Daar is het een paar honderd graden geloof ik. En een atmosfeer van 100 bar oidquote:
De temperatuur op het oppervlak van Venus bedraagt 465°C. Hiermee is de planeet de heetste in het zonnestelselquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar is het een paar honderd graden geloof ik. En een atmosfeer van 100 bar oid
Een graad of 440 te warmquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De temperatuur op het oppervlak van Venus bedraagt 465°C. Hiermee is de planeet de heetste in het zonnestelsel
Net wat te warm voor mij
Te lang aan voorem zitten werken hequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef I. het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe vandaag, maar dat trekt wel bij.En met jou?
Daar zijn speciale stofzuigers voorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt wel 1 gore tyfuszooi als je gaat fappen in de ruimte
Diarree wordt ook lastigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
Of nog erger: kotsen nadat je teveel hebt gezopen
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef I. het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe vandaag, maar dat trekt wel bij.En met jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Jupquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Te lang aan voorem zitten werken hemet mij prima prima. Kan erger kan beter
Hmm, ligt er aan. Wil je items koppelen aan de list of store waar je ze koopt? Of puur aan de user?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
hoe zou je het beste de item history kunnen maken?
items gekoppeld aan de list en aan de store en de list aan de userquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, ligt er aan. Wil je items koppelen aan de list of store waar je ze koopt? Of puur aan de user?
Je houdt erg weinig bij met je list_item. Waarom niet een "Added_date", een "Deleted_date" etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
hoe zou je het beste de item history kunnen maken?
nee dan heb je alleen het overzicht items van de lijst gehaald, niet items die eerst bestonden en nu niet meer, is vooral belangrijk voor de prijsveranderingen daar wil ik iets mee maken namelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:12 schreef I. het volgende:
Bij nader inzien, je hebt met je list_item table al een item history toch? Als je checkt op deleted = true, en added by = current user
Aparte tabel. List_Item_price.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee dan heb je alleen het overzicht items van de lijst gehaald, niet items die eerst bestonden en nu niet meer, is vooral belangrijk voor de prijsveranderingen daar wil ik iets mee maken namelijk
met een 1:1 relatie van list_item list_item_states tabel?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je houdt erg weinig bij met je list_item. Waarom niet een "Added_date", een "Deleted_date" etc.
Je kunt ook een List_Item_Status tabel maken, (list_Item_status ( List_status_id, List_item_id, Changed_Date, Changed_By, Change : enum of zo)) en dan list_Item kleiner maken. Dan heb je een extra join nodig, maar je wel mooi een audit trail bij houden.
ah oké want in de koppeltabel opnemen is niet handig zeker?quote:
mooi zo mikeyquote:
Nee, een item kan toegevoegd worden, verwijdered worden en daarna weer toegevoegd worden. 3 acties voor 1 list_item.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met een 1:1 relatie van list_item list_item_states tabel?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee dan heb je alleen het overzicht items van de lijst gehaald, niet items die eerst bestonden en nu niet meer, is vooral belangrijk voor de prijsveranderingen daar wil ik iets mee maken namelijk
Zou dan persoonlijke voor Store_Item_price gaan, maar da's een beetje dubbel op gezien je al Store_Item hebt die alleen de prijs als 'extra' data heeft.quote:
Danku flippyquote:
Gelukkig niet ik heb nog wel een goed gebit af en toe wat plak verwijderen soms een gaatje maar geen scheve tanden ofzo gelukkig.quote:
ah oké thanks klinkt goed, even nadenken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, een item kan toegevoegd worden, verwijdered worden en daarna weer toegevoegd worden. 3 acties voor 1 list_item.
Nee nu even geen gebolk. Topic is nu even ik gebruik door dev, Zeehondenfluisteraar en I. Hen bij elkaar zetten is leukquote:
Goed punt, had even niet opgelet. Een item kan verkrijgbaar zijn in meerdere winkels en in iedere winkel kan de prijs veranderen. Als je dat wil bijhouden, dan zul je dus wel een aparte table moeten maken en de prijs uit de store_item tabel halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:17 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Zou dan persoonlijke voor Store_Item_price gaan, maar da's een beetje dubbel op gezien je al Store_Item hebt die alleen de prijs als 'extra' data heeft.
ja de store item price haal ik uit de koppeltabel dan, dacht al dat een extra attribuut in een koppeltabel kut was stiekemquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:17 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Zou dan persoonlijke voor Store_Item_price gaan, maar da's een beetje dubbel op gezien je al Store_Item hebt die alleen de prijs als 'extra' data heeft.
ja dacht dat je dat bedoelde zo zal ik het maken dan maarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, had even niet opgelet. Een item kan verkrijgbaar zijn in meerdere winkels en in iedere winkel kan de prijs veranderen. Als je dat wil bijhouden, dan zul je dus wel een aparte table moeten maken en de prijs uit de store_item tabel halen.
ja precies, oké thanks beide.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:20 schreef I. het volgende:
Je zou natuurlijk voor Store_Item_Price kunnen gaan, en ipv. price, Price_id onderbrengen in je koppeltabel. Zodat, wanneer je prijzen veranderen, je je Price_Id kunt updaten. Dan houd je in je Store_Item_Price table ook je Store_Id bij, en heb je een log van de veranderde prijzen per item per store.
Oh, ok. Ik zal heel voorzichtig bolken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nu even geen gebolk. Topic is nu even ik gebruik door dev, Zeehondenfluisteraar en I. Hen bij elkaar zetten is leuk
Die spreken in abracadabra taal onderling.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nu even geen gebolk. Topic is nu even ik gebruik door dev, Zeehondenfluisteraar en I. Hen bij elkaar zetten is leuk
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is allemaal heel logisch hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die spreken in abracadabra taal onderling.
Volgens mij zijde gei wel gezellig om eens een pint mee te pakken daar in het zuiden ergens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik zal heel voorzichtig bolken.
Brabantmeet!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij zijde gei wel gezellig om eens een pint mee te pakken daar in het zuiden ergens.
Ben alleen laatste jaar niet meer zo vaak lang in de buurt nu me vriendin werk heeft.quote:
Ja maar het is alsnog leuk ook al snap ik er helemaal niks van. Gwn lachen als zij onderling een gesprek voeren. Hightech zijn zequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die spreken in abracadabra taal onderling.
Mijn vriendin kan beter mee praten als ik nog een reis naar la gewonnen met programmeren paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar het is alsnog leuk ook al snap ik er helemaal niks van. Gwn lachen als zij onderling een gesprek voeren. Hightech zijn ze
Bolke uit jouw buurt houdenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:28 schreef devzero het volgende:
Yeah, meet! We nemen de gril mee zodat iedereen kan komen
[ afbeelding ]
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan beter mee praten als ik nog een reis naar la gewonnen met programmeren paar jaar geleden.
Programmeer jij ook ?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan beter mee praten als ik nog een reis naar la gewonnen met programmeren paar jaar geleden.
Bolke&Bolke krijgen een dikke worm en een bak vers gras.quote:
Nee ik niet zij heeft opleiding game developer gedaan.quote:
Nee geen wormen. Nootjes en fruitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke krijgen een dikke worm en een bak vers gras.
maakt ze Killzone?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik niet zij heeft opleiding game developer gedaan.
Ah oke.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik niet zij heeft opleiding game developer gedaan.
Yupquote:
Dat lusten ze ook vast.quote:
Mag ook. Chocolade komt van cacao en dat is een vrucht, en de pinda's zijn nootjes, wat suiker kunnen ze ook beide hebben.quote:
Bolkpotentiequote:
Bolke en Bolke hebben het vaak te druk met reizen en boodschap van het bolken verspreiden. Ik weet ook nog niet alles van zequote:
ze zijn er maar druk mee ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolke en Bolke hebben het vaak te druk met reizen en boodschap van het bolken verspreiden. Ik weet ook nog niet alles van ze
even de cariës bolken.quote:
Mogen wel wat meer eten, ze zien er hongerig uitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolke en Bolke hebben het vaak te druk met reizen en boodschap van het bolken verspreiden. Ik weet ook nog niet alles van ze
Binnenkort naar toe!quote:
Gaaf !quote:
Maar dat zijn Bolke en Bolke helemaal nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Mogen wel wat meer eten, ze zien er hongerig uit
[ afbeelding ]
Jup.quote:
Kun je deze boodschap van liefde, vrede en bolk even voor ons vertalen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar dat zijn Bolke en Bolke helemaal niet![]()
Je hebt Bolke de koeen Bolke het vogeltje
Die mag je van mij gerust vetmesten en opeten
Hij wordt gemist door zijn familiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:45 schreef devzero het volgende:
Opa Bolke verdween wel op de gril
[ afbeelding ]
"Bolk, maar heb uw naaste lief!"quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je deze boodschap van liefde, vrede en bolk even voor ons vertalen?
[ afbeelding ]
Afgesproken...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar dat zijn Bolke en Bolke helemaal niet![]()
Je hebt Bolke de koeen Bolke het vogeltje
Die mag je van mij gerust vetmesten en opeten
Dat waren ook lastige tijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:45 schreef devzero het volgende:
Opa Bolke verdween wel op de gril
[ afbeelding ]
Hindoestaans ? Dat spreek ik niet. Vertaal jij het maar geniequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je deze boodschap van liefde, vrede en bolk even voor ons vertalen?
[ afbeelding ]
Mooi man zou ik ook wel willen.quote:
Zweedse groep, 2 mannen, 2 vrouwen. 1 blonde vrouw en 1 met donker haar. Waar heb ik dat al eens eerder gezien.quote:
In de 90's, gok ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Zweedse groep, 2 mannen, 2 vrouwen. 1 blonde vrouw en 1 met donker haar. Waar heb ik dat al eens eerder gezien.
Bolke is ooit op bezoek gekomen en heeft een hoop poep op de oprit achtergelaten. Een boodschap van liefde en bolkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent vastbesloten Bolke en Bolke op te eten he. Wat hebben zij jou aangedaan !
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:53 schreef noodgang het volgende:
Eigenlijk is het best een verwaand rotbeest
Blasfemiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:53 schreef noodgang het volgende:
Eigenlijk is het best een verwaand rotbeest
Nee dat was Bolke niet. Die doet niet aan huisbezoekjes. Was vast een verre familielid van Bolkequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Bolke is ooit op bezoek gekomen en heeft een hoop poep op de oprit achtergelaten. Een boodschap van liefde en bolk
Ja dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt ze beginnen een nieuwe religie. Bolkenisme
Neequote:
Leuke stem. Hij zou ideaal zijn om verhaaltjes voor te lezen bij het slapengaanquote:
De nieuwe bijbelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt ze beginnen een nieuwe religie. Bolkenisme
Het leuke van deze cover is dat de teksten ineens een stuk creepier klinkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leuke stem. Hij zou ideaal zijn om verhaaltjes voor te lezen bij het slapengaan
Nieuwe bijbel, Koran en Thora.quote:
Behalve die keer dat hij teveel gezopen had en Bolke opeebs met een blauw oog over straat ging.quote:
Ik wil vooral mn keel schrapen als ik hem hoor en een glaasje water drinken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Het leuke van deze cover is dat de teksten ineens een stuk creepier klinken
Dan had je de ander moeten zien!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Behalve die keer dat hij teveel gezopen had en Bolke opeebs met een blauw oog over straat ging.
Is het eigenlijk een hetero of een homo stel?quote:
Nee Bolke en Bolke verkopen geen drugs.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die bolke en bolke verkopen ook wel goeie drugs heb ik via via vernomen van een vriend.
Bolke kan niet worden opgesloten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:08 schreef noodgang het volgende:
Bolke en Bolke schijnen al een tijdje in een gesloten inrichting te zitten
Hetero. Ze hebben ook beide een gezin hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een hetero of een homo stel?
In het koninkrijk van bolk is er geen verschil meer...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een hetero of een homo stel?
Wat een haat hier tegen Bolke en Bolkequote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:08 schreef noodgang het volgende:
Bolke en Bolke schijnen al een tijdje in een gesloten inrichting te zitten
detailpic van haar?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Bolke kan niet worden opgesloten.
[ afbeelding ]
twitter:bolke058 twitterde op zondag 04-03-2018 om 18:15:24Als de spelers het niet doen nemen de supporters het wel over. vechten voor je club #gaegra reageer retweet
twitter:bolke058 twitterde op zaterdag 18-11-2017 om 14:50:22foto momentje https://t.co/UpUQeQXPtb reageer retweet
Ze zijn wel anti haat. Tenzij je op hen haat, dan loopt het niet zo prettig afquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
In het koninkrijk van bolk is er geen verschil meer...
goeie hoofddekselquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:10 schreef noodgang het volgende:
twitter:bolke058 twitterde op zondag 04-03-2018 om 18:15:24Als de spelers het niet doen nemen de supporters het wel over. vechten voor je club #gaegra reageer retweet
Bolke woont in Leeuwarden? Bestaan ze soms niet en is het een verzinsel van Aloaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:10 schreef noodgang het volgende:
zoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:12 schreef devzero het volgende:
Pas maar op dat bolk niet boos wordt
[ afbeelding ]
Het lijkt erop. En ook nog in het criminele circuitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Bolke woont in Leeuwarden? Bestaan ze soms niet en is het een verzinsel van Aloa
https://twitter.com/bolke058
twitter:
Iets met de Duitse taal dacht ikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:18 schreef Monopoly het volgende:
Weten jullie ook hoe de Friese taal is ontstaan?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een verbannen Groniger met een hazenlip
Nee toch eerder iets met Italiaans en spaans.quote:
Waarom ben je er gaan wonen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:23 schreef I. het volgende:
Ik woon in Friesland, spreek geen Fries, en heb verder ook niks met Friesland. Vrij vervelend af en toe als mensen je in de winkel opeens Fries aanspreken.
Dacht dat het stiekem een koppel was zo als Ernst en Bobbie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hetero. Ze hebben ook beide een gezin hoor
quote:Met de Friese talen (Westerlauwers Fries: Frysk, Noord-Fries: fresk/friisk/frasch, Saterfries: Fräisk) wordt een verzameling van sterk verwante talen bedoeld die van oudsher door de Friezen worden gesproken. De talen behoren tot de West-Germaanse tak van de Germaanse talen en zijn nauw verwant aan het Engels en het Nederlands. Deze talen worden daarom ook wel geschaard onder de Ingveoonse talen. Naast het feit dat de Friese talen op lexicaal gebied sterke overeenkomsten vertonen met het Engels, hebben de Ingveoonse talen – en daarmee in mindere mate ook het Nederlands – ook hun eigen karakteristieke Ingveoonse klankverschuivingen ondergaan.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:35 schreef Monopoly het volgende:
Willen mensen meedoen aan een nieuw spel vol dood en verderf en eeuwige FOK!roem winnen? Kies een held die het moet opnemen tegen de rest. ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! STEM
Thanks, ik heb alle vertrouwen in hem!!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima keuze. Ik zie het hem goed doen. Een man die niet bang is.
Ik ga mijn geld pas inzetten zodra het deelnemersveld compleet is. Je zal maar net zien dat er opeens een onverwachts goede kandidaat komt. Wat nou als prinses Beatrix er opeens tussen komt, of die neger uit de Lassie reclames. Dan kan het maar zo anders zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Thanks, ik heb alle vertrouwen in hem!!
Dat zijn geduchte tegenstanders inderdaad! Het blijft lastig te voorspellenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld pas inzetten zodra het deelnemersveld compleet is. Je zal maar net zien dat er opeens een onverwachts goede kandidaat komt. Wat nou als prinses Beatrix er opeens tussen komt, of die neger uit de Lassie reclames. Dan kan het maar zo anders zijn.
Wat is deze!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:35 schreef Monopoly het volgende:
Willen mensen meedoen aan een nieuw spel vol dood en verderf en eeuwige FOK!roem winnen? Kies een held die het moet opnemen tegen de rest. ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! STEM
Kies iemand die meedoet om de enige overlevende te zijn in een groep. Elke dag sterft er iemand tot er een winnaar is.quote:
Bolk tegen Herman Broodquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien kan Bolk hier bewijzen hoe sterk ie daadwerkelijk is?
Klopt, dat was een fraaie editie. Volgens mij heb ik er nog wat screens van. Even kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
geweldig spel
sylvana heeft ook al een keer gewonnen haha
ah leukquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, dat was een fraaie editie. Volgens mij heb ik er nog wat screens van. Even kijken.
Prinses Beatrix is wel een lastig kandidaat, maar die lassie reclame kan iedereen aan. Het wordt pas vervelend als die rijst gozer mee gaat doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld pas inzetten zodra het deelnemersveld compleet is. Je zal maar net zien dat er opeens een onverwachts goede kandidaat komt. Wat nou als prinses Beatrix er opeens tussen komt, of die neger uit de Lassie reclames. Dan kan het maar zo anders zijn.
Ik kan me herinneren dat Sylvana een x won. Maar er waren meedere edities of miss heb ik het niet goedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:01 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kon ik alleen nog vinden, waar rapper Steen uiteindelijk de winst pakte.
Ja sylvana heeft zeker een keer gewonnen. Volgens mij heb ik die map laatst weggegooid met screens. Zonde welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat sylvana een x won. Maar er waren meedere edities of miss heb ik het niet goed
maakt verder ook niet uit, steen is ook wel een unieke winnaar
helaasquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja sylvana heeft zeker een keer gewonnen. Volgens mij heb ik die map laatst weggegooid met screens. Zonde wel
Nomineer hem Mono komt toch niet aan 1 deelnemer per user op het huidige fok voor morgen vroeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:06 schreef I. het volgende:
De trui van Mart Smeets zou ook een geduchte tegenstander zijn.
Best wel triest ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nomineer hem Mono komt toch niet aan 1 deelnemer per user op het huidige fok voor morgen vroeg.
Ik zat net even lekker te bolken op de wcquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:08 schreef I. het volgende:
Damn, voelden jullie die dreun ook?
Ton Elias has entered the building.
Moeten er toch maar 20 zijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nomineer hem Mono komt toch niet aan 1 deelnemer per user op het huidige fok voor morgen vroeg.
Vroegah moest je er vroeg bij zijn.quote:
Die tijden zijn helaas wel veranderd. Ik ga nog even rustig pizza eten ondertussen.quote:
24 12 districten per district 2 deelnemers.quote:
Die gaat het niet lang overleven, denk dat zelfs Lonny er graag een Indonesische rijsttafel van maakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je er nog een speelt nomineer ik Dean Schneider.
Alle vrouwen zijn niet veilig hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:13 schreef I. het volgende:
[..]
Die gaat het niet lang overleven, denk dat zelfs Lonny er graag een Indonesische rijsttafel van maakt.
Zie zijn post daar ik parkeer dean schneider voor laterquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook al als je al iemand hebt genomineerd?
Jepquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook al als je al iemand hebt genomineerd?
Hopelijk ligt ze er snel uitquote:
Speel je mee markquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat dat spel net te moeilijk is voor hem
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat dat spel net te moeilijk is voor hem
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |