Daar is het een paar honderd graden geloof ik. En een atmosfeer van 100 bar oidquote:
De temperatuur op het oppervlak van Venus bedraagt 465°C. Hiermee is de planeet de heetste in het zonnestelselquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar is het een paar honderd graden geloof ik. En een atmosfeer van 100 bar oid
Een graad of 440 te warmquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De temperatuur op het oppervlak van Venus bedraagt 465°C. Hiermee is de planeet de heetste in het zonnestelsel
Net wat te warm voor mij
Te lang aan voorem zitten werken hequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef I. het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe vandaag, maar dat trekt wel bij.En met jou?
Daar zijn speciale stofzuigers voorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt wel 1 gore tyfuszooi als je gaat fappen in de ruimte
Diarree wordt ook lastigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
Of nog erger: kotsen nadat je teveel hebt gezopen
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef I. het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe vandaag, maar dat trekt wel bij.En met jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Jupquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Te lang aan voorem zitten werken hemet mij prima prima. Kan erger kan beter
Hmm, ligt er aan. Wil je items koppelen aan de list of store waar je ze koopt? Of puur aan de user?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
hoe zou je het beste de item history kunnen maken?
items gekoppeld aan de list en aan de store en de list aan de userquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, ligt er aan. Wil je items koppelen aan de list of store waar je ze koopt? Of puur aan de user?
Je houdt erg weinig bij met je list_item. Waarom niet een "Added_date", een "Deleted_date" etc.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
hoe zou je het beste de item history kunnen maken?
nee dan heb je alleen het overzicht items van de lijst gehaald, niet items die eerst bestonden en nu niet meer, is vooral belangrijk voor de prijsveranderingen daar wil ik iets mee maken namelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:12 schreef I. het volgende:
Bij nader inzien, je hebt met je list_item table al een item history toch? Als je checkt op deleted = true, en added by = current user
Aparte tabel. List_Item_price.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee dan heb je alleen het overzicht items van de lijst gehaald, niet items die eerst bestonden en nu niet meer, is vooral belangrijk voor de prijsveranderingen daar wil ik iets mee maken namelijk
met een 1:1 relatie van list_item list_item_states tabel?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je houdt erg weinig bij met je list_item. Waarom niet een "Added_date", een "Deleted_date" etc.
Je kunt ook een List_Item_Status tabel maken, (list_Item_status ( List_status_id, List_item_id, Changed_Date, Changed_By, Change : enum of zo)) en dan list_Item kleiner maken. Dan heb je een extra join nodig, maar je wel mooi een audit trail bij houden.
ah oké want in de koppeltabel opnemen is niet handig zeker?quote:
mooi zo mikeyquote:
Nee, een item kan toegevoegd worden, verwijdered worden en daarna weer toegevoegd worden. 3 acties voor 1 list_item.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
met een 1:1 relatie van list_item list_item_states tabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |