Nee, je zegt Zozo, maar je schrijft Zazaquote:
Heb je het wilhelmus gezien? hij maakt zichzelf wel belachelijkquote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
Het Weghorst-bashen vind ik inmiddels wel heel erg zielig aan het worden.
Nee, is gewoon terechtquote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
Het Weghorst-bashen vind ik inmiddels wel heel erg zielig aan het worden.
Hahahahhaquote:Op maandag 4 juni 2018 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, je zegt Zozo, maar je schrijft Zaza
Hij wordt ook overdreven gezocht door media en iedereen. Met de bekerfinale vond ik dat ook wel mooi: een hele stemming van "Zin in een jankende Weghorst!11!1" om achteraf te klagen "wAt eEn oVeRaCtINg", Dan denk ik, flikker gewoon op .quote:Op maandag 4 juni 2018 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zijn houding ook een stuk verbeterd sinds ie bij AZ zit en het is wel een harde werker.
De media volg ik niet echt meer, ik ben SV en VI moequote:Op maandag 4 juni 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij wordt ook overdreven gezocht door media en iedereen. Met de bekerfinale vond ik dat ook wel mooi: een hele stemming van "Zin in een jankende Weghorst!11!1" om achteraf te klagen "wAt eEn oVeRaCtINg", Dan denk ik, flikker gewoon op .
Volgens mij heeft ie gewoon op een natte krant geslapen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
Weghorst heeft ook het wilhemus op zijn arm getatoeerd
Je post gefixedquote:Op maandag 4 juni 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
De staat van het nederlands voetbal is inmiddels wel heel erg zielig aan het worden.
Oneensquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dit Nederland gaat het WK niet winnen
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon op een natte krant geslapen.
Oneensquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
VI heeft pauze.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De media volg ik niet echt meer, ik ben SV en VI moe
Zo speelt ie welquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie gewoon op een natte krant geslapen.
Het Andere Oranje ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie de fak is datquote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oneens
Volgens Famke Louise wordt Nederland wereldkampioen.
Af en toe Natafelen, af en toe Sportforum, vaak podcasts.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De media volg ik niet echt meer, ik ben SV en VI moe
Waarom geven ze die snol een podium?quote:
Ja dit zag ik langskomen maar waarom is haar mening rullevant?quote:
Volgensmij zei ze wel daarna grapje maar is eruit gekniptquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |