Ik heb Eva Jinek ingedeeld in district 7 met Lonny de indokok. Bij Sean connery plaatsen leek mij geen goed idee. aangezien zij al eerder een relatie had met een oudere grijs behaarde man uit de advocatuur, heb ik meer vertrouwen in Lonny.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:34 schreef devzero het volgende:
Ze lijkt zo onschuldig, maar er zit een beest in haar verbogen:
[ afbeelding ]
Eva Jinek
Lekker spacen in een hoge boom laten we de hoogte maar niet opzoeken, lage boom terwijl de rest zit te kutten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
District 3 met Herman Brood en Britney Spears. Menig persoon vermoed dat ze ten onder gaan aan overmatig drugsgebruik. Maar de echte gokkers weten het zeker: deze onvoorspelbare proleten gaan het halen. Zij weten de rest te ontlopen en al trippend iedereen de mond te snoeren. Wij wensen district 3 enorm veel succes toe.
goeiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
U kandidaten kunnen net zo goed meteen weer huiswaarts keren, want tegen deze wetenschapper/uitvinder/karatechick/bodybuilder is niemand opgewassen. Bij deze presenteer ik u: Sandy Cheeks!
[ afbeelding ]
quote:
Z O I N K Squote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
U kandidaten kunnen net zo goed meteen weer huiswaarts keren, want tegen deze wetenschapper/uitvinder/karatechick/bodybuilder is niemand opgewassen. Bij deze presenteer ik u: Sandy Cheeks!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:41 schreef I. het volgende:
Ik nomineer Dotan. Met zijn kloonleger ongetwijfeld een sterke kandidaat.
District 8: Dotan samen met Karbonkel. Een grandioos koppel die voor sommigen beiden niet bestaan. Over trollenlegers gesproken. De bliksems, een koppel dat het zo maar eens goed kan doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:41 schreef I. het volgende:
Ik nomineer Dotan. Met zijn kloonleger ongetwijfeld een sterke kandidaat.
gaat FOK! down bij zijn dood?quote:
quote:
District 10 is compleet. Ronaldinho en ons aller Danny gaan samen de strijd aan tegen de rest van de proleten. Een combinatie van kennis over voetbal, internet en een gezamelijke voorliefde voor Kerststallen, voorzien zij de winst te behalen. Een vrij vreemde combinatie maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik denk dat ze het gaan maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |