Ken uw Jiskefetklassiekers.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn en frozen-assassin jullie moeten Wim nog even een pm sturen..
Gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Kieft zit op fok?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ging zeker over doping.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
De Wimderon.quote:
Ga je niet beter van posten hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2 dozen EPO besteld en nog wat fluimicil
Schade Italia, alles ist vorbei.quote:
Dit. Ik kijk wel als de heren van VI er zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al dat juridische geratel boeit mij geen reet
Ik weet het alleen omdat ik voor 14 juni een poultje moet invullen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wanneer het begint
Niet uitkijken naar het WKquote:Op maandag 4 juni 2018 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wanneer het begint
Ja vast. En Karius had een hersenschudding.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
We worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen
Babel was ook slecht.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Conclusie: Hateboer, De Roon en Blind nooit meer opstellen
Keertje aftrekken en je kan er weer een week tegenaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben gewoon voetbalmoe deze maand. Het kan me niet bekoren
Dat Wk wordt ook pas genot na de poulfase.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben gewoon voetbalmoe deze maand. Het kan me niet bekoren
https://twitter.com/SuleyOzturk/status/1001877637957062656?s=19quote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat Wk wordt ook pas genot na de poulfase.
spelen aanvallend voetbal , is voor de neutrale kijker wel leuk om naar te kijken .quote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze kunnen op het WK.
Vilhena en Babel mogen daar ook wel bijquote:Op maandag 4 juni 2018 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Conclusie: Hateboer, De Roon en Blind nooit meer opstellen
Ik ga ze volgen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
spelen aanvallend voetbal , is voor de neutrale kijker wel leuk om naar te kijken .
Oneens.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat Wk wordt ook pas genot na de poulfase.
3/4 wedstrijden op een dag genot.quote:
Ik ben dan toch nog aan het werk, dus sowieso weinig tijd om alles te zien.quote:
Er zijn maar een paar wedstrijden tijdens werktijdquote:Op maandag 4 juni 2018 22:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ben dan toch nog aan het werk, dus sowieso weinig tijd om alles te zien.
Dit soort dingen zeggen op basis van een paar oefenwedstrijden aan het einde van het seizoenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:37 schreef VeX- het volgende:
Eerlijk gezegd verdienen we het gewoon nog steeds niet om naar een WK/EK te gaan. We hebben nog steeds niks geleerd en zijn zwaar ondermaat.
Blijft gewoon zelfde armoedige team, kan een andere trainer ook niet opeens wonderen mee verrichten. Je moet er alles aan doen met deze selectie om je voor een volgend toernooi te kwalificeren. En kan zo maar zijn dat het weer niet lukt.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:37 schreef VeX- het volgende:
Eerlijk gezegd verdienen we het gewoon nog steeds niet om naar een WK/EK te gaan. We hebben nog steeds niks geleerd en zijn zwaar ondermaat.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:31 schreef KingRadler het volgende:
hebben we een WK topic?
ik kan het niet vinden op FOK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |