SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Wordt lastig vanaf Portugal naar Nederlandquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:43 schreef Fretwork het volgende:
Ok gelezen. Volgende keer niet meer budget vliegen of over Frankrijk vliegen.
Na 1 minuut al?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik snap die man wel, ik probeer ook altijd jankende babies te doen stoppen met de krachten van mijn geest in plaats van iets tegen de ouders te zeggen. Die kunnen er vaak ook niet echt iets aan doen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:51 schreef very het volgende:
[..]
Na 1 minuut al?
Want ik bedoel het letterlijk dat ze in de hele 11(!!!) uur dat we in de nabijheid waren van onze medepassagiers maar 2 minuten gehuild heeft.
Mijn baby![]()
De mensen waren al geërgerd door die vertragingen en als er dan ook nog een baby gaat huilen (zo'n beetje het meest afschuwelijke geluid dat er bestaat) dan kan ik het me wel voorstellen dat iemand boos wordtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:51 schreef very het volgende:
[..]
Na 1 minuut al? Want ik bedoel het letterlijk dat ze in de hele 11(!!!) uur dat we in de nabijheid waren van onze medepassagiers maar 2 minuten gehuild heeft.
Ik moet zeggen dat ik pas echt geïrriteerd raakte bij de vertraging op weg van het vliegveld naar huis. Bizar, want normaal had ik die hippie waarschijnlijk al gelijk op zijn muil gebotst na zo lang wachten op een tyfusduur en druk vliegveld waar geen enkel stopcontact werkte.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De mensen waren al geërgerd door die vertragingen en als er dan ook nog een baby gaat huilen (zo'n beetje het meest afschuwelijke geluid dat er bestaat) dan kan ik het me wel voorstellen dat iemand boos wordt
Hij bedoelde het vast goed. Namaste enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef very het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik pas echt geïrriteerd raakte bij de vertraging op weg van het vliegveld naar huis. Bizar, want normaal had ik die hippie waarschijnlijk al gelijk op zijn muil gebotst na zo lang wachten op een tyfusduur en druk vliegveld waar geen enkel stopcontact werkte.
Raar, en je was notabene gewapend want je had een baby bij je. Die kunnen flink hard aankomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef very het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik pas echt geïrriteerd raakte bij de vertraging op weg van het vliegveld naar huis. Bizar, want normaal had ik die hippie waarschijnlijk al gelijk op zijn muil gebotst na zo lang wachten op een tyfusduur en druk vliegveld waar geen enkel stopcontact werkte.
Mits je een goede swing hebt wel jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Raar, en je was notabene gewapend want je had een baby bij je. Die kunnen flink hard aankomen.
Hij zei ook nog "good baby" toen ie afdroop.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij bedoelde het vast goed. Namaste enzo.
Ze huilt zelden. Alleen voor een fles of als ze moe is en tegen haar slaap aan het vechten is. Dat laatste doet ze niet vaak gelukkig, want ze is wel vaak moe haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien huilde je baby wel zo weinig omdat hij zijn chakra's opriep
Hm, zo een baby was mijn dochter ook en ik hoop voor je dat dat blijft net zoals bij mijn dochter. Ze was een gemakkelijke baby en peuter en nu een leuke puber, ik heb echt geluk en gun dit iedereen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:23 schreef very het volgende:
[..]
Ze huilt zelden. Alleen voor een fles of als ze moe is en tegen haar slaap aan het vechten is. Dat laatste doet ze niet vaak gelukkig, want ze is wel vaak moe haha.
Ik kan ze laten huilen door er alleen maar naar te kijken 🤣quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik snap die man wel, ik probeer ook altijd jankende babies te doen stoppen met de krachten van mijn geest in plaats van iets tegen de ouders te zeggen. Die kunnen er vaak ook niet echt iets aan doen.
Jij laat iedereen huilen...met je gezicht!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:14 schreef Krollie het volgende:
[..]
Ik kan ze laten huilen door er alleen maar naar te kijken 🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Hm, zo een baby was mijn dochter ook en ik hoop voor je dat dat blijft net zoals bij mijn dochter. Ze was een gemakkelijke baby en peuter en nu een leuke puber, ik heb echt geluk en gun dit iedereen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:34 schreef very het volgende:
[..]
Jij laat iedereen huilen...met je gezicht!Nog gefeliciteerd met papa zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:56 schreef Krollie het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met papa zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
People assume too much.
Doe ik lekker toch nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mensen die niet tegen jankende kinderen kunnen moeten zichzelf weggooien.
In weken rekenenquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:11 schreef CrashO het volgende:
Een 15 weken oude baby in het vliegtuig meeslepen
5 euro voor een halve liter pils.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:16 schreef C.L.Werner het volgende:
Foodcourt en naar portugal gaan... dat betekent dus dat TS goedkoop met Easyjet naar Portugal vliegt en in de meest pauperige terminal van Schiphol zit. Lekker 8,50 euro voor een bak koffie betalen![]()
Met easyjet vliegen, dan verdien je het ook wel
Dan moet het TUI of Ryanair zijn geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:20 schreef very het volgende:
[..]
5 euro voor een halve liter pils.
Wie droomt er nou koffie?
En nee, geen easyJet
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:11 schreef CrashO het volgende:
Een 15 weken oude baby in het vliegtuig meeslepen
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:22 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dan moet het TUI of Ryanair zijn geweest.
Edit: of transhernia.
Normaal komt ze voor haar fles na 3 uur. Soms na 2,5. Dit keer was het al na 2 uur.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:08 schreef Piger het volgende:
Een beetje ouder zag dit aankomen en gaf die fles al tijdens de vertraging zodat het kind daar voldaan in het vliegtuig zou gaan slapen.
Een meisje zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:28 schreef very het volgende:
[..]
Normaal komt ze voor haar fles na 3 uur. Soms na 2,5. Dit keer was het al na 2 uur.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:41 schreef very het volgende:
Gisteren waren mijn vriendin, mijn 3.5 mnd oude dochter en ik
Maar beter een afkeer creëren tegen iets waarbij je een partner nodig hebt om het te kunnen krijgen, anders is de teleurstelling zo grootquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK!kers zijn duidelijk geen fan van kleine kinderen
Ja, die zijn niet te vertrouwenquote:
Vliegtuig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 08:44 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Okee. Waar vlieg je dan wel mee. Vertel.
Veulingquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:44 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Okee. Waar vlieg je dan wel mee. Vertel.
Vandaar dat je je veulen mee had genomen.quote:
Precies.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vandaar dat je je veulen mee had genomen.
Nou ja... De tickets waren nu door de vertragingsvergoeding dus sowieso gratis. Het weekje familiebezoek bijna ook. Dus wat dat betreft zit het wel goed.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:43 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
De prijsvechter van Portugal. Veel plezier met die beunhazen.
Jezus, jij bent echt een veel grotere jankerd dan mijn baby.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb in mijn vliegervaring enige haat opgebouwd voor mensen die zonder noodzaak met een baby gaan vliegen. Kind zelf kan er niets aan doen. Maar het hele fucking vliegtuig opzadelen met het feit dat jij zo nodig moest vliegen met die baby maakt me best kwaad.
Ga godverdomme lekker met de auto naar Frankrijk, boek een privéjet.
Helaas is business class vliegen bij mijn werkgever afgeschaft, dan denk je wel even anders over rennende kinderen in het gangpad wanneer je probeert te slapen als je naar de Usa vliegt en daar moet gaan werken. Kolere.
Antiklacht: noise cancelling headphones helpen enorm de overlast van Tokkies in het vliegtuig te voorkomen.
Deze manquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb in mijn vliegervaring enige haat opgebouwd voor mensen die zonder noodzaak met een baby gaan vliegen. Kind zelf kan er niets aan doen. Maar het hele fucking vliegtuig opzadelen met het feit dat jij zo nodig moest vliegen met die baby maakt me best kwaad.
Helaas is business class vliegen bij mijn werkgever afgeschaft, dan denk je wel even anders over rennende kinderen in het gangpad wanneer je probeert te slapen als je naar de Usa vliegt en daar moet gaan werken. Kolere.
Antiklacht: noise cancelling headphones helpen enorm de overlast van Tokkies in het vliegtuig te voorkomen.
Lees het topic nog eens door, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:18 schreef Wrick het volgende:
hoe fucking aso tokkie ben je wel niet als je met een krijsende koter in het vliegtuig gaat
veelste veel paginas post eens een samenvattingquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:22 schreef very het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens door, zou ik zeggen.
Lees dan de OP maarquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:22 schreef Wrick het volgende:
[..]
veelste veel paginas post eens een samenvatting
wil je nu zeggen dat dus die meneer Zen-chakra je baby heel snel stil gekregen heeft?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:41 schreef very het volgende:
Het huilen heeft misschien hooguit twee minuten geduurd.
...
Hij kwam al na de eerste minuut huilen naar ons toe. kwam zonder een woord te zeggen voor ons staan met zijn handen tegen elkaar en staarde strak naar de baby. In eerste instantie dacht ik dat hij gewoon even aardig wilde doen, maar na 20 a 30 seconden daar te staan zonder iets te zeggen werd het toch een beetje ongemakkelijk.
Nee, de fles met melk liet haar na twee minuten stoppen met huilen. Zoals altijd.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat dus die meneer Zen-chakra je baby heel snel stil gekregen heeft?
immers, hij kwam na een minuutje naar je toen en gng voor de baby staan te 'stralen' en je geeft aan dat na twee minuten je baby ophiel te huilen?
Dat staat nergens in je eigen verhaal...quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:30 schreef very het volgende:
[..]
Nee, de fles met melk liet haar na twee minuten stoppen met huilen. Zoals altijd.
Waarom je op een forum zit is mij een raadsel. Je vindt het duidelijk niet leuk om in omgevingen te zijn die vol met mensen zitten die wel eens onaangename geluiden en teksten kunnen produceren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef Spanky78 het volgende:
Maar het hele fucking vliegtuig opzadelen met het feit dat jij zo nodig moest vliegen met die baby maakt me best kwaad.
Je blik wegdraaien van iemand kost extra tijd? Niet echt hoor. Flesje is makkelijk in twee minuten klaar. Ik denk dat de meesten hier wel tussen de regels door konden lezen en begrepen dat de baby stopte met huilen vanwege de fles. Jij dan toevallig niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat staat nergens in je eigen verhaal...
sterker nog, je geeft zelf aan dat na 1,5 minuut nog bezig was met dat flesje te maken en je omdraaide van die man weg (wat natuurlijk extra tijd kost)...
maar kennelijk hield de baby al op (immers binnen twee minuten al volgens je eigen woorden) voordat je ooit dat flesje klaar kon hebben ...
Ik denk dat alle andere vliegtuigpasagiers erg blij waren met meneer de Chakra-man mt zn magische stralen,
en vermoedelijk gedacht hebben: "ik hoop dat die een beetje in de buurt gaat zitten van die luidruchtige tokkies met hun huilende baby, hij krijgt ze iig stil"
Dit ja. Aan de andere kant, het is wel komisch om de angst van volwassen mensen te zien zodra er een baby aan boord gesleept wordt. Je voelt iedereen gelijk denken "het wordt weer zo'n vlucht".quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef Spanky78 het volgende:
Mijn theorie is dat hoe makkelijker wijzelf zijn, des te makkelijker zij straks zal worden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:23 schreef kovenant het volgende:
Ik vind het knap dat je het kan/doet met een baby van 3,5 maand.
Wij zouden uit vliegtuig gezet worden met onze toenmalige 3,5 maand.
en dat is ook gelijk voor de haters, sommige kinderen / baby's kunnen dit wel aan en andere niet.
je zou bijna denken dat het mensen zijn maar dan in het klein.
Ik merk dat vooral de Nederlanders zich lijken te storen aan kinderen. De anderen vinden het meestal juist leuk. Tot en baby natuurlijk echt de hele reis krijst. En zelfs dan zijn er mensen die daar geen probleem mee hebben en het kind alsnog leuk vinden. Gelukkig hoef ik me vooralsnog geen zorgen te maken, want onze baby is echt superchill. Lange neus naar de kneusjes die bij voorbaat al met angstzweet in hun stoel zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:18 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dit ja. Aan de andere kant, het is wel komisch om de angst van volwassen mensen te zien zodra er een baby aan boord gesleept wordt. Je voelt iedereen gelijk denken "het wordt weer zo'n vlucht".
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:41 schreef very het volgende:
Gisteren waren mijn vriendin, mijn 3.5 mnd oude dochter en ik op het vliegveld. Onze vlucht was vertraagd; eerst 2 uur, toen werd het 3 uur en uiteindelijk bleek het 4,5 uur te zijn. We verbleven al deze tijd in het midden van het zgn. Food Court. Daar liep ook een of andere wazige gast rond die lekker zen bleek te zijn. Blijkbaar begon zijn spirituele reis al op het vliegveld. Ik keek hem even na en vond iets van zijn manier van doen, maar besteedde er vooral niet teveel tijd aan. Wij hadden onze aandacht nodig voor onze baby, welke zich overigens de gehele tijd heerlijk gedragen heeft. Lekker vrolijk en veel slapen.
Na 4 uur wachten in de eet-arena konden we eindelijk naar de gate. Eenmaal daar aangekomen en vergezeld te zijn met de medepassagiers van onze vlucht, kreeg de baby honger. Dat merk je aan het feit dat het gaat van heel vrolijk zijn en schateren tot hardop huilen in een kleine 5 seconden. Geen probleem; je maakt een flesje, stopt hem erin en dan is het weer klaar. Wel meenden diverse mensen de bui al te zien hangen, maar zij liepen op de feiten vooruit. Het huilen heeft misschien hooguit twee minuten geduurd.
Maar toen was daar die verlichtte geest opeens. Blijkbaar zat hij ook in hetzelfde vliegtuig.
Hij kwam al na de eerste minuut huilen naar ons toe. kwam zonder een woord te zeggen voor ons staan met zijn handen tegen elkaar en staarde strak naar de baby. In eerste instantie dacht ik dat hij gewoon even aardig wilde doen, maar na 20 a 30 seconden daar te staan zonder iets te zeggen werd het toch een beetje ongemakkelijk. Ik keek hem met een schuin oog aan, draaide mijn blik weg en ging door met het maken van een flesje melk. Ondanks mijn duidelijk ongeïnteresseerde houding bleef hij toch staan. Geen idee wat hij aan het doen was. Wie weet dacht hij dat hij het huilen kon stoppen door met chakra's te slingeren, of probeerde hij via telepathie in het brein van mijn baby te komen. Toen ik de fles klaar had, heb ik hem gevraagd zijn prana lekker voor zichzelf te bewaren. Een flesje melk werkt beter dan al die spirituele poeha.
Wat een malloot!
TL:DR
Spirituele dwaas denkt hongerige baby te kunnen laten stoppen met huilen dmv positieve energieoverdracht.Waarom heeft jouw privéjets andere mensen er in? Je moet blij zijn dat hij de kop van je baby niet afbeet. Zulke mensen bestaan echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve active noise cancelling.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De mensen waren al geërgerd door die vertragingen en als er dan ook nog een baby gaat huilen (zo'n beetje het meest afschuwelijke geluid dat er bestaat) dan kan ik het me wel voorstellen dat iemand boos wordt
De OP quotenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw privéjets andere mensen er in? Je moet blij zijn dat hij de kop van je baby niet afbeet. Zulke mensen bestaan echt.
Dat is tegenwoordig helemaal niet zo zeker hequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef Krollie het volgende:
[..]
Anders had er wel hij en hem gestaan.
Die moest ik laatst afdoen in het vliegtuig gvdquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Lang leve active noise cancelling.
En pammetje. Lekker slapen in het vliegtuig.
lolquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:30 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die moest ik laatst afdoen in het vliegtuig gvdIk had dat plugdraadje niet bij me. Draadloos mag blijkbaar niet tegenwoordig.
Haar boeide het weinig. Haar tante vond het geweldig dat ze er was. En wij als ouders hebben het ook erg leuk gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Questular het volgende:
En hoe vond je kind van 3,5 maanden het in portugal?
Ik heb van diverse ouders vernomen dat ze dan juist veel lastiger zijn in vliegtuigen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:40 schreef Questular het volgende:
Och ja als het maar leuk was, wij wachten tot volgend jaar met vliegen, dan is hij 2 tot dan zijn het de vakantieparken in Nederland die ons moeten vermaken.
Dat zou me niks verbazen, komen wij en de rest van de passagiers zelf snel genoeg achterquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb van diverse ouders vernomen dat ze dan juist veel lastiger zijn in vliegtuigen.
Je mag geen draadloze headset in het vliegtuig op hebben?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:30 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die moest ik laatst afdoen in het vliegtuig gvdIk had dat plugdraadje niet bij me. Draadloos mag blijkbaar niet tegenwoordig.
Nee, dat kan blijkbaar de communicatie verstoren van de piloten ofzo. Was op een vlucht van Vueling. Mensen moesten ook die draadloze earpods van Apple uitdoen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef Krollie het volgende:
[..]
Je mag geen draadloze headset in het vliegtuig op hebben?
Maar dat is dan alleen tijdens opstijgen en landen waarschijnlijk. Daarbij: wie controleert dat nou? Ze doen en klein rondje, je doet even dat ding uit (niet af, want noise cancelling), en zet hem dan weer aan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:58 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nee, dat kan blijkbaar de communicatie verstoren van de piloten ofzo. Was op een vlucht van Vueling. Mensen moesten ook die draadloze earpods van Apple uitdoen.
Dit. Niemand die mij zegt dat ik niet naar mijn muziek mag luisteren via mijn bluetooth headset.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:12 schreef very het volgende:
[..]
Maar dat is dan alleen tijdens opstijgen en landen waarschijnlijk. Daarbij: wie controleert dat nou? Ze doen en klein rondje, je doet even dat ding uit (niet af, want noise cancelling), en zet hem dan weer aan.
Ja makkelijk gezegd, ik zat op de voorste rij (priority jeweet). Voor je het weet maken ze een noodlanding en word je eruit gekickedquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:15 schreef Krollie het volgende:
[..]
Dit. Niemand die mij zegt dat ik niet naar mijn muziek mag luisteren via mijn bluetooth headset.
Kan ik onderschrijven inderdaad. Maar dat is niet anders in een bus of auto natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb van diverse ouders vernomen dat ze dan juist veel lastiger zijn in vliegtuigen.
Maar in de auto heb je anderen er niet mee. Als ik een onwijs krijskind zou hebben, dan had ik waarschijnlijk ook geen vliegtuig gepakt. Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kan ik onderschrijven inderdaad. Maar dat is niet anders in een bus of auto natuurlijk.
Ik zou zeggen. Leer maar vast dat je anderen niet ongevraagd moet lastigvallen met gedrag van jou koter. Een vakantievlucht is nog te overzien, maar als je een paar keer een jankend, zeuren of etterende kind naast, achter of voor je hebt gehad op een intercontinentale vlucht danndenk je daar anders over.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:51 schreef very het volgende:
[..]
Jezus, jij bent echt een veel grotere jankerd dan mijn baby.
Tuurlijk joh: ga 22 uur met de auto (terwijl een baby maar maximaal 2 uur achtereen in een autostoeltje mag zitten) ipv 2,5 uur vliegen
Plus dat de reiskosten meer dan dubbel zo hoog zouden uitvallen.
Dus als je een kind hebt kan je opeens niet meer op vakantie of familiebezoek, omdat anders kneusjes als jij wel eens geïrriteerd zouden kunnen raken als er een keer geluid uit het kind komt. Zelfs al heb je dus blijkbaar een noise cancelling koptelefoon.
Ga zelf lekker met de auto of met een privéjet als je zo'n moeite hebt met andere mensen. Lekker voor je dat je geen businessclass meer kunt vliegen. Wie weet helpt het je een beetje van je issues af te komen.
Als ik een reden heb om te gaan, dan ga ik.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen. Leer maar vast dat je anderen niet ongevraagd moet lastigvallen met gedrag van jou koter. Een vakantievlucht is nog te overzien, maar als je een paar keer een jankend, zeuren of etterende kind naast, achter of voor je hebt gehad op een intercontinentale vlucht danndenk je daar anders over.
Ik heb er zelf ook twee, dus ik weet waar ik het over heb. Zoiets doe je een ander niet aan.
Het is fucking irritant dat er mensen zijn die echt denken dat de hele wereld zit te wachten op te verwachten ellende met babies in het vliegtuig.
Zoals: krijsen wegens oorpijn bij stijgen en landen, niet willen slapen en krijsen tijdens de reis en voor peuters en ander grut het rondrennen door het gangpad als ze lang hebben moeten zitten.
Dat jij een kind krijgt, betekent niet dat je een ander met de shit daarvan moet opzadelen.
Het zit diep he meid, pak lekker een kruidenthee en neem een momentje voor jezelf.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen. Leer maar vast dat je anderen niet ongevraagd moet lastigvallen met gedrag van jou koter. Een vakantievlucht is nog te overzien, maar als je een paar keer een jankend, zeuren of etterende kind naast, achter of voor je hebt gehad op een intercontinentale vlucht danndenk je daar anders over.
Ik heb er zelf ook twee, dus ik weet waar ik het over heb. Zoiets doe je een ander niet aan.
Het is fucking irritant dat er mensen zijn die echt denken dat de hele wereld zit te wachten op te verwachten ellende met babies in het vliegtuig.
Zoals: krijsen wegens oorpijn bij stijgen en landen, niet willen slapen en krijsen tijdens de reis en voor peuters en ander grut het rondrennen door het gangpad als ze lang hebben moeten zitten.
Dat jij een kind krijgt, betekent niet dat je een ander met de shit daarvan moet opzadelen.
Huur een neger in en laat je uitwonen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vliegen gaat altijd over Frankrijk. Onderdoor kan niet met een vliegtuig!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:43 schreef Fretwork het volgende:
Ok gelezen. Volgende keer niet meer budget vliegen of over Frankrijk vliegen.
Dit. Waarom de neuk een kind van 3,5 maanden in een vliegtuig duwen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Questular het volgende:
En hoe vond je kind van 3,5 maanden het in portugal?
Omdat ik haar moeilijk alleen thuis kan laten hè, lampie!quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:34 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Dit. Waarom de neuk een kind van 3,5 maanden in een vliegtuig duwen?
Sinds ik op een terugvlucht van 16 uur bij twee baby's aan boort heb gezeten die afwisselend aan het janken waren waardoor het bijna nonstop doorging bekruipt mij wel een lichte vorm van angst als ik weer iemand met een baby in zie stappen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:18 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dit ja. Aan de andere kant, het is wel komisch om de angst van volwassen mensen te zien zodra er een baby aan boord gesleept wordt. Je voelt iedereen gelijk denken "het wordt weer zo'n vlucht".
Je had ook kunnen overwegen om niet te gaan vliegen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:16 schreef very het volgende:
[..]
Omdat ik haar moeilijk alleen thuis kan laten hè, lampie!
Dit. Mensen die anderen opzadelen met de klereherrie van hun kind (dat kind kan er ook niets aan doen), de ouders des te meer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sinds ik op een terugvlucht van 16 uur bij twee baby's aan boort heb gezeten die afwisselend aan het janken waren waardoor het bijna nonstop doorging bekruipt mij wel een lichte vorm van angst als ik weer iemand met een baby in zie stappen.
Jij jankt in dit topic alleen al meer dan mijn zoontje op een hele dag. Best knap.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit. Mensen die anderen opzadelen met de klereherrie van hun kind (dat kind kan er ook niets aan doen), de ouders des te meer.
Goede opmerking, ben je blij met jezelf? Lachen!quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij jankt in dit topic alleen al meer dan mijn zoontje op een hele dag. Best knap.
Absoluut, huilebalk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Goede opmerking, ben je blij met jezelf? Lachen!
Jij zal het gejank van je zoontje vast heel vertederend vinden, maar de rest van de wereld vindt het gewoon kut.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij jankt in dit topic alleen al meer dan mijn zoontje op een hele dag. Best knap.
Heb ik even geluk dat de mening van anderen me vrij weinig tot zelfs niets boeit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij zal het gejank van je zoontje vast heel vertederend vinden, maar de rest van de wereld vindt het gewoon kut.
Dat hebben die paupers in het vliegtuig ook. Je mag ze de hand schudden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Heb ik even geluk dat de mening van anderen me vrij weinig tot zelfs niets boeit.
Boeit me niet echt dat die paupers dat ook hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat hebben die paupers in het vliegtuig ook. Je mag ze de hand schudden.
Dus ik kan niet op vakantie of familiebezoek omdat jij niet tegen kinderen kan? Ga toch weg man.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je had ook kunnen overwegen om niet te gaan vliegen.
Hij heeft in dit topic al meer gejankt dan mijn kind tijdens de hele vakantie. Niet te geloven, wat een vent joh... Je zal hem als buurman hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja sorry hoor die krijsende kinderen zijn gewoon fakking kut, kan ik verder ook niks aan doen. Gelukkig heb je ook ouders met rustige kinderen, dat geeft me altijd een beetje hoop.quote:Op donderdag 7 juni 2018 01:02 schreef very het volgende:
[..]
Dus ik kan niet op vakantie of familiebezoek omdat jij niet tegen kinderen kan? Ga toch weg man.
je hoeft niet met het vliegtuig hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 01:02 schreef very het volgende:
[..]
Dus ik kan niet op vakantie of familiebezoek omdat jij niet tegen kinderen kan? Ga toch weg man.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je hoeft niet met het vliegtuig hoor.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:51 schreef very het volgende:
[..]
Tuurlijk joh: ga 22 uur met de auto (terwijl een baby maar maximaal 2 uur achtereen in een autostoeltje mag zitten) ipv 2,5 uur vliegen
Plus dat de reiskosten meer dan dubbel zo hoog zouden uitvallen.
Je kan er genoeg aan doen. Zoals bijvoorbeeld die koptelefoons.quote:Op donderdag 7 juni 2018 02:39 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ja sorry hoor die krijsende kinderen zijn gewoon fakking kut, kan ik verder ook niks aan doen. Gelukkig heb je ook ouders met rustige kinderen, dat geeft me altijd een beetje hoop.
Vakantie hoeft niet zo'n tyfus eind weg en de familie komt de eerste tijd maar naar jullie toe.quote:Op donderdag 7 juni 2018 01:02 schreef very het volgende:
[..]
Pleur op joh, idioot!quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:41 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Vakantie hoeft niet zo'n tyfus eind weg en de familie komt de eerste tijd maar naar jullie toe.
Dit is gewoon kindermishandeling.
Stop met die irritante trollen voeden. Ze doen het erom. Iedereen mag gewoon met een baby vliegen. Dat zij maar een goeie noise cancelling headset kopen.quote:
Dat jij het trollen noemt en mensen die er last van hebben een koptelefoon aanraadt is best treurig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:15 schreef Krollie het volgende:
[..]
Stop met die irritante trollen voeden. Ze doen het erom. Iedereen mag gewoon met een baby vliegen. Dat zij maar een goeie noise cancelling headset kopen.
Nogmaals; als ik een reden heb om te gaan, dan ga ik. Mochten er omstandigheden zijn waardoor ik beter niet kan gaan, dan ga ik niet. Al zie ik de kans dat een kind eventueel zou kunnen gaan huilen niet als argument om niet te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat jij het trollen noemt en mensen die er last van hebben een koptelefoon aanraadt is best treurig.
Tuurlijk mag je vliegen met een baby, maar je moet je wel afvragen of dat een goed idee is. En meestal is het geen goed idee.
En toch hebben mensen die er "last" van hebben pech. Hoelang is de langste vlucht? 17 uur. 17 uur een huilend kind in een vliegtuig is niet het einde van de wereld. Die 17 uur gaan wel weer voorbij.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat jij het trollen noemt en mensen die er last van hebben een koptelefoon aanraadt is best treurig.
Tuurlijk mag je vliegen met een baby, maar je moet je wel afvragen of dat een goed idee is. En meestal is het geen goed idee.
Dat klopt. Alleen: waarom de neuk gaan vliegen met een baby? Is alles behalve in het belang van het kind.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:25 schreef Krollie het volgende:
[..]
En toch hebben mensen die er "last" van hebben pech. Hoelang is de langste vlucht? 17 uur. 17 uur een huilend kind in een vliegtuig is niet het einde van de wereld. Die 17 uur gaan wel weer voorbij.
Omdat mensen met kinderen misschien niet per se thuis willen blijven? En je kan, wil en gaat een baby niet thuis laten. En dat het niet in het belang van het kind zou zijn; het is een baby om het even natuurlijk. Die hebben geeneens een besef van waar ze zijn. Het is ook niet dat we op reis gaan voor de baby, we gaan omdat wij dat willen. De baby heeft hier totaal geen last van.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:32 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen: waarom de neuk gaan vliegen met een baby? Is alles behalve in het belang van het kind.
Wauwquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die malloot dacht natuurlijk very good met jou mee
Ik wil niet veel zeggen. Maar hoe komen geadopteerde kinderen vanuit Azië of Zuid-Amerika dan thuis?quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:32 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen: waarom de neuk gaan vliegen met een baby? Is alles behalve in het belang van het kind.
Alsof dat er veel zijn. En moeten die binnen een paar maanden na het werpen alweer terug?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Krollie het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen. Maar hoe komen geadopteerde kinderen vanuit Azië of Zuid-Amerika dan thuis?
Rare gedachte dat iedereen maar vind dat ie MOET vliegen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:37 schreef very het volgende:
[..]
Omdat mensen met kinderen misschien niet per se thuis willen blijven? En je kan, wil en gaat een baby niet thuis laten. En dat het niet in het belang van het kind zou zijn; het is een baby om het even natuurlijk. Die hebben geeneens een besef van waar ze zijn. Het is ook niet dat we op reis gaan voor de baby, we gaan omdat wij dat willen. De baby heeft hier totaal geen last van.
Rare gedachtegang dat je met een baby opeens niet meer zou moeten gaan reizen, of in ieder geval op rij-afstand
En geen besef wil niet zeggen dat het verstandig is of geen kwaad kan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:37 schreef very het volgende:
[..]
Omdat mensen met kinderen misschien niet per se thuis willen blijven? En je kan, wil en gaat een baby niet thuis laten. En dat het niet in het belang van het kind zou zijn; het is een baby om het even natuurlijk. Die hebben geeneens een besef van waar ze zijn. Het is ook niet dat we op reis gaan voor de baby, we gaan omdat wij dat willen. De baby heeft hier totaal geen last van.
Rare gedachtegang dat je met een baby opeens niet meer zou moeten gaan reizen, of in ieder geval op rij-afstand
TS mag een goeie headset voor mij kopen. Wat vindt je daarvan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:15 schreef Krollie het volgende:
[..]
Stop met die irritante trollen voeden. Ze doen het erom. Iedereen mag gewoon met een baby vliegen. Dat zij maar een goeie noise cancelling headset kopen.
Rare conclusiequote:Op donderdag 7 juni 2018 16:03 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
Rare gedachte dat iedereen maar vind dat ie MOET vliegen.
Nou, vertel me eens: wat zou het kwaad kunnen volgens jou?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:04 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
En geen besef wil niet zeggen dat het verstandig is of geen kwaad kan.
Dat je in de stront kunt zakkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TS mag een goeie headset voor mij kopen. Wat vindt je daarvan?
Dat is nog niks vergeleken met een Ryanair vlucht naar Marrakech in de zomervakantiequote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:11 schreef fathank het volgende:
Maar goed, je moet wel een kutleven hebben om zo uit je stekker te gaan op een internetforum over een hypothetische huilende baby op je intercontinentale vlucht.
Was het maar hypothetisch.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:11 schreef fathank het volgende:
Maar goed, je moet wel een kutleven hebben om zo uit je stekker te gaan op een internetforum over een hypothetische huilende baby op je intercontinentale vlucht.
Wat is het ergste wat kan gebeuren met een baby/kind in een vliegtuig?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:04 schreef Doubleerder het volgende:
[..]
En geen besef wil niet zeggen dat het verstandig is of geen kwaad kan.
Weet ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:13 schreef remlof het volgende:
Je hebt recht op schadevergoeding bij een vertraging van meer dan drie uur.
En die spirituele dwaas ook.
Ah jochie tochquote:
Joh.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met een Ryanair vlucht naar Marrakech in de zomervakantie
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:11 schreef fathank het volgende:
quote:
Wauw.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:02 schreef epicbeardman het volgende:
Ouders zijn wel vaak erg irritant tijdens de vlucht, denken dat ze alles mogen omdat ze een kind hebben.
Binnen 20seconden nadat de riem af mag dan staan ze al op om wat uit de bagageruimte te halen, oh de luiers, oh het speentje zijn ze vergeten, en dan dat weer en dit weer.
Stank en geluidsoverlast komt daar ook nog eens bij kijken.
Dit kan je verwachten tegenwoordig.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:10 schreef Krollie het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat kan gebeuren met een baby/kind in een vliegtuig?
Kind van TS is gelukkig maar 3,5 maand. Kan niet eens lopen.quote:
Succesquote:Op donderdag 14 juni 2018 10:12 schreef spiritusbus het volgende:
Ja hoor, over zo'n 45 minuten stijgt het vliegtuig op waar ik nu in zit voor een vlucht van zo'n twaalf uur en nu al loopt een kind constant te krijsen.
Leve de mongoloïde ouders die het een topidee vinden om met zo'n mormel zo ver te vliegen
De baby van TS is gewoonquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:18 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Kind van TS is gelukkig maar 3,5 maand. Kan niet eens lopen.
Mijn hemel wat een horror vlucht.
Dit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:12 schreef spiritusbus het volgende:
Ja hoor, over zo'n 45 minuten stijgt het vliegtuig op waar ik nu in zit voor een vlucht van zo'n twaalf uur en nu al loopt een kind constant te krijsen.
Leve de mongoloïde ouders die het een topidee vinden om met zo'n mormel zo ver te vliegen
Ongetwijfeld, maar de ouders zijn gewoon zwakzinnig door een baby in een vliegtuig te willen douwen.quote:
De babyfase duurt hoogstens een of twee jaartjes. Is het nou zo erg om de jaarlijkse vliegvakantie een keertje over te slaan? Ik zelf ga ook lang niet ieder jaar met het vliegtuig op vakantie.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:37 schreef very het volgende:
Waarom moet er per se iets ‘ergs’ van kunnen komen? Het is gewoon irritant.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:09 schreef Krollie het volgende:
Niemand antwoordt op mijn vraag wat het ergste is wat kan gebeuren met een huilend kind in een vliegtuig.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:12 schreef spiritusbus het volgende:
Niet standaard met oordoppen en een lekker inslapertje op reis gaanquote:Op donderdag 14 juni 2018 14:06 schreef Brandaris01 het volgende:
[..]
Waarom moet er per se iets ‘ergs’ van kunnen komen? Het is gewoon irritant.
Zo kun je alles wel goedpraten. Lekker je speaker op 10 zetten en je hond op straat laten schijten. Want wat is nou het ergste wat je kan gebeuren als je in de hondenpoep trapt?
Maar: om op je vraag te beantwoorden: medepassagier komt na een nachtvlucht met huilende baby niet aan slaap toe. Moet die dag naar huis, want hij heeft de volgende dag weer werk, verplichtingen enzovoorts. Stapt na de vlucht in de auto en krijgt een ongeluk omdat hij doodvermoeid is.
Is misschien een beetje vergezocht, maar geen totaal onmogelijk scenario.
Juist ja, de rest moet zich maar drogeren. En magische oordopjes vinden die het gehuil van een baby in de stoel naast je kunnen blokkeren.quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet standaard met oordoppen en een lekker inslapertje op reis gaan.
Lekker 2 slaappillen erin en 10 uur slapen in het vliegtuig.
Kinderen tot 2 jaar zijn gratis. Daarom gaan die mensen. Als die blagen ouder worden is het veel duurder want moeten ze een extra volwaardig ticket kopen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:47 schreef Brandaris01 het volgende:
[..]
Juist ja, de rest moet zich maar drogeren. En magische oordopjes vinden die het gehuil van een baby in de stoel naast je kunnen blokkeren.
Want ook in die twee jaartjes dat je kind nog een baby is móet en zal er naar verre oorden gevlogen worden.![]()
Je kan niet twee jaar eventjes naar Texel op vakantie of zo. Nee zeg. Dat is veel te min. Want stel dat het eens een dagje regent, dat kan écht niet.![]()
(en dan heb ik het niet over noodgevallen als stervende oma’s of zo.)
Ik heb zelf nog nooit met een huilend kind opgescheept gezeten hoor. In ieder geval niet de hele rit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Kinderen tot 2 jaar zijn gratis. Daarom gaan die mensen. Als die blagen ouder worden is het veel duurder want moeten ze een extra volwaardig ticket kopen.
En wat betreft die oordoppen: active noise cancelling. Heerlijk, ook voor thuis als je een uurtje wil relaxen met een rustig muziekje. Aanrader. Misschien reageer je dan hier ook wat meer ontspannen.
Er is nog een voordeel van slaappillen. De jetlag verslaan.
Vanaf hun tweede jaar schijnen ze een stuk vervelender te zijn hoor. Gewoon niet zo janken. Ik ga jaarlijks zo'n drie keer met het vliegtuig weg. Of ik daar wat aan ga veranderen zie ik wel. Voorlopig geen reden toe.quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:34 schreef Brandaris01 het volgende:
[..]
De babyfase duurt hoogstens een of twee jaartjes. Is het nou zo erg om de jaarlijkse vliegvakantie een keertje over te slaan? Ik zelf ga ook lang niet ieder jaar met het vliegtuig op vakantie.
En dat eeuwige familiebezoekargument. Ja, nood breekt wet als er wat aan de hand is met familie. Snap ik.
Maar hoe vaak komt dat nou voor? Ik geloof dus echt niet dat al die huilende kleintjes in het vliegtuig allemaal naar hun stervende oma in het buitenland moeten.
En dat is dan de schuld van de ouders die hun baby meenemen in het vliegtuig?quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:06 schreef Brandaris01 het volgende:
[..]
Waarom moet er per se iets ‘ergs’ van kunnen komen? Het is gewoon irritant.
Zo kun je alles wel goedpraten. Lekker je speaker op 10 zetten en je hond op straat laten schijten. Want wat is nou het ergste wat je kan gebeuren als je in de hondenpoep trapt?
Maar: om op je vraag te beantwoorden: medepassagier komt na een nachtvlucht met huilende baby niet aan slaap toe. Moet die dag naar huis, want hij heeft de volgende dag weer werk, verplichtingen enzovoorts. Stapt na de vlucht in de auto en krijgt een ongeluk omdat hij doodvermoeid is.
Is misschien een beetje vergezocht, maar geen totaal onmogelijk scenario.
Nee. Van de Rabobank.quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:31 schreef very het volgende:
[..]
En dat is dan de schuld van de ouders die hun baby meenemen in het vliegtuig?![]()
![]()
Ik erger me vooral aan de onverdraagzame (bijna uitsluitend Nederlandse) mensen die maar vinden dat mensen de dingen die ze leuk vinden maar even een paar jaar moeten laten schieten omdat zijzelf niet eventjes tegen een beetje mogelijk gehuil kunnen. Heel typisch dat mensen uit andere landen daar aanzienlijk minder moeite mee hebben. Oftewel: Nederlanders zijn zeikerds.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:41 schreef Brandaris01 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit met een huilend kind opgescheept gezeten hoor. In ieder geval niet de hele rit.![]()
Het is de houding waar ik me aan irriteer. IK wil op vakantie en dat MOET per se dit jaar, en dat MOET per se met een vliegtuig. En dat ik de rest daarmee overlast bezorg is lekker niet mijn probleem. Heb het verder ook niet over familiebezoek, of verhuizingen, of andere noodzakelijke reizen.
Voor de kinderen is het ook niet leuk. Als baby krijg je nul komma niks mee van al die mooie plekken waar je naartoe wordt gesleept. En als je wel oud genoeg bent om wat van de vakantie mee te krijgen kom je niet verder dan de familiecamping in Denekamp.
(Lookin' at you, Mom and Dad)
Maar voor nu is het wel weer even genoeg zo.Nog genoeg te doen vandaag, ga morgen zelf op vakantie. En nee, niet met het vliegtuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |