Goedgekeurd door de euquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Beledigende smiley die je daar plaatst
Lekker bezigquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn 1ste topic in KLB dat niet direct wordt gesloten
Worden er steeds meer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:42 schreef devzero het volgende:
Ik moet mijn UI ook maar eens updaten, want nu is hij toch wel erg beledigend voor mensen die de tijd niet kunnen kijken
Ren en stimpy tekenaar is laatst ook aangeklaagd voor een me 2 dingetje las ik van de week.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:42 schreef devzero het volgende:
Ik moet mijn UI ook maar eens updaten, want nu is hij toch wel erg beledigend voor mensen die de tijd niet kunnen kijken
Blij dat je het zelf inziet. Wilde er niks van zeggen maar begon me er wel aardig aan te ergerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:42 schreef devzero het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef devzero het volgende:
Even een slinkse plug voor voorum.nl in KLB
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef devzero het volgende:
Kevin Spaceyquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso favoriete regisseur (Brian singer x-men duh)verdacht van dingen met jongetjes
R.kelly vroeger wel fan van.
Nu die gozer van ren en stimpy
Leave my heroes alone
Wie ?quote:
Die van dirty dancing tochquote:
Zou het?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:57 schreef devzero het volgende:
Jammer dat pharkus niet meer in deze reeks meedoet, te druk nu met echt werk.
House of cards heb ik na aflevering 2 opgegeven.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:59 schreef I. het volgende:
[..]
Nee man, da's Patrick Swayze.
Kevin Spacey is Frank Underwood van House of Cards, onder andere
Baal ik best wel van. Deed 't zo goed in House of Cards, en z'n rol in Baby Driver kon ik ook zeker wel waarderen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook nooit verwacht
Verre van dat.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
House of cards heb ik na aflevering 2 opgegeven.
Saai gelul dacht ik.
Gevalletje #metoo, vast en zeker.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gozer die hyde speelde in that 70s show hij is gecut uit the ranchdaarom
waar dan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:52 schreef devzero het volgende:
In Nederland negeren ze het gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:05 schreef Limoentjuh het volgende:
wie is de volgende aan de beurt.? Morgen Freeman had ik nooit verwacht
Jobjequote:Op donderdag 7 juni 2018 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Nederland negeren ze het gewoon.
Die smeerlap van dat castingbureau hoor je niks meer van.
Ja viezerik, en dat castingbureau ook hoor. Met veel bombarie eruit getrapt, maar gaan op de zelfde weg verder, nodigen hem uit om te spreken et cetera en iedereen die er over spreekt wordt de mond gesnoerd.quote:
Dat ging vooral om mannen dat is minder interessant voor de media.quote:
Die foto's van modellen maakte tochquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In Nederland negeren ze het gewoon.
Die smeerlap van dat castingbureau hoor je niks meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |