True. Ik zal ‘m onthouden.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sullessen is dan een leukere vermarcovanbastering
echt he, wat een belachelijke scheidsquote:
Kieft kan dat toch prima doen ookquote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef Slobeend het volgende:
Daarom moet je dus een commentator in het stadion hebben.
Overdreven?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gaf ie wel heel,stiekem. En weer overdreven, in een vriendschappelijke wedstrijd.
huh?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:13 schreef borisz het volgende:
Dit zijn van die overtredingen die volgens het boekje rood zijn, maar gewoon met geel afgedaan kunnen worden.
Mwah, ik had gewoon een vrije trap en geel gegeven in zo’n wedstrijd.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overdreven?
Duidelijker kan niet
Het is rood, maar ik vind deze overtreding gewoon geel waard. Ontnemen scoringskans zou wmb niet automatisch rood hoeven te zien, waar het ook op het veld de overtreding plaats heeft.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
huh?
ja in een vriendschappelijke wedstrijd.. misschien.
Rostelliquote:Op maandag 4 juni 2018 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker begin Rasta wie is dat dan weer
Scheelt die jongen weer alimentatiequote:
Alleen nog in iemand zijn haar tuffenquote:
Doorgebroken speler vriend. Dat is gewoon rood. Vriendschappelijk of nietquote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is rood, maar ik vind deze overtreding gewoon geel waard. Ontnemen scoringskans zou wmb niet automatisch rood hoeven te zien, waar het ook op het veld de overtreding plaats heeft.
Dan is de payoff om zon overtreding te maken veel te hoogquote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is rood, maar ik vind deze overtreding gewoon geel waard. Ontnemen scoringskans zou wmb niet automatisch rood hoeven te zien, waar het ook op het veld de overtreding plaats heeft.
Dan mis ik toch wel pepe die nog lekker gaat natrappenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Keeper denkt HA ik kan ook een Rood aansmeren
Doorgebroken speler bestaat spelregeltechnisch niet. Het is ontnemen scoringskansquote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doorgebroken speler vriend. Dat is gewoon rood. Vriendschappelijk of niet
Mag wel weer een scheids die zijn ballen toontquote:Op maandag 4 juni 2018 22:17 schreef remlof het volgende:
Zijn ze die scheids vergeten te vertellen dat het een vriendschappelijke wedstrijd is.
ik hou mijn hart vast als hij invaltquote:Op maandag 4 juni 2018 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Weghorst staat nog steeds in de houding voor het Wilhelmus
Ik vind zijn houding ook een stuk verbeterd sinds ie bij AZ zit en het is wel een harde werker.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
Het Weghorst-bashen vind ik inmiddels wel heel erg zielig aan het worden.
Breng hem niet op ideeenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
Weghorst heeft ook het wilhemus op zijn arm getatoeerd
Weet iemand wat daar echt staat?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
Ik hing kotsend boven de pot toen ik zijn interview in de VI las een aantal weken geleden.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
Nee, je zegt Zozo, maar je schrijft Zazaquote:
Heb je het wilhelmus gezien? hij maakt zichzelf wel belachelijkquote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
Nee, is gewoon terechtquote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
Hahahahhaquote:Op maandag 4 juni 2018 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, je zegt Zozo, maar je schrijft Zaza
Hij wordt ook overdreven gezocht door media en iedereen. Met de bekerfinale vond ik dat ook wel mooi: een hele stemming van "Zin in een jankende Weghorst!11!1" om achteraf te klagen "wAt eEn oVeRaCtINg", Dan denk ik, flikker gewoon op .quote:Op maandag 4 juni 2018 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zijn houding ook een stuk verbeterd sinds ie bij AZ zit en het is wel een harde werker.
De media volg ik niet echt meer, ik ben SV en VI moequote:Op maandag 4 juni 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij wordt ook overdreven gezocht door media en iedereen. Met de bekerfinale vond ik dat ook wel mooi: een hele stemming van "Zin in een jankende Weghorst!11!1" om achteraf te klagen "wAt eEn oVeRaCtINg", Dan denk ik, flikker gewoon op .
Volgens mij heeft ie gewoon op een natte krant geslapen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
Je post gefixedquote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
De staat van het nederlands voetbal is inmiddels wel heel erg zielig aan het worden.
Oneensquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dit Nederland gaat het WK niet winnen
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon op een natte krant geslapen.
Oneensquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
VI heeft pauze.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De media volg ik niet echt meer, ik ben SV en VI moe
Zo speelt ie welquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon op een natte krant geslapen.
Het Andere Oranje ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie de fak is datquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oneens
Volgens Famke Louise wordt Nederland wereldkampioen.
Af en toe Natafelen, af en toe Sportforum, vaak podcasts.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De media volg ik niet echt meer, ik ben SV en VI moe
Waarom geven ze die snol een podium?quote:
Ja dit zag ik langskomen maar waarom is haar mening rullevant?quote:
Volgensmij zei ze wel daarna grapje maar is eruit gekniptquote:
goeie grap iedereen tuint erin.quote:
Ze beginnen nu net aan het avondeten.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kut weer, dan komen die Italiaantjes niet buiten.
Komt omdat er allemaal Ajacieden spelenquote:
Rare mensen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze beginnen nu net aan het avondeten.
Vasten die ook al johquote:Op maandag 4 juni 2018 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze beginnen nu net aan het avondeten.
Als ik 's avonds sport eet ik 10/11 uurquote:Op maandag 4 juni 2018 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik 's avonds sport eet ik half 6.
Stijn dineert al om half drie des middagsquote:Op maandag 4 juni 2018 22:27 schreef Coco. het volgende:
mensen die tussen 17:00 en 18:00 avondeten neem ik niet serieus.
Dan eet ik van 12 tot 10 'niks'.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik 's avonds sport eet ik 10/11 uur
Ken uw Jiskefetklassiekers.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn en frozen-assassin jullie moeten Wim nog even een pm sturen..
Gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Kieft zit op fok?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ging zeker over doping.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
De Wimderon.quote:
Ga je niet beter van posten hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2 dozen EPO besteld en nog wat fluimicil
Schade Italia, alles ist vorbei.quote:
Dit. Ik kijk wel als de heren van VI er zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al dat juridische geratel boeit mij geen reet
Ik weet het alleen omdat ik voor 14 juni een poultje moet invullen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wanneer het begint
Niet uitkijken naar het WKquote:Op maandag 4 juni 2018 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wanneer het begint
Ja vast. En Karius had een hersenschudding.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen
Babel was ook slecht.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Conclusie: Hateboer, De Roon en Blind nooit meer opstellen
Keertje aftrekken en je kan er weer een week tegenaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben gewoon voetbalmoe deze maand. Het kan me niet bekoren
Dat Wk wordt ook pas genot na de poulfase.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben gewoon voetbalmoe deze maand. Het kan me niet bekoren
https://twitter.com/SuleyOzturk/status/1001877637957062656?s=19quote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat Wk wordt ook pas genot na de poulfase.
spelen aanvallend voetbal , is voor de neutrale kijker wel leuk om naar te kijken .quote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze kunnen op het WK.
Vilhena en Babel mogen daar ook wel bijquote:Op maandag 4 juni 2018 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Conclusie: Hateboer, De Roon en Blind nooit meer opstellen
Ik ga ze volgen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
spelen aanvallend voetbal , is voor de neutrale kijker wel leuk om naar te kijken .
Oneens.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat Wk wordt ook pas genot na de poulfase.
3/4 wedstrijden op een dag genot.quote:
Ik ben dan toch nog aan het werk, dus sowieso weinig tijd om alles te zien.quote:
Er zijn maar een paar wedstrijden tijdens werktijdquote:Op maandag 4 juni 2018 22:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ben dan toch nog aan het werk, dus sowieso weinig tijd om alles te zien.
Dit soort dingen zeggen op basis van een paar oefenwedstrijden aan het einde van het seizoenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:37 schreef VeX- het volgende:
Eerlijk gezegd verdienen we het gewoon nog steeds niet om naar een WK/EK te gaan. We hebben nog steeds niks geleerd en zijn zwaar ondermaat.
Blijft gewoon zelfde armoedige team, kan een andere trainer ook niet opeens wonderen mee verrichten. Je moet er alles aan doen met deze selectie om je voor een volgend toernooi te kwalificeren. En kan zo maar zijn dat het weer niet lukt.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:37 schreef VeX- het volgende:
Eerlijk gezegd verdienen we het gewoon nog steeds niet om naar een WK/EK te gaan. We hebben nog steeds niks geleerd en zijn zwaar ondermaat.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:31 schreef KingRadler het volgende:
hebben we een WK topic?
ik kan het niet vinden op FOK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |