond eet kan ik andere momenten ook weer zondigen
Zeker! Plakje komkommer ertussen en smullenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen maar beter en eerlijk het smaakt toch ook gewoon goed 😎
precies 👻quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Plakje komkommer ertussen en smullen
Licht ontbijt naar binnen proppen en binnenhoudenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zonder er iets voor te doen of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |