SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:37 schreef noodgang het volgende:
Uiteraard heb ik een heilig geloof in de enige echte eindbaas. Gerri Eickhof!
Die gaat zeker winnen!Genoteerd. District 2 heeft een deelnemer. Zou het onze Gerri "Hilversum het is hier spekglad" Eijkhof lukken om de gevaren te trotseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima keuze. Zou hij het zonder zijn vertrouwde bolide redden in het wild?quote:
Nicht met een c verdommequote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima keuze. Zou hij het zonder zijn vertrouwde bolide redden in het wild?
Districht 4: Michael Night!
Onze eigen Victor Reinier. De lucky letters kunnen hem nu niet meer redden. Het komt aan op overlvingsdrang!quote:
Herman wad een man.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
De aanmeldingen komen er. Er zijn nog plekken beschikbaar voor uw helden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:52 schreef aloa het volgende:
Snap er niks van, maar kies voor Sean Connery.
District 7 heeft met een flamboyante Indokok een goedlachse vertegenwoordiger. In de wildernis van het eiland zal er toch gegeten moeten worden. Ik voorzie een prima vriendschappelijke band tussen hem en andere kandidaten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:53 schreef I. het volgende:
Ik kies Lonny. De enige echte eindbaas van de Indonesische keuken op de Nederlandse kijkbuis.
[ afbeelding ]
District 8 heeft tot nu toe de beste papieren met de grootste vijand van elk kind. Een monster pur sang dat niet wegduikt om iedereen nachtmerries te bezorgen. Het deelnemersveld is geschokt dat er zo'n sterke deelnemer is toegevoegd. De bookmakers voorspellen dat hij heel ver gaat komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hierbij nomineer ik:
Karbonkel![]()
[ afbeelding ]
onderschat deze engerd niet
Een prima keuze. Vertrouwd en stelt nimmer teleur.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:01 schreef devzero het volgende:
Mijn grote hoop in tijden van hongersnood. Uncle Ben!
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |